De ei-rammelaars (deel 4)

Ik heb jullie ook weer gevonden.

Nou ik ben aan het aftellen hoor voor de bruiloft nog 3 maanden en 23 dagen.

Alleen nu twijfelen we nog of we daarna gelijk gaan beginnen. Ik ben namelijk nog steeds werkeloos (al bijna 2 maanden). Dus als ik straks misschien net een nieuwe baan heb is het misschien niet zo verstandig om gelijk zwanger te worden. Qua contract enzo.

Maar als ik tegen die tijd nog steeds werkeloos ben is het wel relax dat (als ik snel zwanger raar) ik dan na de bevalling niet na drie maanden weer aan het werk moet, dan heb ik alle tijd voor de baby

Twijfels, twijfels.

Een vriend van mij, die ik op Facebook heb, plaatste Zondag avond fotos van zijn nieuwe neefje. Oh Mijn GOD wat is dat babietje schattig en klein! Ik zat meteen te tellen hoe lang ik nog moest wachten. zucht

Gelukkig zie ik niet vaak dikke baby-buiken, anders zou ik helemaal ongeduldig worden. Gisteren met Ava naar de baby kliniek voor haar ontwikkelings gesprek, en overal zag ik kleine babietjes.

Si hoort hopelijk vandaag of hij een baan heeft…Misschien dat 2011 dan toch weer 2010 kan worden? :pray: voor zijn baan en :pray: voor 2010 ipv 2011 :shifty:

Spannend hoor Lynda, echt een mooie trouwdatum :inlove:

@ Nefarious… oe ik ken dat gevoel… Als ik verstandig ben, maak ik eerst mn studie af, als ik in 1x slaag zou dat 2012 zijn :shock: Dan ben ik 30… Maar zo lang kan ik echt niet rammelen… Dan rammelen ze kapot :frowning: Dus waarschijnlijk zal het gewoon tijdens m’n studie moeten gebeuren… Als dat net zo’n zwangerschap als met Thyson was dan is er niks aan de hand, werkte met hem 46 uur per week tot ik 32 weken was…toen gaf mijn lichaam aan te gaan minderen…

nee hoor wennepen ik kan er ook bij zetten dat je gewoon nog even wacht

kan je zelf bepalen wanneer je start :smiley:

sowieso kan dat …

maar ik moet wel even weer de gelegenheid hebben om te knutselen

dus al je even de gegevens naar mij to pb-t (hoef ik later niet zo te zoeken) dan gaat het helemaal goed komen.

ohh heel herkenbaar Nefarious… mijn zusje is nu 9 wkn zwanger en leef zooo met haar mee

wel leuk want dan kan ik toch ook stiekum meegenieten van het kopen van ukkepuk kleertjes en buikje voelen.

dus kan toch een beetje meezwangeren

:mrgreen:

Lynda… spannend!!! we tellen met je mee hoor

ja tis even een dilemma maar je kan in deze tijd toch nooit echt zeker ergens van zijn en om dan steeds te wachten

ik zou het niet kunnen hoor

had zelf altijd van ik ga eerst afvallen en dannnnnn … maar na mijn maagband operatie ben ik wel een boel afgevallen maar eigenlijk zou ik toch nog wel minimaal 30 kilo moeten en met deze 30 had ik al zoveel moeite gedaan (3 jaar) en ik voelde er niets voor om pas tegen mijn 30ste te gaan beginnen.

ik had het al 4 jaar opgeschoven omdat mijn man er niet aantoe was maar ik wilde eigenlijk al rond mijn 21ste… toen klapperde ik al ! :mrgreen:

ik moet ook niet teveel denken aan dat het pas 2011 is dat ik weer groen licht heb

zeg nu vanaf september gaat het vast snel … omdat ik dan alle medische handelingen ga leren en medicijnen mag gaan uitdelen en dat is iets wat ik zo interressant en gaaf vind om te doen .

dan is het vast zo september 2010 en hoef ik nog maar 5 mnd tot verweidering van spiraal … YEAHHHH! :lol: 8)

Haha ja! Als je het zo stelt is het wachten zo voorbij…

Ik doe de opleiding Optiek, zo interessant, dit is het eerste jaar en het schijnt dat je het tweede jaar allemaal gaat snappen wat je het eerste jaar hebt moeten doen… Maar ik wil ook niet tot m’n 30e wachten hoor…

Ik PB je even, zal eerst even kijken wat je allemaal van me wil weten…

Ik tel met jullie meer hoor :-*

dat wachten is KL*TEEEEEE

:lol: :lol: :lol: :lol:

dat wou ik gewoon even kwijt :evil:

Dat mag hoor :mrgreen: :wink:

Goh Vuegje, volgens mij vind je het wachten niet echt leuk :eh:

:lol: :lol: :lol:

Nee :lol: mijn man en ik willen bijde zo erg weer, maar dan ook weer niet.

zijn net een paar puberende tieners. We willen wel maar nog ff wachten, tot we in ons huisje zitten met tuintje en meer kamers :lol:

we willen … maar ons gezond verstand houd ons nog on the spot :d

hoe is het met jullie meiden?

Hier alles zijn gangetje :-*

Hier mogen we ook niet klagen…Momenteel erg druk, zowel zakelijk als prive maar zolang alles goed loopt, hoor je mij niet klagen :slight_smile:

Groot gelijk heb je Vuegje,!

Ik ben examens aan het doen, ik moet een 17 tal fotos nog maken an afwerken in 2 weken …

en dan super studeren voor einexamen van dit jaar :? ik en exames …pf vind dat zo stressvol :hand:

mja we moeten er doorheen, hierna nog 1 jaar en ik heb mijn diploma!! :dance: :dance: :dance: :dance:

Verder is mijn zoontje van 20 maand zinnelijk. het gaat prima! ik doe hem aleen nog een pamper aan voor het slapen en als we naar de creshe fietsen (omdat het toch best koud is en tja… zo in een keer zonder pamper de fiets op :roll: mama vind dat nog eng. Ik hoop dat het binnenkort beter word dan gaat de pamper op de fiets ook weg. :dance: als hij mee gaat in de auto enzo heeft hij ook geen pamper meer aan :slight_smile:

Ik ben ondertussen al 30 kilo afgevallen. :dance: nog 17 kilo te gaan en ik ben tevreden. Gisteren samen met een vriendin beginnen met joggen. We beginnen light en dan lekker opbouwen. Over een maandje of 2/3 als het lopen goed gaat ga ik ook nog een dagje in de week naar de gym erbij :lol:

Echt seriuus druk hier dus. Ik zal blij zijn dat het juni is, ff geen school en meer tijd voor mijn mannen :mrgreen:

dat gezecht kleine beer heeft net op het potje gezeten dus ik ga ff opruimen :wink:

@ Vuegje

Suc6 met je examens :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Super van je zoontje :clap: :clap: :dance:

En 30 kilo afgevallen, toppie hoor :clap: :thumbup:

stoer hoor barbara :smiley: ik moet zeker eerst nog 30 kilo afvallen eer ik uberhaupt mag gaan joggen

ben vandaag spontaan begonnen weer met atkinsen

is het enige dieet wat me ooit heb geholpen

voelde me echt super en heb nooit honger geleden :smiley:

maar mag niet als je zwanger bent of bv geeft

vorige keer heb ik in de 1ste fase enorme kramp in mijn bovenbenen gehad maar ik weet nu dat ik goed vitamine preparaten erbij moet slikken

moet alleen nog ff vit C in hogere dosis gaan halen

het moet gewoon vind ik zelf want ik wil me gewoon minder moe voelen

Hoi meiden, hoe is het met jullie?

Ik heb vandaag het eerste stapje naar een 2e kindje gezet! :dance: Bij de cardioloog geweest. Ze vind dat ik er erg goed voorsta. Binnen nu en 2 maanden krijg ik een oproep voor een hartecho en conditietest. 2 weken later weer een afspraak om de uitslagen te bespreken. Als deze allemaal goed zijn, wordt mijn medicatie aangepast en krijg ik groen licht en mag ik een afspraak bij de gyn gaan maken. Spannend!! Zoals het er dus nu uitziet, mogen we inderdaad in mei gaan beginnen!

:-*

Wat een goeie/positieve berichten allemaal hier!! :dance:

Hier even 2 foto’s van mijn prinses en mij. Weten jullie tenminste tegen wie jullie kletsen :mrgreen:

2 knappe dames bij elkaar :smiley:

maar spannend patricia!

en in mei waarscheinlijk kunnen beginnen echt top!

Ikke is helemaal heppy de peppy :mrgreen: :inlove:

Nu dus geduld hebben… Al heb ik maar in ieder geval een datum in huis heb voor die testen op het ziekenhuis enzo. Dan heb ik in ieder geval iets. Maar het kan nooit heel lang meer duren! :inlove:

Trouwens, in juni gaan we op vakantie naar Turkije. Mijn man is ook Turks, misschien wordt ons kindje dan wel daar verwekt :mrgreen: Zou wel beetje extra speciaal zijn :inlove:

:-*