LOL
I know, ik kon niet slapen… en ik ben al weer op sins 07,00 uur!
Te zien aan mijn post werkte ik ook niet goed Ahahahhahahah
hoe is het hier met al de ramelende dames?
Goed wies kapot? :lol:
Nou… ehh… ja het rammelt hier… :oops: Ben je nou straks niet vreselijk moe??
wss wel ja maar heb veel te doen helaas. :roll:
ach dit weekend ga ik stappen met vriendinnetjes dus dat word gezelli dn kan ik wat stoom aflaten
:dance: :mrgreen:
@ Klaproos: oh meid ik vind het zo vervelend voor je dat geklapper.Vooral omdat je afhankelijk bent van zoveel dingen voordat jullie kunnen beginnen.
@ Barbara & Elle: haha mijn man wil dus ook geen januarikindje daarom wil hij nu ook nog niet starten (naast alle andere redenen).
@ Chelleke: whaha nog 2 weken meid, gaat hard!
Oh en vannacht viel het kwartje waarom mijn man niet wil dat ik zwanger in Spanje ben… we ondernemen altijd van alles inclusief bergjes beklimmen etc. dus tsja dan is het misschien niet zo handig. In plaats van dat ie dat dan zegt :think: :lol:
Ik ben ontzettend zenuwachtig voor de afspraak bij de dietiste. Whaaaaaa! :sick:
@ Meggie, ik denk aan je!
Ik ben vanmorgen bij de dermatologe geweest. Ik dacht op spreekuur, om de overige adertjes te laten zien die het gevolg zijn van mn spatader (die is in januari gelaserd) maar ze keek even hoeveel adertjes het nog waren en zei: Ga maar even liggen… :shock: dus ik loop nu weer met een charmante afzak steunkous die ik 3 dagen en nachten aan moet laten! :shock:
De prikjes voelde je even, maar het doet nu helemaal geen pijn meer. Maar had hier nu geen rekening meegehouden… mag 3 dagen niet douchen, als ik dit van te voren had geweten had ik de pil een paar dagen doorgeslikt :sick: Nu even behelpen… Na die 3 dagen moet ik 3 tot 6 weken een steunkous overdag dragen… Nu wordt het dit weekend fijn 23 graden, gelukkig werk ik in een winkel met airco…
Maar als het goed is heb ik van de zomer weer mooie gladde beentjes :mrgreen:
Ik ga nu snel strijken wat ik allemaal mee wil hebben, ben verplicht een paar daagjes vrij (heel naar, ik haal het dit weekend weer in ) dus we gaan einde van de middag naar mn vriend, over een uurtje komen de kijkerssssss, spannend! Als dat huis maar verkocht is, dan zijn we weer een stapje dichterbij ons kindje… :dance:
Hele fijne dag voor iedereen!
megje! suc6 bij de dieetiste!!
man is nu in brussel om de papieren voor de trouw in orde te brengen :inlove:
ooh ik heb nog gespamd in het showforum… het gewone niet het onze
@ Meggie
Suc6 :hug:
@ Klaproos
Ik zal voor je duimen wbt de kijkers
Ik heb net mijn reumaconsulente maar even gemaild.
Wanneer ik toch maar even met de prednison mag beginnen,
want dit gaat deze mevrouw niet vol houden.
Kan niet slapen van de pijn in mijn schouders en overdag is het niet veel beter. Kan maar weinig hebben of er broeit een ontsteking :roll:
Dan maar weer even dik/opgezet door het leven en op de foto’s met vakantie. :thumbdown:
aww chelleke!!
:hug:
nog wel maar 14 dagen he!
@ Klaproos: oh jeetje zeg dat is wel erg balen! Juist nu. Nou je kijkt er wel positief tegenaan dat is dan wel weer super! Hopelijk wordt het een positieve afloop met de kijkers!
@ Chelleke: hopelijk helpt de prednison snel zodat je je weer wat beter voelt! En als het weer even is overleef je het wel. Uiteindelijk is je gezondheid toch ook belangrijk!
Ik ben zojuist terug van de dietiste met een heel schema. Ik durf het haast niet te zeggen maar ik “moet” gewoon nog 8 kilo aankomen. Ik dacht toch echt dat ik meer woog… nou goed het feit dat ik dus minder weeg dan ik dacht motiveert alleen maar hoor. Nu dus een heel eetschema en moet 2300 kcal per dag gaan eten…
Het is wel positief op zich allemaal. Alleen ik dacht een paar kilo erbij, niet 8 kilo, dat zit me misschien nog wel het meeste dwars van vandaag.
En zij gaat uit van 1 a 2 kilo per maand dus hoop echt dat ik het voor augustus red. Anders ben ik bang dat mijn man nog langer wil wachten… en of ik dat trek :snooty:
Maar jaaaaa we gaan er gewoon voor! Eten eten en nog eens eten Wie wil dat nou niet!? :lol:
Suc6 Meggie :thumbup: :hug:
Ja nog 14 dgn en dan slik ik mijn laatste pil :dance:
Dan zijn we weer een stapje verder
@Meggie: succes met aankomen!
@Chelleke: sterkte met de reuma meid!
@Klaproos: sterkte met je been & het niet douchen in deze tijd… Hoe is het gegaan met de kijkers van het huis???
Hier een raar dagje achter de rug, deels op kantoor, deels op andere locatie. Dan ben je meteen je hele dagritme kwijt?!
Ben vanmiddag naar mn vriend gereden, alleen hij heeft nog niks gehoord van de makelaar :? Hij is nu even beunen en hij zou haar bellen… Dus ik heb nog geen idee…! :shock:
@ Meggie! Kom op meid! 8 kilo is misschien wel veel… maar zo’n diëtiste kijkt zeker naar het ideale gewicht? Als je naar zo’n BMR schema moet kijken dan heb ik ook flink ondergewicht hoor…
En moeten die 8 kilo echt…dan wens ik je toitoitoi en zal ik je aan blijven moedigen!
@Chelleke… die weersveranderingen van nu zal je waarschijnlijk ook niet veel helpen :hug: Hou je taai!
@ Mariamaria; ben jij net zo’n structo als ik? :lol:
@Meggie wrote:
@ Klaproos: oh jeetje zeg dat is wel erg balen! Juist nu. Nou je kijkt er wel positief tegenaan dat is dan wel weer super! Hopelijk wordt het een positieve afloop met de kijkers!
@ Chelleke: hopelijk helpt de prednison snel zodat je je weer wat beter voelt! En als het weer even is overleef je het wel. Uiteindelijk is je gezondheid toch ook belangrijk!
Ik ben zojuist terug van de dietiste met een heel schema. Ik durf het haast niet te zeggen maar ik “moet” gewoon nog 8 kilo aankomen. Ik dacht toch echt dat ik meer woog… nou goed het feit dat ik dus minder weeg dan ik dacht motiveert alleen maar hoor. Nu dus een heel eetschema en moet 2300 kcal per dag gaan eten…
Het is wel positief op zich allemaal. Alleen ik dacht een paar kilo erbij, niet 8 kilo, dat zit me misschien nog wel het meeste dwars van vandaag.
En zij gaat uit van 1 a 2 kilo per maand dus hoop echt dat ik het voor augustus red. Anders ben ik bang dat mijn man nog langer wil wachten… en of ik dat trek :snooty:
Maar jaaaaa we gaan er gewoon voor! Eten eten en nog eens eten Wie wil dat nou niet!? :lol:
Wil je wat van mij :lol: Nee meid, geintje, ik wens je veel succes! :thumbup:
meid kom maar eens een weekend hier eten 8)
ik voer je de hele week belgies frieten :lol:
@ Klaproos: Dan kom ik op mijn minimale BMI. Maar goed mijn man denkt zelf ook dat het lastig wordt omdat ik nog nooit daarop heb gezeten, ook niet toen ik meer at dan nu. Maar goed ik ga dit schema volgen. Ik heb het jaren terug ook gedaan (wel grappig dat dietisten dus vaak op dezelfde manier te werk gaan) en als dit niet voldoende werkt dan kijken we verder
Ze had het ook over een gewicht nou daar ga ik alleen aankomen met een baby in mijn buik hahahaha. Ik ben namelijk tenger gebouwd
@Formally known as Vuegje wrote:
meid kom maar eens een weekend hier eten 8)
ik voer je de hele week belgies frieten :lol:
Het is wel grappig wat je zegt want ik eet regelmatig friet (minimaal 1x in de week). En helaas voor jou vind ik Belgische frieten dus gewoon vies Hier noemen ze dat vlaamse frieten maar brrrrr :sick: Nee niet mijn ding.
En met een weekendje meer eten ben ik er niet hoor
Ik ga het op een verantwoorde manier doen. Zoals anderen op verantwoorde manieren af moeten vallen, zo moet ik op een verantwoorde manier aankomen.
Nou voor mij even genoeg gepraat over eten en aankomen
Hoe gaat het met alle anderen???
Ze waren enthousiast!! Vonden alles heel mooi afgewerkt enzo
We horen van de week meer… oeeeeeeee
Reden waarom het zolang duurde voor we wat wisten… onze makelaar is vanmorgen bevallen :inlove:
Haha, ik zei BMR :lol: dat is vast wat anders
@Klaproos wrote:
Ze waren enthousiast!! Vonden alles heel mooi afgewerkt enzo
We horen van de week meer… oeeeeeeee
Reden waarom het zolang duurde voor we wat wisten… onze makelaar is vanmorgen bevallen :inlove:
Ohhh ik ga :thumbup: :thumbdown: voor jullie! Ik hoop het echt zooooo! Zou echt super zijn. Spannend hoor!
Ik snapte wat je bedoelde met BMR Dat klinkt nu ik het zo weer lees als iets voor een auto :lol: