De Ei-rammelaars (deel 5)

Oh hehe… ik slik ook stediril 30, maar dan het huismerk van de apotheek. wel zelfde werkzame stof erin.

Ben benieuwd dan :wink: Zou het niet zo erg vinden als er nu al een kleine op komst zou kunnen komen…

Pfff wat rammel ik vandaag zeg! Het helpt ook niet om hier rond te surfen hahaha.

Heb gisteren even mijn man medegedeeld hoe de maand augustus eruit gaat zien :roll: :lol: :dance: hahahaha!

Nu twijfelde ik gisteren weer over de babykamer… hoe bedoel je wispelturig :naughty:

Mijn man denkt NU AL dat het een jongetje gaat worden. Zo die loopt even op de zaken vooruit!

Voor mijn mede augustus stoppers… het is nog maar 3 maanden en 9 dagen wachten :smiley:

Het idee van zwanger worden, zwanger zijn bezorgd me echt zoveel onderbuikgevoelens, pffff.

Ik was net bezig een website te bouwen maar als ik niet weet wat degene voor wie ik hem maak wil… schiet het niet op. En ik heb ruzie met dreamweaver met de kolommen. Dus had besloten dat ik er mee stop en de rest van de middag ga lanterfanten. Straks nog even stofzuigen :slight_smile:

Ik rammel momenteel weer even helemaal niet :frowning:

Zie het echt helemaal gebeuren dat we vanaf de bouwvak met zn 5en in dit kleine flatje komen te zitten… Dan hoef ik er echt nog geen 6e bij! :shock:

@Klaproos wrote:

Zie het echt helemaal gebeuren dat we vanaf de bouwvak met zn 5en in dit kleine flatje komen te zitten… Dan hoef ik er echt nog geen 6e bij! :shock:

Oh maar Klaproos dat kan ik me in jouw geval helemaal voorstellen!

Pfff hoop echt dat er snel vooruitgang zit in de verkoop van de woning.

ja hier rammelt het HOPELOOS!!!

wrod er goed gek van :wall: :wall:

nog 3 maanden :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

@Meggie wrote:

@Klaproos wrote:

Oh maar Klaproos dat kan ik me in jouw geval helemaal voorstellen!

Pfff hoop echt dat er snel vooruitgang zit in de verkoop van de woning.

Hoorde ik gisteren op 3fm dat de hypotheken voor starters worden dichtgedraaid… :frowning: Zij kunnen alleen nog hypotheek opnemen van de waarde van de woning… Dus wij moeten het nu hebben van de starters die een woning willen kopen en zelf 18.000 euro op zak hebben (k.k.) of van mensen die hun woning al verkocht hebben en nu op zoek zijn naar een woning… schiet lekker op…

Dat is een MISSCHIEN hoor Klaproos!!! Wij zitten met hetzelfde probleem, dus weet er alles van! Het is absoluut nog niet rond!!! :hug:

oei klaproos dat klinkt echt K.ut zeg!!

Ik hoop dat het niet doorgaat :pray: :pray: :pray:

Gisteren hadden we hier weer zo iets van aachh waarom nog 3 maand wachten, maar ik wil toch echt niet met een dikke buik trouwen :P. Alle respect hoor voor die dat wel doen of willen maar ik ben de eerste maanden zo ziek geweest dus ik wil echt niet kotsmisselijk de hele dag rondlopen. :sick:

maar het is nog MAAR 3 maanden … right ??? :shifty:

meggie, wat zijn je twijfels over de baby kamer??? Ahahah Wel als hij NU al denk dat het een jongetje word dat beloofd :lol: :lol: :lol:

@Klaproos wrote:

:hug: :hug:

@ Klaproos: ik las het vanmorgen op teletekst! Het is echt te achterlijk voor woorden! Ik hoop echt dat er voor dat een dergelijke beslissing definitief wordt jullie huis verkocht wordt. Misschien gaan starters juist nu nog snel kopen voordat het definitief wordt.

Wij zijn ook starters en konden dankzij sociale koop een woning kopen maar anders hadden we nu nog op de flat gezeten denk ik…

@ Formally known at Vuegje: haha nou dat denk ik ook iedere dag wel “waarom nog wachten”. Maar goed eerst je bruiloft en om daar kotsmisselijk rond te lopen… geniet eerst lekker van de bruiloft. Wat je wel zou kunnen doen is gewoon op 1 augustus stoppen met alles, heb je al wat voorpret voor de bruiloft! :lol:

Wat betreft die babykamer…

De achterste kamer is de kleinste, daar staat dan in de morgen de zon op maar in de avond dus niet. Deze grenst ook aan de achtertuin en de wijk achter ons. Hier past wel een eenpersoonsbed in.

