@poeizie; mooi lijstje hoor!
@Ziet wrote:
ja het gaat :mrgreen:
was ff een beetje forummoe en zat een beetje in een dippie…
we zijn nu al weer zo lang bezig, afgelopen maand was het de maand dat het bij Tygo was gelukt, dus we doen er nu langer over, dat was ff slikken…
maar ben er weer en lees in ieder geval weer mee
Begrijpelijk hoor! Ik hoop voor je dat je nu niet lang meer hoeft te wachten Hoelang heb je “op” Tycho moeten wachten? Misschien heel erg, maar ik wist niet eens dat jullie ook al gericht aan het klussen waren :oops: Sorry :oops:
Poeizie: Leuk lijstje hoor :thumbup: Maar je kan er bij mij neerzetten, januari 2009
Veugje, eindelijk een vaste datum :dance: Leuk man! :-*
meld
Ja hier ben ik weer!!
zo vroeg op de ochtend. de kleine is vanacht weer een paar keer wakker geweest. Op zo een momenten ben ik echt blij dat we wachten met nr. 2 tot nic 4 is of toch bijna word bij de geboorte van nr. 2.
:mrgreen:
Hier is het echt helemaal ingepland. We willen bevallen tussen Mei 2011 en July 2011. Omdat ik mijn bachelor fotografie afrond in mei 2011 (eindexamens) En ik september 2011start met mijn laatste jaar bedrijfsbeheer. Dus als we bevallen tot begin july heb ik nog even wat tijd om op krachten te komen voor mijn laatste jaar school! :dance:
Poezzie lueke lijst hoor!! ik ben je pb gestuurd want ik sta 2 keer in het lijstje nu :lol:
Ziet wat klote dat je langer meot wachten als bij Tycho. Ik duim voor jullie dat ej snel een TP in de handen hebt!! Ik snap je helemaal van eht dipje hoor. is ook de reden warom ik niet altijd op dit deel van ok kom, het is toch nog lang wachten he 1,5 jaar … en dank kan ik ook wel eens een dipje krijgen …
Elle welcome bij het klapper klubje :lol: :lol:
Joehoe, hier ook 1tje
Wij willen graag een jaar of 2 tussen de kindjes hebben
(ten minste, je hebt het niet voor het zeggen, bij Damian duurde het bijna 2 jaar) en dan krijg ik deze berekening :mrgreen:
22-04-09 Stoppen medicatie - 09-07-09 de laatste pil - 22-07-09 groen licht (dat is over 5 md en 2 wkn)
Chelleke, welkom :mrgreen:
hallo meiden
ik ben nog wel even bezig met het lijstje hoor
het blijkt dat het niet zo heel makkelijk is om het lijstje aan te passen
ben nu op zoek naar de gouden tip om het anders te doen
Dank je wel belly :thumbup:
Kleine voorstelling, ben Angèl, 27 jaar en mama van Damian
zie mezelf ineens in het lijstje staan :lol:
Ik klapper wel hoor maar ik mag er voor de volgende keer wel uit joh
Ik hou het allemaal niet zo bij…
maar ehm succes dames, en Ziet: ik zocht je laatst al, zo’n tijd niet gelezen!
oh he … nu heb ik hem eindelijk weer weten te vernieuwen ben ik 2 dingen vergeten
heb nu een ander programma dus moet beter gaan maar uh ga weer effe knutselen dan :mrgreen:
Poeizie bedankt voor het maken van het mooie lijstje! En dat ik erop sta! :dance: :mrgreen:
Rammel rammel rammel :mrgreen:
Chelleke welkom :-*
@poeizie wrote:
oh he … nu heb ik hem eindelijk weer weten te vernieuwen ben ik 2 dingen vergeten
heb nu een ander programma dus moet beter gaan maar uh ga weer effe knutselen dan :mrgreen:
Ziet er goed uit :thumbup:
(wij beginnen in juli 09 te klussen :inlove: )
@patricia26 wrote:
Chelleke welkom :-
Hey rammelaars :lol:
Welkom nieuwe meiden!
Ik denk dat ik vandaag mijn innestelbloeding heb gehad
Kreeg eerst een kleine steek in me buik, en een uurtje later klein beetje bloed in mijn ondergoed!
Mijn sprong was ook niet op mijn 14e dag, vorige week dinsdag hebben wij de inseminatie gedaan!!!
Dikke kus
Andrea
Dank je wel
Spannend meiden, zal duimen dat het gelukt is hoor :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
er stond idd 22- 7 chelleke
hoe ik dan bij sept kom :think:
ach what’s in a name zullen we maar zo zeggen
nu ben ik wel heel even uitgeknutseld hoor
ga me morgen voorbereiden op mijn toetsdag woensdag
vrienden van ons hebben vorige week een dochtertje gekregen
ochhhh zo lief :inlove: pffffff dan rammelt het hier weer dubbel en dwars hoor
waar je lang op wacht heb je dubbel verdiend, waar je lang op wacht heb je dubbel verdiend, waar je lang op wacht heb je dubbel verdiend …
ZENNNNNNNNNNN!!!.. OhMMMMMMMMMMM
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen:
Oh andrea, spannend! Ik ga hier heel hard voor jullie duimen! :-*
Oja en nu even lijstje bekijken :mrgreen:
spannend andrea!
zou wel een leuke bijkomstigheid zijn als jullie naar de 9mnd beurs gaan
Vandaar dat ik geen notificaties meer kreeg… nieuwe topic!
Meld… bij deze dan…
Hpe serieus moet de planning zijn voor je op het lijstje mag? :oops: