De Ei-rammelaars (deel 5)

@Formally known as Vuegje wrote:

ooh wacht maar, die van mij word over 1 maand al 2 en ik denk nog steeds van … hey ik was gisteren toch nog zwanger :lol: :lol:

Vandag kreeg ikbezoek, was ik vergeten om mijn vitaminen pillen weg te leggen :wall:

wuahahah ik nog snel proberen te verstoppen, ik hoop dat mijn moeder ze niet gezien heeft, sins om de doos een baby in de buik foto staat :lol:

Ik ook ja! Deed ze laatste keer zelfs zo goed verstoppen voor mijn schoonmoeder, dat ik ze zelf vergat!!! :lol:

@Klaproos wrote:

Hee Jannigje,

die van mij heeft afgelopen maandag ook zijn prik gehad en nog steeds een dik en rood gevlekte arm! Gelukkig niet koortsig maar wel vermoeider als anders…

En jij met je vage klachten… zwanger? :mrgreen:
Stein een rode dikke arm. koortsig, moe en hangerig

Ik zwanger???nog 6 dagen wachten :shifty: .

Wat waren jou kanjer zijn scores??? gewicht en lengte??

Echt!!! Nee ik had nog geen nieuws gehoord vandaag!! Jeej! :pray: En nu verkopen ook die hap!!

Dus… ongesteld… Op naar de volgende ronde :wink: Nou ieder geval duidelijkheid!

Hij is nu 102cm en 16,4kg, perfect in verhouding zei ze :inlove: Maar dat vond ik ook al :wink:

En zijn verwachte lengte is 1.88m Ligt aan wanneer hij in de puberteit komt natuurlijk, maar hij gaat me voorbij :mrgreen:

@Klaproos wrote:

@ Mariamaria; sterkte met je onderzoeken, wat vervelend zeg… Hebben de artsen ook niet enig idee wat het zou kunnen zijn? Waar word je op onderzocht dan?

Wel enig idee (Crohn of Colitus Ulceritus ofzo), maar uit bloedonderzoek konden ze dat niet aantonen. Nu wordt het een en ander op kweek gezet. Voor parasieten?? :think:

Het kan mij inmiddels niet meer schelen wat het is, als ze maar vinden wat het is en mij er vanaf helpen. Mijn hele immuunsysteem is er inmiddels door naar de knoppen.

En dat terwijl ik juist zo graag éxtra gezond wilde worden voor we aan de klus gaan… (ergens ooit gelezen/gehoord dat het beter is als je in goede conditie bent…)

@Klaproos wrote:

Hij is nu 102cm en 16,4kg, perfect in verhouding zei ze :inlove: Maar dat vond ik ook al :wink:

En zijn verwachte lengte is 1.88m Ligt aan wanneer hij in de puberteit komt natuurlijk, maar hij gaat me voorbij :mrgreen:
wat een ukkie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: geintje

Ik vind het eigenlijk wel een mooie lengte :inlove:

@Klaproos wrote:

Ik vind het eigenlijk wel een mooie lengte :inlove:
is het ook hoor.

alleen Stein is een heel lang ding dus vergeleken met Stein is ie klein :mrgreen:

@ Mariamaria… Nou zou wel heel fijn zijn als ze je van je klachten af kunnen helpen… Pff… Mijn zus heeft sinds een jaar een chronische darm iets (gut ben de naam kwijt…) maar levenslang aan de medicijnen om de stoelgang op peil te houden… maar goed, daar is in ieder geval medicatie voor…

@Klaproos wrote:

Echt!!! Nee ik had nog geen nieuws gehoord vandaag!! Jeej! :pray: En nu verkopen ook die hap!!

Dus… ongesteld… Op naar de volgende ronde :wink: Nou ieder geval duidelijkheid!

Fijn dat ik je weer even blij kon maken! :smiley:

@Klaproos wrote:

@ Mariamaria… Nou zou wel heel fijn zijn als ze je van je klachten af kunnen helpen… Pff… Mijn zus heeft sinds een jaar een chronische darm iets (gut ben de naam kwijt…) maar levenslang aan de medicijnen om de stoelgang op peil te houden… maar goed, daar is in ieder geval medicatie voor…

Coeliaki?

Prikkelbare Darm Syndroom?

Crohn?

Ik heb de middelste. :wink:

Mijn vader heeft dus CU en mijn broer heeft Crohn. Dit soort aandoeningen zit dus wel in de familie helaas :frowning:

Maar goed, zoals gezegd: als je weet wat het is… kun je er medicijnen voor krijgen. Zolang ze het niet weten… wordt er wat aangeklooid met medicijnen. Dan is het echt maar proberen wat eventueel helpt…

Ja die ja, die middelste :wink:

Pff ik ga even bankhangen, heb net precies mn eten op… zoonlief had al bij mijn ouders gegeten vanavond.

Moet zo de paastak nog opruimen :oops:

en stofzuigen, want als ik morgenavond om half 10 uit mn werk kom dan hebben er weer 3 kinderen (eigenlijk 4, want mn vriend kan er ook wat van…) huisgehouden hier :stuck_out_tongue:

hahaha lekker dan. Nou, succes met stofzuigen en fijne avond verder!!

Ik ga ook lekker offline nu, bankhangen voor de tv en straks nog even warm douchen. Morgen hele dag op een beurs staan. (Geen zin in!! :? )

Fijne avond allemaal!!

Prettige bankhangavond jullie beiden!!! :smiley:

Hey meiden!! was jullie niet vergeten hoor en lees ook regelmatig mee, maar reageren komt er vaak niet van.

Wij zitten nu in de eerste echte ronde. Weet alleen niet zo heel goed wanneer ik mijn ei moet verwachten, aangezien de afgelopen maanden nogal onregelmatig geweest zijn. Baal ik wel van hoor. Vorige x toen ik mijn mirena had laten verwijderen had ik een nette cyclus van 28 dagen. Maargoed, we zien wel. Een voorjaarskindje (dus over een maand of 3 zwanger) zou ik heerlijk vinden :wink: :mrgreen:

Oh ja Jannigje, mijn eerste (en enigste) zwangerschapsverschijnsel van een soort spierpijn in mijn buik :wink: Ik voelde het vooral bij het uitrekken zegmaar. Dus als je iets hoog uit d ekast wilt pakken ofzo. Jij ook? Ik hoop het voor je meid maar ik geef je een goede kans :thumbup:

@ Jannigje: whahahah zou leuk zijn als je zwanger bent :smiley:

@ Mariamaria: pfff dat is ook niet zomaar wat, nou hoop dat ook al vinden ze niet direct wat het is dat ze je beter kunnen maken! Je lamlendig voelen is ook erg vervelend.

@ Klaproos: oh beter dat dat van die hypotheken niet doorgaat!

@ Patricia: spannend joh, de eerste ronde :slight_smile: Whieieieie :smiley:

@ Tweet: mooi dat je cyclus weer hetzelfde is :slight_smile: Dan weet je tenminste een beetje hoe of wat :slight_smile:

Hier is alles rustig. Ben doodmoe van mijn werk. Het was zo rustig dat ik tijd had om moe te worden… als je bezig bent geef je er toch minder snel aantoe.

Ik ga zo net als de rest van de dames ook lekker bankhangen!

@mariamaria wrote:

hahaha ja zal je maar gebeuren he… dat iemand er te vroeg achterkomt dat je gaat klussen…

ik heb het alleen aan mijn 2 beste vriendinnen verteld, maar familie mag echt nog niets weten. anders gaan ze elke keer dat we elkaar zien vragen: en en en? dat is natuurlijk super irritant!

Ja, ik had vorig jaar wel verteld dat we ergens begin dit jaar wilden gaan stoppen met de pil misschien. Daarna t er nooit meer over gehad, maar toch vroeg mijn moeder ernaar toen we bij mijn ouders waren. Heb me maar een beetje op de vlakte gehouden, want t moet straks wel een verrassing zijn.

@patricia26 wrote:

Wij zitten nu in de eerste echte ronde. Weet alleen niet zo heel goed wanneer ik mijn ei moet verwachten, aangezien de afgelopen maanden nogal onregelmatig geweest zijn. Baal ik wel van hoor. Vorige x toen ik mijn mirena had laten verwijderen had ik een nette cyclus van 28 dagen. Maargoed, we zien wel. Een voorjaarskindje (dus over een maand of 3 zwanger) zou ik heerlijk vinden :wink: :mrgreen:

Frustrerend he, als t zo onregelmatig is? Bij mij was de eerste cyclus na de pil netjes 28 dagen, die daarna 40 en nu was t 39 dagen. Ik hoop eigenlijk dat ik komende ronde niet meer ongi wordt, want vanaf deze ronde gaan we ervoor. Hopelijk is t bij jou ook snel raak.

Meiden, ik ben jullie ook niet vergeten hoor :lol: Heb het momenteel een beetje druk gehad met van alles :oops:

Even benieuwd he…welke pillen gebruiken jullie??? (foliumzuur)