Pfieeeuw, mijn cyclus is nog nooit normaal geweest, dus toen na 2,5 maand mijn bv faalde ben ik weer de pil gaan slikken na mijn eerste menstruatie…
Neej… al hadden we die wel… waar vind ik zo snel een oppas??
Oja goeie vraag. Kun je niemand om een boodschap sturen?
@Matsjo wrote:
Wennepen :hug: Wat balen dat het met Funda niet op schiet! En dan ook nog jeukende eierstokken. Reageer je maar even lekker af op een reep chocola!
Ben ik echt de ENIGE vrouw die helemaal niet van chocola houdt? :oops:
De nieuwe reclame van clearblue, is dat die ene die het aantal weken aangeeft? Lijkt me grappig om die eens te gebruiken aan het einde van de zw.schap. Zou die dan echt 39 weken aangeven? :mrgreen:
uh nee die clearblue gaat tot +4 weken
en daarna blijft ie zo … jammer he
ik weet het omdat mijn zusje zwanger is en die heeft deze gebruikt
hij geeft dan als je net zwanger bent 1-2 wkn aan en dan 2-3
ik ben ook niet zo van de chocola hoor
maar af en toe vind ik het wel eens lekker… maar dan niet van die brokken
ik ben dan meer van dat er iets in moet zitten zoals nootjes of praline ofzo
en dan het liefste puur
van melk of wit krijg ik de kriebels
Nope… Ik wacht geduldig tot morgen!
Want heeee wij kunnen wachten toch?!
zucht…
Haha oke, jij bent van de luxere chocola…
Op dit moment heb ik geen voorkeur :lol: :eh:
Ja, wachten kunnen we :roll:
Poeizie, leuk dat je zus zwanger is! Word je voor het eerst tante?? Ik vind chocola idd ook lekkerder ergens in. Maar eigenlijk ook weer niet. Bovendien krijg ik er zo’n charmante huid van! :liar:
Ik zie net het lijstje. Ik pas er duidelijk niet meer bij! :mrgreen:
heet dat zo ? :mrgreen:
ik woonde hiervoor in uithoorn , vlak bij de matinez fabriek waar ze beneden een winkeltje hadden
kon je voor 5 euro een enorme bak met afgekeurde bonbons kopen
er was alleen hier en daar een blusje vanaf … nou daar werd de smaak niet minder om hoor
ohhhhh die waren echt wel lekker :drool:
maar daar kon ik ook gewoon 1 van nemen want die waren zo vol van smaak dat mijn behoefte meteen was gestilt
maar goed dat winkeltje is nu dicht helaas.
Ik zie dat je nu in Almere woont? Daar ben ik ook opgegroeid. Ik heb er 20 jaar gewoond.
@Matsjo wrote:
Ja, wachten kunnen we :roll:
Poeizie, leuk dat je zus zwanger is! Word je voor het eerst tante?? Ik vind chocola idd ook lekkerder ergens in. Maar eigenlijk ook weer niet. Bovendien krijg ik er zo’n charmante huid van! :liar:
nee ik word voor de 3de keer tante
ik heb 3 zusjes waarvan de jongste 2 allebei een kindje hebben en nu bij een van de 2 de 2de op komst is
ja ik woon nu zo’n 5 jaar in almere-buiten
maar verlang eigenlijk weer naar Hoorn waar ik 18 jaar heb gewoont
daar woont ook mijn moeder en mijn zusjes en die mis ik gewoon heel vaak
de zus die na mij komt die heeft bij mij 2 huizen verderop gewoont en we gingen regelmatig gezellig ff een bakkie doen of de stad in
toen zij is verhuisd vond ik het in ene wel heel stil worden
hopelijk als ik mijn studie heb afgerond dat we kunnen we verhuizen
iets waar mijn moeder ook naar uit kijkt want ze zegt al steeds van dan kom je bij mij werken dus dat werk heb je zo :mrgreen:
Ik woon ook ver van mijn familie vandaan. Ik ben helemaal naar nijmegen verhuisd. Ik woonde in Almere haven.
Ik ben nu 3 keer tante. Mijn zus heeft 2 kinderen en mijn schoonzus 1.
wat leuk zeg
en wat willen we dan allemaal graag he
en hoeveel kinderen willen we eigenlijk?
ik heb altijd gedroomd van een groot gezin… of dit ook zover zal komen weet ik niet
maar mijn man zegt al steeds van het worden er of 2 of 4 want 3 vind ie zo’n rot getal… dus dat ik dat even weet :mrgreen:
dus ik vraag hem zo van stel we hebben er 3 en er komt een 2ling?
nou zegt ie dan moet je ook voor nummer 6 :lol: :lol:
Haha, toemaar! Jouw man houdt van evengetallen. En als het nu 5 meiden en 1 jongen zijn? Wat wil hij dan? :mrgreen:
Wij willen er graag 2. Ik zou er wel meer willen maar dat is toch maar even afwachten. 3 vind ik wel een mooi aantal hoor!
Ik ga slapen welterusten!
dat ga ik hem morgen eens vragen :mrgreen:
slaap lekker
wij willen er graag 4 :inlove: zo ff tussendoor hehehe
ooh chocola… ik was er geen fan van … tot ik zwanger werd :wall:
Nu puur of met pralinee vulling. Melk vind ik nog steeds :sick: en ben ook geen fan van witte.
het meeste nog rond een koek ofzo… niet aleen …
Hoi meiden! Chocola? HIer iet echt fan van. Lust het wel hoor, maar geef er niet veel om. Ik geloof dat er hier nog chocoladeletters van de sinterklaas in de kast liggen :oops: :mrgreen:
Iemand vroeg naar de cyclus na een bevalling. Ik werd 6 weken na de bevalling weer voor het eerst ongesteld, en precies 4 weken later weer, en 4 weken later weer :mrgreen: Maar heb toen een mirena laten plaatsen en toen was het even een zooitje. Nu, paar maansen verder met mirena is het gemiddeld tussen de 26 en 30 dagen, nog steeds erg netjes dus. Hoop dat het zo blijft wanneer dat ding eruit is.
:-*
@ Allemaal
ondanks het grijze weer
aaaww thanks chelleke :-*
tnx chelleke!
jij ook een fijne dag gewenst
heb net tygo op bed gelegt … maar hij heeft geloof ik niet echt zin om te slapen
maar hij is zoooo moe, hij huilde gewoon overal om dus hij zal er toch echt ff aan moeten geloven
leuk veugje! lijkt me echt heerlijk een groot gezin
ik kom er zelf ook uit…al waren we als 4 meiden onder elkaar niet altijd even aardig voor elkaar :mrgreen:
ja melk en wit vind ik ook niet zo hoor… wit alleen om een magnum , dan vind ik het wel weer lekker :lol:
ik houd ook niet van zo’n dikke laag chocola ergens omheen
het moet zo dun mogelijk, chocola moet niet overheersen
ik houd van balans in mijn leven :mrgreen: