Wanneer begin je eigenlijk met foliumzuur? Pas in de laatste strip van je pil toch?
En zou het echt veel uitmaken welke je slikt? Neem toch aan dat de stof overal hetzelfde in is?
Moet je je huisarts eigenlijk ook informeren wat je allemaal slikt? Neem aan dat je niet altijd zomaar zelf kunt bepalen welke hoeveelheden vitamines goed voor je zijn. Dat neigt voor mijn gevoel een beetje naar zelf dokteren…
Hier gaat het verder wel. Ben wel heel moe, maar goed… als het goed is wordt ik maandag ongesteld… dus zal daar wel van komen.
Ze raden aan om met foliumzuur te beginnen zodra je een kinderwens hebt…dus zodra je stopt met de pil
Er zit zo een verschil in, dat je pillen hebt die echt alleen foliumzuur bevatten maar je hebt ze ook speciaal met vitaminen erin. Dat is een totaal aan vitamine wat je nodig hebt…Je hoeft dan dus geen extra vitaminen te slikken…Ik heb ze met extra vitaminen omdat ik veel groente niet lust en op deze manier toch mijn dagelijkse aanbevolen vitaminen binnen krijg…Dat is uiteindelijk ook alleen maar beter voor de zwangerschap en het kindje…In deze pillen zit ook precies wat je nodig hebt, maar is geen vervanging voor andere medicijnen…
Uiteraard is het niet verstandig om allemaal verschillende vitaminen te slikken, maar zo een foliumzuur pilletje met toegevoegde vitaminen maakt niet uit…
Zelf doktoren is meer als je echt allemaal verschillende potjes haalt om te slikken…(tenminste naar mijn mening)
Ik ben die vitamines gaan slikken jaren terug op advies van de dietiste (behalve de foliumzuur dan). Dus ook niet zomaar Verder slik ik zo weinig mogelijk aan pilletjes en dergelijke.
Hier gaat verder alles wel prima. We wachten nog geduldig af tot het augustus is
Verder zit ik nu op dag 14 van mijn cyclus en had op dag 12 ineens een hoofdpijnaanval, flinke afscheiding en een beetje pijn in mijn lies/buik. Dus heb zo maar het gevoel dat ik nu een 28 dagen cyclus krijg. Maar ja dat is wat ik denk hahaha eens zien hoe mijn cyclus zelf erover denkt
Goed ik ga zo eens een appel eten en dan lekker naar bed. Ik heb zo’n zin om te gaan slapen haha.
Ik ben die vitamines gaan slikken jaren terug op advies van de dietiste (behalve de foliumzuur dan). Dus ook niet zomaar Verder slik ik zo weinig mogelijk aan pilletjes en dergelijke.
Hier gaat verder alles wel prima. We wachten nog geduldig af tot het augustus is
Verder zit ik nu op dag 14 van mijn cyclus en had op dag 12 ineens een hoofdpijnaanval, flinke afscheiding en een beetje pijn in mijn lies/buik. Dus heb zo maar het gevoel dat ik nu een 28 dagen cyclus krijg. Maar ja dat is wat ik denk hahaha eens zien hoe mijn cyclus zelf erover denkt
Goed ik ga zo eens een appel eten en dan lekker naar bed. Ik heb zo’n zin om te gaan slapen haha.
Ohh, ik doelde niet op jou hoor! Bedoelde meer als iemand gewoon zomaar gaat slikken :oops: Hoop niet dat je je aangevallen voelt? :-*
@ Belly: ik voelde me helemaal niet aangevallen hoor! Ik ben het met je eens dat je niet zomaar van alles zelf moet slikken
@ Lotte: whahaha leuk de laatste pil! Lekker joh, heb je nog even een paar maanden de tijd om te ontpillen. Ik kreeg toen echt een libido-impuls voor korte tijd Ik ben benieuwd of je snel wat regelmaat hebt.
Wij hebben verder net een discussie gehad over de kinderkamer. Al lange tijd roept mijn man de achterste kamer en nu ben ik het er mee eens… wil hij de voorste kamer! Hahaha maar geloof me het wordt de achterste kamer
Ik ga vandaag het lijstje weer aanpassen. Als er mensen zijn die nog wijzigingen door willen geven (behalve dan van wie ik al weet via PB) dan hoor ik het graag!