De Ei-rammelaars (deel 5)

Ja ik zat ook een een auto te denken… Ik google nog even snel, want anders ga ik weer de hele nacht liggen nadenken daarover… kan ook nog wel eens een motor zijn :lol:

Oh duhhh :oops:

Bof Mazelen Rodehond :stuck_out_tongue:

Whahahaha ja natuurlijk dat kan ook :slight_smile:

Ik ga nu echt slapen :slight_smile:

Trusten!

@Klaproos wrote:

Ze waren enthousiast!! Vonden alles heel mooi afgewerkt enzo :smiley: :smiley:

We horen van de week meer… oeeeeeeee

Reden waarom het zolang duurde voor we wat wisten… onze makelaar is vanmorgen bevallen :inlove:

Spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Spannend Klaproosje!!! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:lol: :lol: meggje he was ook mee saracasties bedoelt :wink: Mijn man lijd aan ondergewicht en zit ook met speciale dieeten voor bij te komen :wink: Dus ik weet er vrij veel van, ik heb een dieet om af te vallen en hij om aan te komen …

Ja ja wij zijn zoo compatibel :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Krijg jij suplimenten erbij? mijn man krijgt dat wel namelijk. En wat voor dieet heb jij? ik ga eens vergelijken. hoe ziet er een dag uit bij jou nu. ale als ik het mag weten ofcours! :slight_smile:

suc6 in ieder geval he! :hug:

klaproom veeeeel suc6!!! ik hoop dat dat huis snel de deur uit is :smiley: op naar de baby!!!

Wij hebben het er gisteren nog eens over gehad. en hebben toch beslist te wachten tot augustus. Ik kan wel rammelen zoveel ik wil maar ik wil toch echt genieten van onze trouw :smiley:

mooie is dat ik rond onze trouw ovuleer :wink: zou wel een mooi bruidstaard zijn he :wink: Dus wij beginnen op onze huwlijksnacht! lijkt ons wel een mooi idee :inlove:

Wat spannend Klaproos, ik ga ook voor jullie :thumbdown: :thumbup:

Meggie, ik heb eens gehoord dat iemand slagroom moest eten om aan te komen, is dat nog steeds zo?

Ik zou er niet aan moeten denken :sick:

ik ben helaas ongesteld geworden :? :?

:hug:

@Jannigje wrote:

ik ben helaas ongesteld geworden :? :?

:thumbdown: :hug:

:hug: Jannigje

Jannigje :frowning:

Jannigje… :hug:

ik wil graag meeschrijven als het mag ik kom morgen avond f langs en vertel wat meer over mezelf.

sommige kennen me al. :-*

wordt augustus stopper

@ Barbara: ik dacht ik licht het toch even toe :slight_smile:

Ik heb geen supplementen hoor. Gewoon meer eten dan ik doe en van daaruit verder kijken.

Ik eet nu zo’n 6 keer per dag iets, voornamelijk brood. En dan een avondmaaltijd. Maar ik ben vandaag pas begonnen dus moet nog even kijken wat bij me past.

@ Lotte: nou ik ga dus geen slagroom eten om aan te komen. Het is allemaal aangepast op wat ik kan/durf te eten. Slagroom vind ik dus vies brrr. Maar heb bijvoorbeeld wel volle melk.

@ Jannigje: oh balen meid! :hug:

@ Klaproos: weet je al wat meer over het huis?!

Ik heb verder weinig nieuws. Het is wachten en nog eens wachten.

Vandaag van een vriendin het boek van Anne Geddes “dagboek van mijn zwangerschap” gekregen. Ze wist niet of we al begonnen waren maar weet wel van mijn kinderwens. Superlief :slight_smile: Zij weet ook nu als enige in mijn omgeving dat we in augustus beginnen en dat ik aan ga komen. Dat ik gestopt was met de medicatie wist ze al :wink: Zo’n lieve vriendin :slight_smile:

Nou ik ga zo nog wat eten en dan lekker slapen :slight_smile:

Welkom Bianca :thumbup:

@Meggie wrote:

@Formally known as Vuegje wrote:
meid kom maar eens een weekend hier eten 8)

ik voer je de hele week belgies frieten :lol:

Het is wel grappig wat je zegt want ik eet regelmatig friet (minimaal 1x in de week). En helaas voor jou vind ik Belgische frieten dus gewoon vies :slight_smile: Hier noemen ze dat vlaamse frieten maar brrrrr :sick: Nee niet mijn ding.

Nou, als Meggie niet wil, dan wil ik wel vlaamse frieten komen eten hoor :drool: :drool: , maar beter niet een hele week :mrgreen:

@bianca; welkom, leuk dat je hier komt meekletsen.

@Elle wrote:

@Meggie wrote:

@Formally known as Vuegje wrote:
meid kom maar eens een weekend hier eten 8)

ik voer je de hele week belgies frieten :lol:

Het is wel grappig wat je zegt want ik eet regelmatig friet (minimaal 1x in de week). En helaas voor jou vind ik Belgische frieten dus gewoon vies :slight_smile: Hier noemen ze dat vlaamse frieten maar brrrrr :sick: Nee niet mijn ding.

Nou, als Meggie niet wil, dan wil ik wel vlaamse frieten komen eten hoor :drool: :drool: , maar beter niet een hele week :mrgreen:

Ik sluit me aan bij Elle :drool:

Goeiemiddag,

Ik ben nieuw hier op het forum. :slight_smile: Ik ben Bloempie, 27 jaar en heb 9 jaar een vriend. Over 6 weken gaan we trouwen!

Ik had zelf al een topic geopend voor de juni-stoppers, maar tot nu toe ben ik volgens mij de enige. :lol: Meggie wees me op dit topic, dus vandaar dat ik hier een kijkje kom nemen.

Groetjes,

Bloempie