De voorste kamer is ruim 1 m2 groter, de zon staat daar in de avond op. Daarbij zit op onze overloop de kast van de cv en ventilatiesysteem. Die grenst aan de kamer. Ikzelf irriteer me snel aan geluiden en dus ook aan de geluiden van die dingen. Ik zou denken dat dat onrustig slaapt. Daarbij ligt die kamer ook aan een weg. Maar goed ikzelf heb daar dan weer geen last van :slight_smile:

Hoe groot moet een kamer minimaal zijn? In de achterste kamer staan na de computers. Die moeten dan wel een ander plek. De voorste kamer is nu opslag. Dus daar kun je sneller de pc’s kwijt.

Nou zal mijn man nog eens vragen wat die er van denkt :slight_smile:

Wij hebben ook een kleine kinderkamer hoor.

Als er maar een bedje in past, dan ben je al een heel eind :wink:

@Lotte wrote:

Wij hebben ook een kleine kinderkamer hoor.

Als er maar een bedje in past, dan ben je al een heel eind :wink:

Nou dat gaat wel lukken. Ik weet dat mensen die hier in de buurt hebben gewoond er als echtpaar in sliepen op een 2 persoonsmatras. Dus wat dat betreft groot genoeg :slight_smile:

Verder alles goed met je Lotte?

Ja, ik heb eigenlijk weinig te melden.

We wachten rustig tot het juli is :liar:

Gisteren zag ik een vrouw met een zwangere buik, ik kreeg ineens nog meer kriebels dan ik al heb.

Jaloers wil ik het niet noemen, maar zo voelde het wel bijna :oops:

Is lastig als je ook graag zwanger wilt raken, maar het minder snel gaat dan je zou willen! :wink:

Mijn meisje kreeg haar eerste kamertje ook maar een minikamertje hoor! Ze hebben toch niet veel ruimte nodig voor zichzelf de eerste tijd! :mrgreen:

Wij hebben hier maar 2 slaapkamers, die van ons en die van nicolai. Bij ons liggen de kids 1 jaar bij mama en papa op de kamer en krijgen dan pas een kamertje. Dus tegen de tijd dat de kleine een jaar is gaan we verhuizen :wink: wij huren op dit moment nog dus dat is handig :wink:

vandaag begonnen met zwangerscahp vitaminen en fomium…

jeetje wat rammelt het dan hard he, wel een fijn gevoel dat we ons er goed op aan het voorbereiden zijn :thumbup:

:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

Ik word compleet gestoord van het gerammel alhier!!!

Al drie dagen zere (.)(.).

Normaal krijg ik dat als ik mijn :evil: moet krijgen, maar aangezien ik twee weken geleden nog zo enorm vloeide na het verwijderen van de spiraal, wat dus nu drie weken geleden is, verwacht ik eigenlijk niet dat mijn :evil: nu al gaat komen…

Maar de standaard buikkrampen heb ik ook nog niet…

Waarom dan wel die zere (.)(.)??? :roll:

Laat ik er maar niet verder over nadenken en aannemen dat ik toch :evil: ga worden… Aangezien vandaag mijn NOD zou moeten zijn, als ik de cyclus van tijdens de Mirena volg…

zucht :?

@Tweet wrote:

:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

Ik word compleet gestoord van het gerammel alhier!!!

Al drie dagen zere (.)(.).

Normaal krijg ik dat als ik mijn :evil: moet krijgen, maar aangezien ik twee weken geleden nog zo enorm vloeide na het verwijderen van de spiraal, wat dus nu drie weken geleden is, verwacht ik eigenlijk niet dat mijn :evil: nu al gaat komen…

Maar de standaard buikkrampen heb ik ook nog niet…

Waarom dan wel die zere (.)(.)??? :roll:

Laat ik er maar niet verder over nadenken en aannemen dat ik toch :evil: ga worden… Aangezien vandaag mijn NOD zou moeten zijn, als ik de cyclus van tijdens de Mirena volg…

zucht :?
:hug: :hug:

Lastig als je niet weet wat je lichaam bedoeld.

Weet je zeker dat je niet zwanger kan zijn?

Nee, dat weet ik niet zeker, aangezien we wel geklust hebben zeg maar.

Maar doordat die spiraal er pas een kleine drie weken uit is, durf ik er echt nog niet vanuit gaan dat het nu al raak zou zijn hoor!

Als ik over een week of drie/vier/vijf nog geen :evil: heb gezien, dan ga ik dan wel eens testen! :wink:

Denk ik… :roll: