@ Chelleke! Nog van harte gefeliciteerd!! Hebben jullie een fijne dag gehad?
@ Meggie; wat flauw van je man zeg
@ Lotte, de laatste pil… voor jou gaat nu ook snel beginnen… :inlove:
@ Vuegje… jij start dus ook al… :inlove:
LOL wel als we zo doorgaan wel ja ahahahah.
Mss toch in july beginnen eerder kan echt niet :s
Maar we willen zo graag !!
Stomme gerammel ook!
ik moet vandaag een fotoshoot afwerken en daarna naar school, weet niet hoeveel ik hier ga zijn vandaag :s
hoe is alles hier?
@ Lotte
:dance: :dance:
@ Meggie, Karin, Lotten, Tweet, FkaV en klaproos
Dank jullie wel :-*
We hebben een leuke dag gehad. :dance:
Ik heb wel 3 zware dagen gehad, veel poetsen, boodschappen doen en nog zo veel meer, de reuma was het er niet mee eens.
Gisteren kon ik ook bijna niet meer lopen en mijn rechter pols gebruiken.
Maar we hebben het overleefd.
Foto’s komen zsm :mrgreen:
Ooh en jullie mogen mij gewoon Barbara noemen hoor, of babs :lol:
Formally known as vuegje is zo lang
:thumbup:
@Belly wrote:
Ze raden aan om met foliumzuur te beginnen zodra je een kinderwens hebt…dus zodra je stopt met de pil
de wens is er al lang, dus zou ik nu kunnen beginnen. Maar ja, de pil gaat pas half augustus de prullenbak in… denk dat ik in juli begin met foliumzuur dan.
@Meggie wrote:
Verder zit ik nu op dag 14 van mijn cyclus en had op dag 12 ineens een hoofdpijnaanval, flinke afscheiding en een beetje pijn in mijn lies/buik. Dus heb zo maar het gevoel dat ik nu een 28 dagen cyclus krijg. Maar ja dat is wat ik denk hahaha eens zien hoe mijn cyclus zelf erover denkt
Meggie, ik duim met je mee voor een mooie 28-dagen cyclus!
@Lotte wrote:
:dance: Vandaag slik ik de laatste pil.
Ik blijf het een raar idee vinden dat we over een paar maanden voor een 2e kindje gaan. Het is echt super spannend.
Spannend Lotte!! Maar als ik vragen mag: waarom stop je nu al met de pil en ga je pas over een paar maanden voor een 2e kindje?? Of heb ik iets gemist?
@Meggie wrote:
Mijn man is er niet echt voor te porren om eerder te beginnen… maar wie weet 1 maandje eerder
Hij denkt dat ik niet zwanger op vakantie kan met de auto naar Spanje…
hahaha ga jij je man dan eens heel snel vertellen dat dat best wel kan
@Chelleke: alsnog gefeliciteerd met Damian! Ben benieuwd naar de foto’s. Inmiddels weer beetje bijgekomen van de feestdrukte??
@Formally known as Vuegje wrote:
Ooh en jullie mogen mij gewoon Barbara noemen hoor, of babs :lol:
Formally known as vuegje is zo lang
Prima!
…
pfft… lange post…
Hier een rustig dagje vandaag. Zopas naar fysio geweest. Straks nog ff wat huishouden, naar het dorp en vanmiddag sporten.
Morgen weer werken, maar gelukkig maar 2 daagjes deze week ivm koniginnedag.
Jullie nog leuke plannen met Koninginnedag???
@mariamaria wrote:
@Belly wrote:Ze raden aan om met foliumzuur te beginnen zodra je een kinderwens hebt…dus zodra je stopt met de pil
de wens is er al lang, dus zou ik nu kunnen beginnen. Maar ja, de pil gaat pas half augustus de prullenbak in… denk dat ik in juli begin met foliumzuur dan.
Jullie nog leuke plannen met Koninginnedag???
Ik raad je aan om met foliumzuur te beginnen zodra je echt gestopt bent met de pil of in begin augustus…Nu heeft het door invloed van de PIL nog niet heel veel nut (Aldus mijn ha)
Dit heb ik van een website
Wanneer foliumzuur slikken?
Het is belangrijk dat u bij de bevruchting al minimaal 4 weken foliumzuur heeft geslikt. U kunt daarom het beste met foliumzuur beginnen vanaf het moment dat u zwanger zou kunnen worden. Bijvoorbeeld wanneer u stopt met de pil. Of als u stopt met een ander voorbehoedsmiddel.
Lukt het niet om direct zwanger te worden? Blijf dan gewoon foliumzuur slikken. U kunt deze vitamine zonder problemen maandenlang blijven slikken.
Na 10 weken zwangerschap is extra foliumzuur niet meer nodig voor het ongeboren kind. Dit is 10 weken na de eerste dag van uw laatste menstruatie.
Hoeveel foliumzuur slikken?
Slik elke dag een tablet van 0,4 of 0,5 milligram foliumzuur. Foliumzuur is zonder recept verkrijgbaar bij drogist of apotheek.
U kunt ook multivitaminen voor zwangere vrouwen gebruiken. Hierin zit ook foliumzuur. Controleer altijd op de verpakking of een tablet de juiste hoeveelheid foliumzuur bevat. Multivitaminen zijn zonder recept verkrijgbaar bij een drogist of apotheek.
Wij gaan lekker de koninginnenacht in…Beetje struinen maar niet echt wat bijzonders doen…
Rob moet werken met koninginnendag, ik ga lekker naar het dorp, is van alles te doen :thumbup:
Ga nu even liggen, de reuma is nie zo heel geweldig de voorbereidingsdagen en de feestdag uitgekomen. :-*
Foto’s volgens zsm :thumbup:
Mariamaria, ik wil eerst ontpillen, vandaar dat ik nu al met de pil ben gestopt.
De vorige keer heb ik het ook zo gedaan en dat is me heel goed bevallen.
Oh op die manier. Heb je daar zo lang voor nodig dan?
Ik leef zelf in de veronderstelling dat de pilhormonen met een maandje wel m’n lichaam uit zijn. Heb ik dat verkeerd ingeschat misschien?
(voel me op sommige punten over zwanger worden nog zooooo’n groentje… :think: oh… eh… dat ben ik ook… :mrgreen: )
Ik heb de vorige keer een jaar “ontpilt”, maar dat kwam ook omdat we onze kinderwens door omstandigheden toen wat uitgesteld hebben.
Toen ben ik in oktober gestopt en zouden we na de carnaval (februari) voor het eggie gaan.
Ik meld me ook weer even.
Ik heb het lijstje een update gegeven. Als ik iemand ben vergeten ofzo wil die dat dan via PB doorgeven
Ik voel me bokshagerijnig vandaag. Ik hou het maar op stress voor morgenmiddag. Dan mag ik naar de dietiste en vind het erg lastig. Ik zie er ontzettend tegenop… maar ja ik zal wel zien. ik kan altijd nog zeggen dat ik er niet mee verder ga.
Nou ga nog maar even stofzuigen, heb ik dat ook weer gehad.
:hug:
Poeizie en Kimmiejjj… :shock: waar blijven jullie? Ik zie op het lijstje dat wij nog het langst moeten wachten…
Ik wil ook… :wall: :shifty:
@Formally known as Vuegje wrote:
LOL wel als we zo doorgaan wel ja ahahahah.
Stomme gerammel ook!
ik moet vandaag een fotoshoot afwerken en daarna naar school, weet niet hoeveel ik hier ga zijn vandaag :s
hoe is alles hier?
Als ik dat zo lees, kan eerder best wel :mrgreen:
En wat betreft dat geklapper: ik weet precies wat je bedoelt. Vrijdag nog op kraambezoek geweest, dat hielp ook niet echt t geklapper tegengaan.
@Chelleke wrote:
Rob moet werken met koninginnendag, ik ga lekker naar het dorp, is van alles te doen :thumbup:
Ga nu even liggen, de reuma is nie zo heel geweldig de voorbereidingsdagen en de feestdag uitgekomen. :-*
Foto’s volgens zsm :thumbup:
Hopelijk voel je je snel weer wat beter, maar wel fijn dat t ongemak niet voor niets is; het harde werk heeft wel een mooie dag voor de kleine man opgeleverd! Ben benieuwd naar de foto’s.
Chelleke, nog gefeliciteerd met Damian! :dance: :-*
Meggie, bedankt weer voor de update! :thumbup:
@Elle wrote:
@Formally known as Vuegje wrote:LOL wel als we zo doorgaan wel ja ahahahah.
Stomme gerammel ook!
hoe is alles hier?
LOL wie weet starten we morgen al . ahahah nee nee geen januari kindje hier!! te veel kosten in de maanden LOL
Als ik dat zo lees, kan eerder best wel :mrgreen:
En wat betreft dat geklapper: ik weet precies wat je bedoelt. Vrijdag nog op kraambezoek geweest, dat hielp ook niet echt t geklapper tegengaan.
Barbara, dat zijn geen tijden om te posten! Dan hoor je te slapen! :naughty:
:lol: :lol: :lol: