Ik heb net boodschappen gedaan… :drool: :oops:
AARGGH door jullie schuld heb ik nu mega veel zin in een groene balisto :lol: :lol:
en ik ben net 30 kilo kwijt :wall: :wall:
Ahahaha
:mrgreen:
vandaag in een goede mood. Weet niet waarom, ben gewoon happy. :mrgreen:
:lol: :lol: :mrgreen:
Oke, even in hier invallen hoor :oops:
Chocolade :drool: maar absoluut geen puur :sick:
Ik wil het liefst 2 kindjes, maar hub wil er maar 1 Ik ben 26 en woon ook in almere…
Zo nu even gauw een rondje topics maken
wow! Vuegje hoe heb je dat gedaan? :shock: :mrgreen:
ik moet en zal dit jaar onder de 100 komen
ben nu 116 dus zou toch ergens wel moeten kunnen
het zou sowieso fijn zijn als ik een kilo of 70 was
eigenlijk zo ik tussen de 50 en 60 moeten wegen volgens mijn lichaamslengte maar ja denk dat me dat niet gaat lukken
Wat betreft aantal kindjes, wij willen er 2 :inlove:
Maaaar ik moet heel eerlijk bekennen, mocht de 2e een jongetje zijn…sluit ik een derde niet uit (mijn vriend nog wel)…maar dan wel als deze kids naar school gaan.
Ik wil zo graag een meisje erbij (al is een derde natuurlijk geen gerantie op een meisje) en nu weet ik dat sommige beginnen te stijgeren en zeggen wees blij dat je uberhaubt kinderen mag krijgen.
Dat ben ik ook zeker!!! Ik houd zielsveel van mijn mannetje. :inlove:
Maar als ik de band van mijn moeder en mij zie, dat zou ik nooit krijgen met een schoondochter.
Dus een meisje is zeer welkom.
Hoop niet dat jullie me nu stom vinden :oops:
Owja even voor de duidelijkheid, mocht de 2e een jongen zijn dan houd ik daar natuurlijk ook ontzettend veel van en ben ik dood gelukkig als het gezond is.
Chelleke, ik snap je helemaal! Het lijkt mij ook leuk om een meisje erbij te hebben. Aan de andere kant, allemaal jongens vind ik ook wel stoer!
Vuegje wat knap zeg! Zoveel afvallen! Ik kan er niet over meepraten maar het lijkt mij zo moeilijk!
Belly, grappig… jij ook al in Almere. Er zijn er veel op het forum volgens mij! Ik woon nu trouwens in Nijmegen. Ook erg leuk! :thumbup:
Wennepen, heb je de chocola alweer op?
Mats is niet helemaal lekker. Ik denk (hoop) echt dat de tandjes snel doorkomen. Hij heeft nu al 3 dagen 5 spuitluiers per dag :shock: , vanmorgen werd hij wakker in zijn eigen poep!! Zijn hele bed zat onder! Verder heeft hij uitslag op armen en benen en kwijlt hij weer extra veel. Ook is hij wat lastiger met eten. Verder is hij wel heel vrolijk. Ik moet donderdag naar het cb en zal eens vragen wat ik tegen die uitslag kan doen want het gaat maar niet erg en wordt niet minder. Wat we er ook op smeren!
Verder gigadruk op het werk. De lln zijn aardig aan vakantie toe. Ze worden moe en daardoor druk en vervelend. Gelukkig volgende week vakantie! :dance:
Beterschap met Mats :hug:
dankje! :-*
Hebben we trouwens een showtopic van de ei-rammelaars? Ben gek op showtopics! :mrgreen:
Wij zijn vandaag in ondertrouw gegaan.
Wij zijn vandaag ook al weer zes jaar een setje.
Nog 3,5 maand en dan gaan wij trouwen, dus nog 3,5 maand en dan kunnen we ook voor het ´eggie´ voor nr. 2 gaan.
Nee volgens mij niet :think:
Ik ben ook gek op showtopics, show er nog wel eens op los :oops:
Ja dat weet ik van jou! Maar Damian is dan ook erg leuk om naar te kijken! :inlove:
Mats is ook overal terug te vinden :mrgreen:
@Matsjo wrote:
Ja dat weet ik van jou! Maar Damian is dan ook erg leuk om naar te kijken! :inlove:
Ja maar mats is dan ook een lekker ding :inlove:
ow wat leuk belly
waar in almere woon je?
ik woon in buiten, in de indische buurt
chelleke ik snap je hoor… ik zou een meid ook zo leuk vinden
lekker tutten etc. … maar van tygo zou ik er zo ook wel 10 willen hoor
als ik mijn nichtje zie dan word ik al moe als ik naar die energie en dat temperament kijk … maar ze is ook lief hoor
ahhh arme mats… ik had met tygo zijn kiesjes enorme spuitluiers
bij zijn eerste 4 voortanden hebben we praktisch niks gemerkt… ze waren er gewoon zo in ene
en nu met de hoektandjes 1dag voor doorbreken er van 1 enorme poepbroek tot de oksels en daarna al meteen door
nummer 4 is vandaag door gekomen dus nu hoeft ie alleen nog zijn 4 achterste kiesjes te krijgen en dan is zijn gebit compleet
ben vandaag met tygo naar de kapper geweest
hij heeft nu weer een heerlijk vlot koppie… ben helemaal blij
@Lynda wrote:
Wij zijn vandaag in ondertrouw gegaan.
Wij zijn vandaag ook al weer zes jaar een setje.
Nog 3,5 maand en dan gaan wij trouwen, dus nog 3,5 maand en dan kunnen we ook voor het ´eggie´ voor nr. 2 gaan.
Gefeliciteerd! Hebben jullie er nog iets mee gedaan vandaag? Ik bedoel of jullie het nog gevierd hebben? Ik weet nog dat wij binnen 10 minuten weer buiten stonden en toen weer ieder ons eigen weg zijn gegaan :eh: We hebben het wel weer ingehaald hoor! :mrgreen:
@poeizie wrote:
Kom maar op met de pics :mrgreen:
@poeizie wrote:
Kijk en DAAR hebben we nou een showtopic voor nodig! :mrgreen:
@Chelleke wrote:
@Matsjo wrote:Ja dat weet ik van jou! Maar Damian is dan ook erg leuk om naar te kijken! :inlove:
Ja maar mats is dan ook een lekker ding :inlove:
Dat kan ik niet ontkennen!
Ik liet er even geen gras over groeien :mrgreen:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=69821&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=