Allereerst kwam ik er vandaag achter wat (.)(.) zijn hahaha. Ik had het al vaak zien staan maar snapte er niks van tot ineens vandaag het kwartje viel hahaha.
@ Lotte: jullie leven nu natuurlijk ook heel erg toe naar de eerste verjaardag van jullie dochter!
@ Tweet: ik herken het dat je niet weet wat je moet “testen, niet testen”. Ik zou gewoon doen waar je je goed bij voelt. Het is mogelijk denk je zelf Maar om 3 weken te wachten pffff!
Zeg ik vandaag tegen mijn man: “nog 3 maanden en 8 dagen en dan gaan we beginnen”. Zegt hij ineens: “nou misschien wel eerder” :shock: :dance: :thumbup: :thumbdown:
Alleen toen ik begon over augustus-stopper toen snapte hij er niks meer van :lol: :lol:
hahahaha die van mij ziet nu ook overal zwangerschapskwaaltjes in. Ik pakte een augurkje tijdens het eten, wat ik normaal eigenlijk nooit doe… begon hij er weer over hahaha terwijl hij er eerst nog niets van wilde weten!
Over babykamertje zijn wij het hier wel eens. Wij hebben 3 slaapkamers, 1 grote, dat is onze slaapkamer, 1 ietsje minder grote; onze werkkamer. En dan een kleinere, maar groot genoeg voor een flinke commode / kast en een bedje. Laatst gepast en er past zelfs (net) een 1-persoons matras in. Dus dat komt wel goed.
Ik kijk ook echt uit naar augustus!! (Maar ook omdat we dan eerst nog op vakantie gaan.)
Verder heb ik eerst even andere zorgen… ben de laatste tijd wat aan het rommelen qua gezondheid. Dokters en ziekenhuis komen er maar niet achter wat het is. Morgen weer dingetjes ophalen voor een zoveelste onderzoek. Hoop maar dat ze er nu wel achterkomen, want blijf er last van houden. Irritant… als je niet weet wat het nu precies is.
hahahaha die van mij ziet nu ook overal zwangerschapskwaaltjes in. Ik pakte een augurkje tijdens het eten, wat ik normaal eigenlijk nooit doe… begon hij er weer over hahaha terwijl hij er eerst nog niets van wilde weten!
Over babykamertje zijn wij het hier wel eens. Wij hebben 3 slaapkamers, 1 grote, dat is onze slaapkamer, 1 ietsje minder grote; onze werkkamer. En dan een kleinere, maar groot genoeg voor een flinke commode / kast en een bedje. Laatst gepast en er past zelfs (net) een 1-persoons matras in. Dus dat komt wel goed.
Ik kijk ook echt uit naar augustus!! (Maar ook omdat we dan eerst nog op vakantie gaan.)
Verder heb ik eerst even andere zorgen… ben de laatste tijd wat aan het rommelen qua gezondheid. Dokters en ziekenhuis komen er maar niet achter wat het is. Morgen weer dingetjes ophalen voor een zoveelste onderzoek. Hoop maar dat ze er nu wel achterkomen, want blijf er last van houden. Irritant… als je niet weet wat het nu precies is.
Hoop dat ze gauw uitvogelen wat het is, zodat je weer beter kunt worden! :hug:
@ Mariamaria: beterschap! Hopelijk kunnen ze vinden wat ervoor zorgt dat je je zo naar voelt.
@ Lotte: Oh dat klinkt echt ontzettend leuk! Jullie pakken het leuk aan om de verjaardag zo te vieren. Hahaha tsja een ongeluk zit in een klein hoekje zou mijn man zeggen maar goed wat je zegt, beetje oppassen
@ Chelleke: Spannend meid, je laatste strip! Ik hoop echt zo dat het allemaal mee valt en je echt snel zwanger bent! Vooral vanwege je gezondheid. Heb je wel zeg maar hulp in je omgeving die je kunt inschakelen mocht je gedurende de zwangerschap meer gezondheidsproblemen krijgen?
En wauw jullie kleine man wordt al over 4 dagen 1! Oh wat leuk. Mij klinkt het al druk genoeg in de oren Het is ook wel weer een mijlpaal lijkt mij. Wat je zegt, geen baby meer. Maar hopelijk komt er snel een andere baby
Ik ga zo richting bed, morgen weer werken. Dus vroeg eruit helaas!
hahaha ja zal je maar gebeuren he… dat iemand er te vroeg achterkomt dat je gaat klussen…
ik heb het alleen aan mijn 2 beste vriendinnen verteld, maar familie mag echt nog niets weten. anders gaan ze elke keer dat we elkaar zien vragen: en en en? dat is natuurlijk super irritant!
@ Mariamaria; sterkte met je onderzoeken, wat vervelend zeg… Hebben de artsen ook niet enig idee wat het zou kunnen zijn? Waar word je op onderzocht dan?
@ Chelleke en Lotte ; Jullie kindjes bijna 1 jaar Ik heb het nog elk jaar dat ik terugdenk aan waar ik was en wat ik deed toen ik nog in verwachting was… Die tijd begint nu voor mij ook al weer… kan je nagaan, duurt nog 3 weken voor ie 4 wordt
die van mij heeft afgelopen maandag ook zijn prik gehad en nog steeds een dik en rood gevlekte arm! Gelukkig niet koortsig maar wel vermoeider als anders…