De Ei-rammelaars (deel 5)

@Tweet wrote:

Nee, dat weet ik niet zeker, aangezien we wel geklust hebben zeg maar.

Maar doordat die spiraal er pas een kleine drie weken uit is, durf ik er echt nog niet vanuit gaan dat het nu al raak zou zijn hoor!

Als ik over een week of drie/vier/vijf nog geen :evil: heb gezien, dan ga ik dan wel eens testen! :wink:

Denk ik… :roll:

ahumm :liar:

Je weet dat er ook hele goedkope, betrouwbare testen zijn?

Ik zou volgens mij niet zo lang kunnen wachten.

Helemaal niet als ik geklust zou hebben.

Dat weet ik ja! :wink:

Ik heb fries bloed door mijn aderen stromen, dus ik kan ERG koppig zijn…

Ben benieuwd hoe lang ik het vol houd met niet testen!!! :roll: :lol:

Allereerst kwam ik er vandaag achter wat (.)(.) zijn hahaha. Ik had het al vaak zien staan maar snapte er niks van tot ineens vandaag het kwartje viel hahaha.

@ Lotte: jullie leven nu natuurlijk ook heel erg toe naar de eerste verjaardag van jullie dochter!

@ Tweet: ik herken het dat je niet weet wat je moet “testen, niet testen”. Ik zou gewoon doen waar je je goed bij voelt. Het is mogelijk denk je zelf :slight_smile: Maar om 3 weken te wachten pffff!

Zeg ik vandaag tegen mijn man: “nog 3 maanden en 8 dagen en dan gaan we beginnen”. Zegt hij ineens: “nou misschien wel eerder” :shock: :dance: :thumbup: :thumbdown: :pray:

Alleen toen ik begon over augustus-stopper toen snapte hij er niks meer van :lol: :lol:

hahahaha die van mij ziet nu ook overal zwangerschapskwaaltjes in. Ik pakte een augurkje tijdens het eten, wat ik normaal eigenlijk nooit doe… begon hij er weer over :slight_smile: hahaha terwijl hij er eerst nog niets van wilde weten!

Over babykamertje zijn wij het hier wel eens. Wij hebben 3 slaapkamers, 1 grote, dat is onze slaapkamer, 1 ietsje minder grote; onze werkkamer. En dan een kleinere, maar groot genoeg voor een flinke commode / kast en een bedje. Laatst gepast en er past zelfs (net) een 1-persoons matras in. Dus dat komt wel goed.

Ik kijk ook echt uit naar augustus!! (Maar ook omdat we dan eerst nog op vakantie gaan.)

Verder heb ik eerst even andere zorgen… ben de laatste tijd wat aan het rommelen qua gezondheid. Dokters en ziekenhuis komen er maar niet achter wat het is. Morgen weer dingetjes ophalen voor een zoveelste onderzoek. Hoop maar dat ze er nu wel achterkomen, want blijf er last van houden. Irritant… als je niet weet wat het nu precies is.

Meggie, we leven inderdaad erg toe naar de 1e verjaardag van onze dochter.

Ik weet al welk cadeau we gaan geven, een winnie the pooh loopauto.

Ze krijgt een echt meiden taart, slingers, echte uitnodigingen gaan de deur uit enz.

En toch vind ik het nu al spannend.

Zondag slik in de laatste pil, dus in de praktijk kan ik vanaf volgende week zwanger worden als we niet goed oppassen.

Maar dat zal wat mij betreft niet gebeuren :wink:

@mariamaria wrote:

hahahaha die van mij ziet nu ook overal zwangerschapskwaaltjes in. Ik pakte een augurkje tijdens het eten, wat ik normaal eigenlijk nooit doe… begon hij er weer over :slight_smile: hahaha terwijl hij er eerst nog niets van wilde weten!

Over babykamertje zijn wij het hier wel eens. Wij hebben 3 slaapkamers, 1 grote, dat is onze slaapkamer, 1 ietsje minder grote; onze werkkamer. En dan een kleinere, maar groot genoeg voor een flinke commode / kast en een bedje. Laatst gepast en er past zelfs (net) een 1-persoons matras in. Dus dat komt wel goed.

Ik kijk ook echt uit naar augustus!! (Maar ook omdat we dan eerst nog op vakantie gaan.)

Verder heb ik eerst even andere zorgen… ben de laatste tijd wat aan het rommelen qua gezondheid. Dokters en ziekenhuis komen er maar niet achter wat het is. Morgen weer dingetjes ophalen voor een zoveelste onderzoek. Hoop maar dat ze er nu wel achterkomen, want blijf er last van houden. Irritant… als je niet weet wat het nu precies is.

Hoop dat ze gauw uitvogelen wat het is, zodat je weer beter kunt worden! :hug:

Allemaal dikke knuffel :hug:

Hier alles zijn gangetje.

Vanavond begin ik met mijn laatste strip.

Ik vind het steeds spannender worden.

Zal het weer zo lang duren?

Hoe reageert de reuma er nu op?

Zal ik nog meer slijtage krijgen?

Word ik weer zo opgezet door de prednison?

Hoe zal het gaan icm Damian en zwangerschap?

Hoe reageer ik zonder mijn antid pillen?

Kan ik dat wel aan?

Spoken zoveel dingen door mijn hoofd. :oops:

Maar eerst Damian zijn 1e verjaardag,

ik dacht dat ik dat niet zo bijzonder zou vinden.

Er komen ook niet zo heel veel mensen (14 volwassenen en 4 kids)

Maar nu het bijna zover is heb ik toch wel kriebels en wat traantjes.

Dan is hij gewoon echt geen baby meer.

Onvoorstelbaar hoe hard zo’n jaar eigenlijk nog voorbij gaat.

Denk jij de laatste tijd ook zo vaak terug aan wat je vorig jaar rond deze tijd deed?

Ik vind het zo raar dat ik toen een dikke buik had.

Het lijkt nog maar zo kort geleden, maar het is alweer een jaar.

Ja niet zo heel vaak eigenlijk maar met dingen waar ik vorig jaar liep zeg maar, zoals een rommelmarkt oid dan wel.

Ik denk ook dat ik zaterdag op verjaardag van mijn schoonzus wel gek vind.

Vorig jaar zat ik daar gewoon al met weeen.

@ Mariamaria: beterschap! Hopelijk kunnen ze vinden wat ervoor zorgt dat je je zo naar voelt.

@ Lotte: Oh dat klinkt echt ontzettend leuk! Jullie pakken het leuk aan om de verjaardag zo te vieren. Hahaha tsja een ongeluk zit in een klein hoekje zou mijn man zeggen maar goed wat je zegt, beetje oppassen :slight_smile:

@ Chelleke: Spannend meid, je laatste strip! Ik hoop echt zo dat het allemaal mee valt en je echt snel zwanger bent! Vooral vanwege je gezondheid. Heb je wel zeg maar hulp in je omgeving die je kunt inschakelen mocht je gedurende de zwangerschap meer gezondheidsproblemen krijgen?

En wauw jullie kleine man wordt al over 4 dagen 1! Oh wat leuk. Mij klinkt het al druk genoeg in de oren :slight_smile: Het is ook wel weer een mijlpaal lijkt mij. Wat je zegt, geen baby meer. Maar hopelijk komt er snel een andere baby :slight_smile:

Ik ga zo richting bed, morgen weer werken. Dus vroeg eruit helaas!

Dat kan ik me voorstellen.

Volgens mij laat ik 17 juli heel wat traantjes.

Maar zover is het nog niet :mrgreen:

:-* :-*

Ja ik kan altijd terug vallen op mijn mamsie :inlove:

En Rob kan ook wel het 1 en ander regelen met werk of diensten ruilen mocht het echt nodig zijn.

Komt vast wel goed :smiley:

ooh wacht maar, die van mij word over 1 maand al 2 en ik denk nog steeds van … hey ik was gisteren toch nog zwanger :lol: :lol:

Vandag kreeg ikbezoek, was ik vergeten om mijn vitaminen pillen weg te leggen :wall:

wuahahah ik nog snel proberen te verstoppen, ik hoop dat mijn moeder ze niet gezien heeft, sins om de doos een baby in de buik foto staat :lol:

Hallo allemaal

Ik laat me hier veel te weinig horen :oops: :oops: :oops:

Komt ook omdat ik echt een zeef ben en vergeet op iedereen te reageren. :oops:

Hier gaat alles op zich wel goed.

Stein een beetje verhoging en een dikke arm van zijn vaccinatie en ik een beetje…uhhh vage klachten eigenlijk :roll: .

Beetje last met op mijn buik liggen, daardoor slaap ik slecht, daardoor juist overdag heel moe en een beetje energieloos

als ik op mijn buik lig heb ik een soort spierpijn gevoel in mijn buik :think: :roll:

hahaha ja zal je maar gebeuren he… dat iemand er te vroeg achterkomt dat je gaat klussen…

ik heb het alleen aan mijn 2 beste vriendinnen verteld, maar familie mag echt nog niets weten. anders gaan ze elke keer dat we elkaar zien vragen: en en en? dat is natuurlijk super irritant!

@ Mariamaria; sterkte met je onderzoeken, wat vervelend zeg… Hebben de artsen ook niet enig idee wat het zou kunnen zijn? Waar word je op onderzocht dan?

@ Chelleke en Lotte ; Jullie kindjes bijna 1 jaar :slight_smile: Ik heb het nog elk jaar dat ik terugdenk aan waar ik was en wat ik deed toen ik nog in verwachting was… Die tijd begint nu voor mij ook al weer… kan je nagaan, duurt nog 3 weken voor ie 4 wordt :wink:

Alvast veel voorpret gewenst!

@ Meggie; hoe voel je je nu?

@ Tweet!! Hoeveel geduld heb je!!

Hee Jannigje,

die van mij heeft afgelopen maandag ook zijn prik gehad en nog steeds een dik en rood gevlekte arm! Gelukkig niet koortsig maar wel vermoeider als anders…

En jij met je vage klachten… zwanger? :mrgreen:

@Klaproos: Genoeg! Heb mezelf als ongesteld betiteld en mijn NOD op 21 mei gezet. :wink: Tis nu echt rood, dus dan zal ik toch echt wel gewoon :evil: zijn! :slight_smile:

Ik weet nu in ieder geval dat mijn eigen cyclus, dus zonder Mirena, ook 28-29 dagen is… :mrgreen:

PS: Klaproos, heb je gehoord dat dat verbod op tophypotheken toch niet door gaat??? :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: