Hoi hoi, welkom :thumbup:
Gefeliciteerd met jullie aanstaande huwlijk :inlove:
Bloempie en Bianca, welkom hier.
dag dames ik kom vanavond misschien even wat over mezelf vertellen maar ben verslagen door het ongeluk van vandaag
@ Bianca: Welkom, leuk dat je mee komt kletsen!!! Rammel gezellig met ons mee
@ Bloempie: Jij ook welkom hier Leuk dat je gaat trouwen! Spannend hoor!
Ik zal jullie vanavond of morgen ook aan het lijstje toevoegen! Het wordt wel een hele lange lijst, leuk!
@ Barbara: Nou zoals je leest zijn er genoeg die frieten bij je komen eten
@ Jannigje: ik las in het test-topic dat jouw nieuwe NOD 27 mei is dus zal dat ook aanpassen. Hopelijk is het deze maand raak!
Ik voel me verder brak. Vandaag de hele dag in Burgers Zoo rond geslenterd. Vervolgens met koppijn thuis gekomen, even op bed gelegen maar voel me nog niet toppie. Maar het was wel leuk om even weer wat met mijn mannetje alleen te doen
@Meggie wrote:
@ Bianca: Welkom, leuk dat je mee komt kletsen!!! Rammel gezellig met ons mee
@ Bloempie: Jij ook welkom hier Leuk dat je gaat trouwen! Spannend hoor!
Ik zal jullie vanavond of morgen ook aan het lijstje toevoegen! Het wordt wel een hele lange lijst, leuk!
@ Barbara: Nou zoals je leest zijn er genoeg die frieten bij je komen eten
@ Jannigje: ik las in het test-topic dat jouw nieuwe NOD 27 mei is dus zal dat ook aanpassen. Hopelijk is het deze maand raak!
Ik voel me verder brak. Vandaag de hele dag in Burgers Zoo rond geslenterd. Vervolgens met koppijn thuis gekomen, even op bed gelegen maar voel me nog niet toppie. Maar het was wel leuk om even weer wat met mijn mannetje alleen te doen
leuk naar de dierentuin wij gaan volgend weekend met iemand van het forum al gaan we misschien toch naar de efteling :dance:
nou dames.
ik ben bianca 25 jaar en woon samen met me vriend en dochtertje nikki in een koopwoning in nieuwegein.
Nikki is nu 9 maanden maar na een hele korte tijd begon het al te kriebelen voor een 2e kindje.
Hub is daar minder enthousiast in en wilde nog geen 2e maar in eerlijk overleg hebben we beslotten dat als nikki 1 jaar is we voor een 2e gaan en aangezien nikki eind juli jarig is gaan we er augustus voor net als 2 jaar geleden :inlove:
ik ben heel erg want heb al ideeen voor een babykamer :oops:
hebben jullie er ook last van??
ik ga zo even proberen terug te lezen zodat ik ook wat van jullie weet.
als jullie iets willen weten vraag maar raak
voor in het lijstje
bianca, 25 jaar, 2e kindje, nod 10 mei.
Welkom
dank je wel :-*
hoi dames!
ja ik leef nog hoor
maar ben de laatste dagen zo druk met school dat ik gewoon niet de puf heb om achter de computer te kruipen
vandaag gaan we een lang weekend weg lekker ff relaxen
dus ben straks weer even een paar dagen uit de lucht
het klapperen is iets minder op het moment
het komt in vlagen zal ik maar zo zeggen
maar ja zal ook wel door de drukte komen
straks als ik mijn eind gesprek heb gehad en ik weet naar welke afdeling ik volgend schooljaar ga dan ben ik wat meer gerust
ben ook af en toe zo’n stress kipje
maar nu ga ik weer even van het mooie weer genieten hoor
tygo ligt op bed en is eindelijk in slaap gevallen dus ff rust in de tent
Ook ik lees wel dagelijks even mee, maar soms ook gewoon even geen puf om te reageren.
Met mij zelf gaat het wel redelijk goed de laatste dagen. Met mijn vader niet. Die is in het ziekenhuis opgenomen. Vandaag verder onderzoek en hopen dat hij snel weer naar huis mag
Sterkte met je vader :hug:
@ poeizie: studeerse! Af en toe even ook je rust nemen hè
@ mariamaria: sterkte met je vader meid!
Verder is het hier ook rustig. Ik zit te wachten totdat het augustus is hahaha!
@Chelleke wrote:
Ik heb net mijn reumaconsulente maar even gemaild.
Wanneer ik toch maar even met de prednison mag beginnen,
want dit gaat deze mevrouw niet vol houden.
Kan niet slapen van de pijn in mijn schouders en overdag is het niet veel beter. Kan maar weinig hebben of er broeit een ontsteking :roll:
Dan maar weer even dik/opgezet door het leven en op de foto’s met vakantie. :thumbdown:
Vandaag heeft de reumaconsulent gebeld. Mijn reumatoloog was er niet dus wbt de prednison moet ik even wachten tot de 15e mei dan heb ik een afspraak. Ik mag maandag wel een depo-medrol spuit halen (cocktail spuit, zit ook prednison in) :dance:
Wat ik wel gek vond was dat ik volgens die reumatoloog pas met de Celebrex (1 van de medicijnen die ik wou stoppen als ik met de pil stop) gewoon door moet slikken tot het 3e trimester :think:
Vorige keer moest ik die stoppen toen ik ook met de pil was gestopt.
Staat ook op de bijsluiter dat je 'm niet moet gebruiken als je zwanger wil worden.
Gebruik Celebrex niet wanneer u zwanger bent of probeert zwanger te worden. Gebruik
voorbehoedsmiddelen tijdens het gebruik van dit geneesmiddel wanneer het mogelijk is dat u in
verwachting zult raken. Stop het gebruik van Celebrex, wanneer u toch zwanger raakt.
Aldus de bijsluiter :think:
Daar ga ik het dus nog wel even over hebben.
Maar ik heb zin in maandag :mrgreen:
chelleke suc6! ik hoop dat de spuit goed werkt!!! :hug:
vandaag begonnen met ovu testen :mrgreen:
@bloempie; welkom en leuk dat je hier komt meekletsen.
@mariamaria; sterkte met je vader. Hopelijk gaat het snel weer iets beter met hem.
@vuegje; ovulatietesten? Zijn jullie stiekem toch al nu begonnen of wil je gewoon je cyclus weten voor straks?
ja we zijn mijn cyclus aan het bekijken, omdat ik aan de progersteroon moet zodra ik zwanger wil worden is het goed om te weten waneer ik ovuleer. :thumbup:
Goeiemorgen allemaal!
Chelleke, Lotte, Meggie en Elle, bedankt voor het welkom.
Voor in het lijstje: Bloempie, 27 jaar, 1e kindje, start in juni.
Ik ben heel benieuwd hoe mijn cyclus zal zijn, als ik stop met de pil. Toen ik nog niet aan de pil was, had ik nog niet een heel regelmatige cyclus, maar dat schijnt normaal te zijn in de eerste jaren. Ik ben op mijn 16e al aan de pil gegaan.
Als mijn cyclus een beetje normaal op gang komt, zou ik tijdens de huwelijksreis mijn vruchtbare dagen hebben. :mrgreen:
Deze week ben ik trouwens al begonnen met foliumzuur, in ieder geval op tijd.
Nou, fijne dag allemaal!
Bloempie, welkom!
Ik had voorheen (op mijn 16e, voor ik aan de pil ging) ook een onregelmatige cyclus. Ben eigenlijk een beetje bang dat dat weer terugkomt als ik stop in augustus. Maar… als ik jouw post zo lees, is er hoop?
Meiden, bedankt voor het meeleven met m’n vader. Zoals het er nu naar uitziet, moet hij nog een paar dagen blijven. Hij voelt zich gelukkig elke dag een beetje beter. Dus er lijkt wel vooruitgang in te zitten.
Zo ben ik ook weer eens.
Alle nieuwe dames welkom.
Nou hier druk met de laatste dingen voor het trouwen. Het duurt nog maar een maandje.
Gister is mijn moeder opgenomen in het ziekenhuis. Ze heeft een ontsteking in haar arm met een vleesetendebacterie, dus ze hebben nu een heel stuk uit haar arm gesneden (sorry klinkt niet zo smakkelijk).
Dus vanmiddag gaan we weer bij haar langs.
Verder nog steeds geen werk. Heb mij nu voorgenomen om na het trouwen naar het uitzsendbureau te gaan. Vind dat ik nu wel lang genoeg heb thuis gezeten.
Verder begin ik maandag met de werkacademie (iets van het UWV wat ik ga volgen omdat ik dan een bijdrage krijg in de kosten kinderopvang)
Het is vier dagdelen in de week vier weken lang. Wie weet steek ik er nog wat van op.
Verder heb ik helaas niet alles terug gelezen dus ik kan helaas niet op iedereen persoonlijk reageren.
Wel las ik globaal dat bij bijna iedereen het klapperen aan het omslaan is naar stoppen. Dus ze zomer wordt er dus druk geklused.