ja mijn man is knettergek :mrgreen:
ach het was allemaal heel flauw hoor
want ik werkte binnen de beveiliging in een heel groot bedrijf
ik had met moeite de woensdag en de vrijdag oppas geregelt op een kdv
dus zou ik die dagen overdag kunnen werken , (mijn man werkte toen nog savonds) en in het weekend zou nooit een probleem zijn
mijn collega’s hate de ochtend dienst dus dat zou mooi uitkomen
alleen dachten ze daar anders over op kantoor
het was al tijden een getouwtrek hoor, alleen dit was de druppel
ik had het graag anders gezien want ik vond mijn werk erg leuk
maar aan de andere kant heb ik nu een nieuwe kans om me verder te ontplooien en door te groeien naar een nieuwe fase in mijn leven
mijn moeder ziet me het liefst hierna nog 2 jaar verder studeren tot verpleegkundige … maar ik heb mijn besluit al genomen dat ik na deze opleiding eerst ons gezinnetje compleet ga maken
maar ik vind leren wel enorm leuk… dus komt tijd komt raad
@poeizie wrote:
ja mijn man is knettergek :mrgreen:
ach het was allemaal heel flauw hoor
want ik werkte binnen de beveiliging in een heel groot bedrijf
ik had met moeite de woensdag en de vrijdag oppas geregelt op een kdv
dus zou ik die dagen overdag kunnen werken , (mijn man werkte toen nog savonds) en in het weekend zou nooit een probleem zijn
mijn collega’s hate de ochtend dienst dus dat zou mooi uitkomen
alleen dachten ze daar anders over op kantoor
het was al tijden een getouwtrek hoor, alleen dit was de druppel
ik had het graag anders gezien want ik vond mijn werk erg leuk
maar aan de andere kant heb ik nu een nieuwe kans om me verder te ontplooien en door te groeien naar een nieuwe fase in mijn leven
mijn moeder ziet me het liefst hierna nog 2 jaar verder studeren tot verpleegkundige … maar ik heb mijn besluit al genomen dat ik na deze opleiding eerst ons gezinnetje compleet ga maken
maar ik vind leren wel enorm leuk… dus komt tijd komt raad
Wat kl*ten zeg
Maar inderdaad misschien word die nieuwe fase veel beter/leuker :thumbup:
Zeker balen van je werk!!! :thumbdown:
@Matsjo wrote:
Bedankt voor het welkom dames!
Ellen, heel veel succes!! :thumbup:
Poeizie, idd… wachten duurt ALTIJD lang :wall: Normaal krijg ik snel mijn zin, maar in dit geval niet zegt mijn man :mrgreen:
Dat zei mijn man ook hoor
Hanneke welkom! :-*
Ellen, succes! :thumbup:
Echt hoor… weer geen notificaties gehad van dit topic… Nou ben weer redelijk bij gelezen, halloooo!
Ellen had ik nog niet gezien, hallo! :mrgreen: en Hanneke ook hallo :mrgreen:
M’n lief zijn huis zou uiterlijk vandaag op Funda staan… nog steeds niet :evil: Duurt nu al een dikke week!!
Ik heb zin in chocola… Snapt die makelaar nou niet dat mijn eierstokken mn lijf uit rammelen…?
:lol: :lol: :lol: arme wennepen…zulke harde rammelende eierstokken :roll: :roll: en dan schiet die makelaar ook niet op :twisted: .
Echt irritant he
Ik heb nu iemand om de schuld te geven , alles duurt nu al een week langer
Je kunt pizza’s en weet ik niet wat laten bezorgen, maar chocola is weer een probleem hoor, damn… :wall:
en daarbij…iemand de schuld geven lucht ook erg op :mrgreen:
Fijn ook die nieuwe reclame van Clearblue! :wall:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ik moest vandaag van pat boodschappen doen want als hij zou gaan dan zou ie alleen maar chocola kopen … want daar had ie zo’n zin in :lol:
heb heel gemeen helemaal niks lekkers gekocht :twisted:
alleen nu ben ik degene die trek heeft in iets lekkers :roll:
Die doos bobons die ik (o.a.) had gekregen met Valentijn heb ik gisteren al verorberd… moet zeker weer ongesteld worden… :roll:
Hoi meiden,
Even een paar daagjes niet geweest en er zijn weer een paar nieuwe gezichten bij gekomen zie ik; welkom en leuk dat jullie hier komen meekletsen.
Hier gaat alles zijn gangetje; ik klepper er nog steeds hevig op los.
@Wennepen wrote:
Fijn ook die nieuwe reclame van Clearblue! :wall::hug: :hug:
Wennepen :hug: :hug:
Sorry en thanks… ik ben momenteel één groot gefrustreerde eierstok met pfeiffer die maar niet weg wil!!
Wennepen :hug: Wat balen dat het met Funda niet op schiet! En dan ook nog jeukende eierstokken. Reageer je maar even lekker af op een reep chocola!
Ben ik echt de ENIGE vrouw die helemaal niet van chocola houdt? :oops:
De nieuwe reclame van clearblue, is dat die ene die het aantal weken aangeeft? Lijkt me grappig om die eens te gebruiken aan het einde van de zw.schap. Zou die dan echt 39 weken aangeven? :mrgreen:
Volgens mij is het een ovu test, met een smiley wanneer je je ei hebt ofzo…
Nou geen chocola in huis, dus heb het laatste lutje bacardi in een glas gekieperd met een hoop cola erop…
Morgen boodschappen doen :silenced:
Een heel ander vraagje. Hoe snel was jullie cyclus weer zoals voor de bevalling? Ik ben nu ruim 7 maanden verder maar het is nog steeds niet echt regelmatig! :wall:
Hebben jullie geen ah in de buurt die 24 uur open is?