@ Poeizie
Suc6 met atkinsen :thumbup:
(al weet ik niet zo goed wat het precies allemaal is :oops: )
@ Patricia
Wat goed nieuws zeg :dance:
Leuke foto’s
Hallo,
Vandaag bij de reumatoloog geweest. Ik was helemaal vergeten dat het vandaag was. Ik had Damian lekker eten gegeven en verzorgt en ging toen met mijn thee achter de pc zitten en bedacht me dat ik eigenlijk weer niks te melden had op het forum en dat ik wel weer wat te babbelen heb als ik bij de reumatoloog ben geweest…oeps dat is vandaag…het was iets over 10 en ik moest 10.45 uur er zijn…het is 45 min rijden.
-vies woord- opschieten, Rob zijn bed uit geschopt, mijn ouders op getrommeld en als de bliksem naar Nijmegen gereden, even gebeld en we waren een 15 min te laat. Viel nog mee.
Maar Mijn schouders waren nog meer achteruit gegaan.
Het kraakbeen tussen kop en kom zijn weer minder en de 2 hapjes die eruit gegeten zijn door de reuma zijn ook weer wat groter.
Het is echt de artrose wat zo’n pijn doet en vooral nu door veel gebruik en getil.
Maar we konden er wel even nieuwe schouders in hangen :shock: :lol:
Welja dat is ook heel normaal. :mrgreen:
Maarja nu moet ik dus weer naar de orthopeed, hele leuke man, heeft mijn polsen ook vervangen.
Of dat voor of na een 2e kind moet, moet ik met dr. de Vos bespreken.
Dus dat wachten we dan nog maar even af. We zijn ook nog niet zo ver.
Verder met Damian alles prima, zit heel de dag achter zijn kont aan in de woonkamer, alles is leuk en interessant, behalve zijn eigen speelgoed :lol: :inlove:
Hey leuke fotos!
hier gisteren was het aan het denderen! kijk naar volgende fotos dan weet je waarom het weer FLINK aan het rammelen was bij ons thuis …
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3425457#3425457
aaaah nog 1 jaar en 6 maanden …
Leuke en liefff :inlove:
:inlove: :inlove: :inlove:
RAMMEL RAMMEL RAMMEL
:inlove: :inlove: :inlove:
I know, echt rammel rammel.
het helpt niet echt dat Nicolai helemaal gek is van baby’s, ahaha laten we hopen dat dat over 2 jaar nog zo is :lol:.
Het was deze ochtend nog al vroeg, zit half achter de pc. Als zodadelijk nicolai terug naar bed gaat voor een dutje kruip ik er mooi ook even terug in
Hoi dames,
Mag ik met jullie meeschrijven? Mijn naam is Hanneke en ik ben sinds juli mama van onze zoon Mats. Mats is nu 7 maanden en sinds hij 5 maanden is heb ik erg last van jeukende eierstokken :mrgreen: Mijn man alleen nog niet :wall: Hij wil liever nog even wachten. We hebben inmiddels wel afgesproken wanneer we er weer voor gaan. Dit zal rond de zomer zijn. Tot die tijd dus nog even wachten. Wat is dat af en toe moeilijk!!!
Ik zie dat het voor velen van jullie nog veel langer duurt allemaal. Sterkte meiden! Ik hoop dat de tijd vliegt!
Groetjes, Hanneke
Hoi Hanneke, tuurlijk ben je hier welkom :mrgreen:
thnx!!
welkom hanneke
hoe je het went of keerd… hoe lang je ook moet wachten het valt nooit mee en lijkt eeeeeuwen te duren … zeker als je iets graag wilt
welkom hanneke :mrgreen:
ook chelleke welkom nog :mrgreen:
Schrijf even niet zo heel vaak mee maar lees altijd alles :mrgreen:
@ Hanneke
Welkom
@ Jannigje
Thanks
Thanks.
CHelleke hoe is het met je kleine man??
jij schreef volgens mij “vroeger” met mijn zus in een topic
@Jannigje wrote:
Thanks.
CHelleke hoe is het met je kleine man??
jij schreef volgens mij “vroeger” met mijn zus in een topic
Ik schreef vroeger bij de sept/okt 2005 stoppers
Daarna mei mama’s 2008
Met mijn kleine man gaat het allemaal toppie :inlove:
Het is wel een klein draakje :inlove:
En met jou mannetje?
Lenie is mijn zus.
Mijn mannetje word alweer heel groot. Wil niets liever als naar de bassisschool :roll: :mrgreen: .
Ik zie dat er een nieuw deel is
Wij hebben besloten de eerstvolgende ronde weer te gaan proberen. Spannend!
Ik ben dus bijna uitgewacht.
Ik ben al niet zo aktief hier, maar nu ik bijna weer mag, zal het nog wel minder worden. Maar ik kom nog wel kijken soms hoor!
Succes met klapperen weer allemaal! :lol:
@Jannigje wrote:
Lenie is mijn zus.
Mijn mannetje word alweer heel groot. Wil niets liever als naar de bassisschool :roll: :mrgreen: .
Ow wacht daar staat me inderdaad iets van bij ja :thumbup:
Jeetje wil alweer naar de basisschool, gaat het toch allemaal snel
Suc6 Ellen :thumbup:
Bedankt voor het welkom dames!
Ellen, heel veel succes!! :thumbup:
Poeizie, idd… wachten duurt ALTIJD lang :wall: Normaal krijg ik snel mijn zin, maar in dit geval niet zegt mijn man :mrgreen:
daar had ik met mijn man nou totaal geen last van
die vroeg al toen ik net 2 mnd zwanger was wanneer we dan voor een 2de gingen :shock:
ik zei "nou laten we maar eerst zorgen dat deze veilig op de wereld komt "
toen kreeg ik onenigheid op mijn werk en kwamen we er niet uit met het het verdelen van mijn diensten
dus ben ik verder gaan zoeken en ben ik uiteindelijk aangenomen voor de baan van Leerling Verzorgende IG
alleen nu wil ik eerst mijn diploma halen en dat is als het goed is pas in sept 2011
dus wil pas begin jan 2011 mijn spraaltje laten verweideren
@poeizie wrote:
daar had ik met mijn man nou totaal geen last van
die vroeg al toen ik net 2 mnd zwanger was wanneer we dan voor een 2de gingen :shock:
ik zei "nou laten we maar eerst zorgen dat deze veilig op de wereld komt "
Hihi die is gek :lol: :wink:
Maar balen van dat onenigheid op je werk :thumbdown: