De ei-rammelaars (deel 4)

:thumbup:

@Matsjo wrote:

@Lynda wrote:
Wij zijn vandaag in ondertrouw gegaan.

Wij zijn vandaag ook al weer zes jaar een setje.

Nog 3,5 maand en dan gaan wij trouwen, dus nog 3,5 maand en dan kunnen we ook voor het ´eggie´ voor nr. 2 gaan.

Gefeliciteerd! Hebben jullie er nog iets mee gedaan vandaag? Ik bedoel of jullie het nog gevierd hebben? Ik weet nog dat wij binnen 10 minuten weer buiten stonden en toen weer ieder ons eigen weg zijn gegaan :eh: We hebben het wel weer ingehaald hoor! :mrgreen: :wink:

We zijn net lekker uit eten geweest bij de Griek. Zit nu echt bomvol. We gaan zo lekker nog een dvdtje kijken. Tycho slaapt lekker bij oma dus, het is hier heerlijk relax rustig.

Maar dat ondertrouw is echt alleen maar formuliertje tekenen en je staat weer buiten. Dat je er een hele vrije dag voor krijgt is wel lekker (ik had de mijne vorig jaar al opgenomen, toen ik nog werkte)

Lekker dat Tygo weer een vlot koppie heeft.

Ik moet met Tycho ook weer naar de kapper want zijn haar wordt nu wel erg lang (maar ik vind dat ook wel weer leuk, ben echt heel erg aan het twijfelen of ik het wel weer kort wil).

Wat vinden jullie? lang of korter?

Even gauw,

Lynda, gefeliciteerd! :dance:

Poeizie: Ik woon in Almere-Stad, Filmwijk :wink:

BOEEEEEEEEE

lynda je zou natuurlijk wel kunnen gaan dat ie van achter wat korter en de ponny wat korter

ik heb tygo bewust kort gedaan zodat ie er een tijdje tegenaan kan

vond het op het laatst zo warrig

Ik vind zijn haar denk ik kort leuker!

Welterusten! :zzz:

GOEDE MORGEN!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

hebben we allemaal lekker geslapen?

ik zit op school en begin pas om 8:45 uur maar ik heb nooit zo’n zin in file’s dus duik ik altijd ff achter de pc

word wel weer een lange dag hoor tot 17:45 uur :zzz:

ow filmwijk volgens mij heb ik daar ook wel eens mijn pakket route gehad

Hooi!

Ik zie dat we een schowtopic hebben :o Al heel wat gespamd met mooie jongens :mrgreen:

Ik moet gaan werken over een uur… geen zin. vandaag draai ik 8 uur in plaats van 6 en morgen 5 en overmorgen 11 uur aan een stuk door :hand:

mjaaa, whatever brings in the money …

Gisteren weer een super leuke fotoshoot gehad! zal dit weekend eens spammen :mrgreen:

Jannigje…!! Moiiii! :wink:

De chocola was heerlijk gister! :drool: Voel me een stuk beter…en prompt ging om half 5 de zon volop schijnen :smiley: En het is nog niet op, dus mocht ik me vandaag weer rot gaan voelen, dan heb ik nog wat liggen… (oh wat erg :oops: ) Ben alleen wel een dag overtijd? :think: Misschien komt het vandaag…

Een showtopic dus, ik zal eens even kijken, ben zelf niet zo showerig meer, ben bang dat er iemand meeleest ofzo… waarvan ik niet wil dat ie meeleest… :silenced:

Werk ze dames :thumbup:

Wij gaan dadelijk richting A’dam, de 9mnd- en HHbeurs :smiley:

Fijne dag allemaal :-*

Leuk Chelleke, laat je nog even weten wat je allemaal gescoord hebt? Fijne dag!

Hoi dames, lekker gewerkt?

Chelleke, hoe was de beurs?

Ik heb vandaag ook gewerkt. Het was een drukke dag maar wel weer erg leuk. Morgen lekker een dagje vrij.

Filmwijk ken ik ook. Ooit een vriendje gehad daar. Daar zit de pabo vlakbij en daar heb ik op school gezeten. Dat lelijke rode gebouw.

lekker op school gezeten hoor :mrgreen:

we hebben weer een nieuw project in handen gekregen dus word weer 10 wkn zweten :roll:

verder gewerkt aan me take home toets en op sneaky way steeds gevraagd of ik op de goede weg was :mrgreen:

die man is echt pietje precies maar ook erg vaag met lesgeven

dus je krijgt nooit helemaal hoogte van die gast

hallo allemaal

hoe is het hier???

Na lang nadenken hebben mijn viend en ik besloten om ook mijn huis alvast te koop te zetten :mrgreen:

We hebben echt een heel mooi huurhuis gezien. Echt heel ruim vergeleken mar dat ik nu heb :mrgreen: .

Maar tja 2 woningen verkoop je niet zo snel :think: .

Mijn straat gaat gelukkig wel redelijk snel doordat het een echte starterswoning is :think: :mrgreen:

Wennepen: staat het huis al op funda??

Ik heb ttrouwens vanmorgen mijn ei gespot. :mrgreen: (gisteravond gelukkig geklust en straks nog maar een keer :mrgreen: :drool: )

succes met klussen :mrgreen:

en huisje ook te koop, spannend allemaal hoor

Nee Jannigje, helaas :evil: nog steeds niet, ik irriteer me mateloos… Maar mijn schatje heeft engelengeduld :angel: zucht… Ik had allang een andere makelaar gehad…

Mag ik vragen waarom jullie samen niet wat gaan kopen ipv huren? Jullie hebben nu toch ook allebei een koop?

Spannend voor jou dus volgende week, klus ze :wink:

@Wennepen wrote:

Nee Jannigje, helaas :evil: nog steeds niet, ik irriteer me mateloos… Maar mijn schatje heeft engelengeduld :angel: zucht… Ik had allang een andere makelaar gehad…

Mag ik vragen waarom jullie samen niet wat gaan kopen ipv huren? Jullie hebben nu toch ook allebei een koop?

Spannend voor jou dus volgende week, klus ze :wink:
wij hebben nu allebei koop.

We willen op zich wel kopen hoor maar er word ook hier in de buurt zoveel (nieuwbouw) huurprojecten gebouwd dat we dat ook wel zien zitten :mrgreen:

Ik heb gisteravond miijn ei gespot, maar nu ligt Hub doodziek op bed :wall: Dus dat wordt doorgaan naar de volgende ronde :wall:

@Belly wrote:

Ik heb gisteravond miijn ei gespot, maar nu ligt Hub doodziek op bed :wall: Dus dat wordt doorgaan naar de volgende ronde :wall:
:wall: :wall: :wall: balen

hoe heb jij je ei gespot als ik vragen mag??

Stik… dat is ook zo… Je kunt natuurlijk ook de griep krijgen… djies…

Beterschap voor je hub!