Ik heb foliumzuur bij de supermarkt gekocht, geen idee welk merk het is :think:
Ik heb Centrum Materna, is een multivitaminepil voor zwangere vrouwen, en heeft al extra al foliumzuur er in zitten, zodat je dus maar 1 pil per dag hoeft te nemen. :thumbup:
Tijdens en na mijn zwangerschap heb ik Dagravit mama&baby geslikt.
Zodra we voor het eggie gaan begin ik daar weer mee.
Ik slik nu alleen nog maar foliumzuur voor het geval ik per ongeluk zwanger zou worden.
@Lotte wrote:
Tijdens en na mijn zwangerschap heb ik Dagravit mama&baby geslikt.
Zodra we voor het eggie gaan begin ik daar weer mee.
Ik slik nu alleen nog maar foliumzuur voor het geval ik per ongeluk zwanger zou worden.
Die had ik ook, maar ik hoor vele ook over Etos, moeder en baby of i.d.
Ik slik nu nog foliumzuur op recept.
Daar stop ik dadelijk mee.
Vorige keer had ik Vitaal Zwanger van de tr*kpleister
en daar zat ook voldoende foliumzuur in.
Maar ik wil toch iets gaan zoeken wat niet zo’n grote pil is,
ondanks dat ik dagelijk een hoop pilletjes weg spoel heb ik daar toch moeite mee (door een slik/stikfobie) :oops:
Die dagravit zijn niet zo heel groot.
Maar ik weet natuurlijk niet wat jij groot vindt
Mhhh zo heel groot is ie toch niet, heb er net even 1 gemeten :oops:
een goede 1,5 cm lang en bijna een cm breed :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hier Etos ‘zwanger worden’
ik heb nu
Omnibionta Pronatal Metafolin. Eenmaal zwanger schakel ik over naar Omnibionta Pronatal Metafolin + DHA tijdens de zwnagerschap en de gehele BV periode
alles in een pil
wel neem ik er momenteel Bio ijzer pillen bij in, omdat ik een super laag ijzer gehalte heb!
@Formally known as Vuegje wrote:
ik heb nu
Omnibionta Pronatal Metafolin. Eenmaal zwanger schakel ik over naar Omnibionta Pronatal Metafolin + DHA tijdens de zwnagerschap en de gehele BV periode
alles in een pil
wel neem ik er momenteel Bio ijzer pillen bij in, omdat ik een super laag ijzer gehalte heb!
Haal je die bij de natuurwinkel??? :shifty:
nee gewoon bij de apoteek hier erkopen veel apoteken bio producten
ik heb omnibionta gebruikt bij nicolai en voelde mij er echt top bij, merkte echt waneer ik ermee stopte!
Oh, wat handig! Hier hebben ze dat volgens mij niet :think:
Ik ben ook een beetje bijgelovig, want op een ander forum zijn er vele in een redelijke termijn van 3 maanden zwanger geworden na het gebruik van Etos, zwanger worden :shifty: Ik denk maar zo, baat het niet dan schaadt het niet :mrgreen:
hey meiden
wat hebben jullie weer lekker veel gekletst
spannend … sommige al echt begonnen en chelleke aan de laatste strip
nog nooit gehoord van etos zwangerworden maar idd baad het niet dan schaad het niet
ik denk sowieso dat het slikken van de vitamines voor het zwanger worden altijd erg gezond is.
had ook een hele dip na het stoppen ermee
en slik nu davitamon voor 25+ en vind dat toch niet het effect hebben als met gravitamon
misschien dat ik als ik deze vitamine op heb toch weer ga beginnen met die ik voor het zwangerworden heb gebruikt
Ik gebruik Davitamon Femnatal. Ik heb een kwartier bij de Kruidvat gestaan voordat ik een keuze kon maken.
Daarnaast nog 3 multivitaminen van Davitamon en 1 vitamine B-complex forte.
Maar ik vergeet ook weleens een dag :oops: ondanks mijn mooie medicijnendoosje wat ik voor een week kan vullen…
Ik vind de pillen van Davitamon erg fijn slikken. Ik kan ook niet zo goed tegen pillen slikken maar dit slikt wel goed weg.
Verder ben ik nu lekker 12 dagen vrij :dance: :dance: Heeeerlijk! Daar word ik erg blij van
Hoe is het met de anderen?
Ik heb de Davitamon Baby gehaalt. Maar ik ben nog niet z´n trouwe slikker. Ik ben nu al blij dat ik niet meer elke dag de pil hoef te slikken.
Hier is het klapperen eigenlijk deze maand iets minder, want al het raak zou zijn zou de uitgerekende maand januari zijn, en dat is bij ons een hele drukke maand, met wel 15 verjaardagen.
Dus vanaf februari komt ons wel beter uit.
Verder volgende week druk met het passen van mijn trouwjurk en mijn op maat gemaakte lingerie, en het regelen van de laatste dingen voor de grote dag.
Leuk Lynda! Veel plezier met de pas!!!
Ik ben ondertussen echt definitief gruwelijk ongesteld, dus wij gaan volgende week echt wel klussen!!! :inlove:
Wanneer begin je eigenlijk met foliumzuur? Pas in de laatste strip van je pil toch?
En zou het echt veel uitmaken welke je slikt? Neem toch aan dat de stof overal hetzelfde in is?
Moet je je huisarts eigenlijk ook informeren wat je allemaal slikt? Neem aan dat je niet altijd zomaar zelf kunt bepalen welke hoeveelheden vitamines goed voor je zijn. Dat neigt voor mijn gevoel een beetje naar zelf dokteren…
Hier gaat het verder wel. Ben wel heel moe, maar goed… als het goed is wordt ik maandag ongesteld… dus zal daar wel van komen.