@Belly wrote:
Ik heb gisteravond miijn ei gespot, maar nu ligt Hub doodziek op bed :wall: Dus dat wordt doorgaan naar de volgende ronde :wall:
Oei, das balen!! :hug:
@Belly wrote:
Ik heb gisteravond miijn ei gespot, maar nu ligt Hub doodziek op bed :wall: Dus dat wordt doorgaan naar de volgende ronde :wall:
@Jannigje wrote:
@Wennepen wrote:Nee Jannigje, helaas :evil: nog steeds niet, ik irriteer me mateloos… Maar mijn schatje heeft engelengeduld zucht… Ik had allang een andere makelaar gehad…wij hebben nu allebei koop.
Mag ik vragen waarom jullie samen niet wat gaan kopen ipv huren? Jullie hebben nu toch ook allebei een koop?
Spannend voor jou dus volgende week, klus ze
We willen op zich wel kopen hoor maar er word ook hier in de buurt zoveel (nieuwbouw) huurprojecten gebouwd dat we dat ook wel zien zitten :mrgreen:
@Jannigje wrote:
@Belly wrote:Ik heb gisteravond miijn ei gespot, maar nu ligt Hub doodziek op bed :wall: Dus dat wordt doorgaan naar de volgende ronde :wall::wall: :wall: :wall: balen
hoe heb jij je ei gespot als ik vragen mag??
12uur gewerkt vandaag…
morgen meer
Belly, hub ziek of niet, Op dat paard rijden jij
sperma word niet ziek
Herkennen jullie dit? :inlove:
Zomaar een ochtend
Ik hoor de wekker, het is half 6. Mijn man moet opstaan, hij werkt vandaag en ik ben thuis. Het is mamadag. Ik hoop dat Mats blijft slapen maar ik weet dat hij wakker zal worden van het licht en de wc die wordt doorgetrokken. En inderdaad, een gaapje, een gilletje, een kreun en vervolgens het tikken van zijn speen tegen zijn bedrand, iets wat hij sinds kort ontdekt heeft. Hij WEET gewoon dat mama niet tegen dat geluid kan en dus binnen een minuut bij zijn bed staat! Ik kom overeind en zoek met half open ogen naar mijn ochtendjas en pantoffels. Vervolgens strompel ik naar zijn kamer. Onderweg hoop ik nog dat als ik zijn speentje geef, hij weer als een blok in slaap valt maar zodra ik zijn kamerdeur open doe weet ik dat de dag echt begonnen is. Wat een lucht! Mats krijgt tandjes en verblijdt ons daarom regelmatig met een heerlijke gele, zure poepluier. Zo ook vanmorgen weer. Hij lijkt geen last van zijn geur te hebben. Vol trots kijkt hij mij met zijn grote ogen aan. Alsof hij wil zeggen: “Voor jou gedaan!� Arm kind, kan hij er wat aan doen dat zijn moeder geen ochtendmens is. Ik zet mijn vermoeidheid opzij en lach naar hem. “Goedemorgen Mats, lekker geslapen?� Ik rits zijn slaapzak open. Jemig, Mats! Ik zie dat hij niet “binnen de lijntjes heeft gekleurd�. Zo noemen we dat. Zijn hele bed is nat en geel. En mijn kind ligt daar lekker te trappelen. Dan moet dus alles uit en omdat ik nog niet op mijn best ben maar ik het alleen maar erger. Het komt zelfs in zijn haar terecht. Mats is druk en probeert zich om te draaien. Ik probeer hem uit alle macht terug te leggen en daarbij schiet een van zijn voetjes uit mijn hand, zo door de poep. Mats lacht, ik kan wel janken. Na een worsteling van ruim een kwartier loop ik met een fris kind, maar inmiddels chagrijnig van de honger, naar beneden. Ik ben inmiddels heel behendig in het maken van de fles met Mats op de arm. We tellen samen de schepjes poeder. Ik vind het heerlijk om Mats de fles te geven. Het is zo knus! Veel knusser dan het geven van een stukje brood. Ik geniet er dus nog even goed van want we zijn al aan het afbouwen. Mats heeft een tik tijdens het drinken. Hij aait zichzelf over zijn hoofd. En dan smelt ik en vergeet ik dat het pas 6 uur is. Lekker mannetje, wat ben je toch mooi!
Jaaaa dat herken ik :inlove: (Alleen kon ik toen hij klein was beter opstaan 's morgens dan nu) Maar inderdaad voetjes door de poep, handjes die naar de billen grijpen… :doh: iell! En dan dat heerlijke moment van samen wakker worden op de bank met een fles :inlove: Twee knalblauwe oogjes die je vrolijk aankijken… Heerlijk!! Het is alleen weer bijna 4 jaar geleden… pff… rammelrammel…
Haj haj
Beurs was leuk, ik heb allerlei eten gescoord voor Damian.
Paar leuke foto’s gemaakt. Kwamen nog wet bn-ers tegen, Dynant en Johny de Mol.
Later zat er een zwangeremeiske bij een rustpunt, zag meteen dat het Isra van ONM was.
Ken haar echte naam niet, maar ik vind het zo’n mooie meid dus zag het meteen. Maar volgens mij was ik 1 van de weinigen die haar zag.
Maar ik zal de foto’s straks nog ff plaatsen.
Jannigje
Spannend je huis te koop zetten.
Lekker klussen met je mannetje :inlove:
Belly
Balen dat je deze ronde moet laten schieten.
Beterschap met je mannetje
Matsjo
Heerlijk verhaal. :inlove:
Nee ik herken het niet, maar hoop het gauw genoeg te kennen :inlove:
hahaha, nee bedankt Vuegje, al dat genies en gehoest tussendoor :silenced:
Ja, foto’s!!! :mrgreen:
Hoi meiden, hoe is het?
Ik wilde gisteravond even komen kletsen, maar had de hele avond geen internetverinding :evil:
Nou, ik heb gisteren mijn oproep voor de onderzoeken op het ziekenhuis binnen gekregen. Wat denken jullie? 28 april pas! :shock: :x
Duurt me veel te lang en bovendien heeft mijn cardio op het formulier aangegeven binnen 2 maanden.
Dus, ikke niet bij laten zitten natuurlijk :mrgreen: Vanmorgen gebeld en aangegeven dat ik toch wel heel graag eerder zou willen. Meisje wat ik sprak zei, dat kan niet, zit vol, en anders hadden we je wel eerder ingepland. Ikke boos, want cardio had gezegd binnen 2 maanden en bla bla bla… Kreeg ik iemand anders, heel aardige dame, wat denken jullie?
Moet/mag ik a.s. maandag al, en de donderdag daarop al voor de uitslag!! :shock: :o :dance: :dance:
Dit is dan wel weer heel erg snel eigenlijk, maar dat heb ik maar niet gezegd natuurlijk. :mrgreen: Dus mocht alles goed gaan, verwacht ik dat mijn spiraal en al in april uit gaat!
Moest ik ff kwijt, ik ga weer aan het werk. :-*
@patricia: raar is dat altijd hè dat je dan ineens wel kan!
Ik ben nog niet eerder in dit topic geschreven, heb wel veel gelezen sinds ik hier kom (ongeveer een week denk ik).
Ik wil al lange tijd een kindje maar door omstandigheden hebben we nog gewacht. Nu willen we het dit jaar toch echt gaan proberen maar goed ook dat pas over een paar maanden.
Zo vermoeiend om te wachten, ik wil zo graag. Dus die stokken rammelen als een kweet niet wat.
Geduld is een schone zaak zeggen ze
Welkom Meggie!
En ja, door op dit soort forums te komen gaat het allemaal nog meer rammelen natuurlijk, mar aan de andere kant is het heerlijk om te lezen dat je niet de enige rammelaar bent he?
:-*
Meggie welkom
Nog 2 maanden en 2 dagen en ik spuit me laatste MTX
Nog 5 maanden en 2 dagen en we gaan aan de klus :mrgreen: :inlove:
JAAAAAAAA! WEEKEND!!! :dance:
en we gaan zo pizza eten
zondag gaan wij naar de 9mnd beurs
morgen ga ik lekker relaxen en pat gaat een hondenhok voor buiten maken
VAKANTIE!!! :dance: :dance:
Vandaag carnaval op school. Was leuk al doe kinderen verkleed. Gelukkig was het droog tijdens de optocht. Nu ben ik net thuis en doodop en ook nog eens snotverkouden :wall:
Welkom Meggie, leuk dat je meeschrijft!
zoooo zeg! wij hadden net mazzle
hier is aan de evenaar een nieuwe domino’s pizza geopent
komt pat daar binnen , doet onze bestelling en krijgt te horen dat ze ivm de opening gratis zijn :shock: :mrgreen: dat is nog eens lekker eten 8)
oh gats mats … beterschap hoor :hug:
ben blij dat het hier niet zo erg speelt
welkom meggie
@poeizie wrote:
JAAAAAAAA! WEEKEND!!! :dance:wij gaan ook zondag :mrgreen:
en we gaan zo pizza eten
zondag gaan wij naar de 9mnd beurs
morgen ga ik lekker relaxen en pat gaat een hondenhok voor buiten maken
@ poeizie
Fijn weekend :dance:
Lekker gratis pizza :dance:
@ Matsjo