Ik wil al lange tijd een kindje maar door omstandigheden hebben we nog gewacht. Nu willen we het dit jaar toch echt gaan proberen maar goed ook dat pas over een paar maanden.
Zo vermoeiend om te wachten, ik wil zo graag. Dus die stokken rammelen als een kweet niet wat.
Geduld is een schone zaak zeggen ze
Meggie welkom hier. Gezellig dat je mee komt schrijven. Ja, dat wachten valt niet mee, he? Ik heb daar ook helemaal gen moeite mee :liar: :liar: :liar:
morgen ga ik lekker relaxen en pat gaat een hondenhok voor buiten maken
wij gaan ook zondag :mrgreen:
LEUK!!!
mijn man zet ons af bij station rai en daarna tuft ie met tygo door naar hoorn om daar samen met zwager/beste vriend te gaan gamen enzo… ach mannen onder elkaar he :roll:
pfff tygo is al 3 dagen om 5 uur wakker
nu moest ik ook wel vroeg op ivm me werk maar pat moest nog wel even slapen ivm nachtritten naar belgie
@Matsjo; je gaat toch niet ziek worden, he? Hopelijk voel je je snel weer wat beter.
Ik was het niet van plan in mijn vakantie maar het begint er wel op te lijken :wall: Ik zal maar eens naar bed gaan. Welterusten meiden! Of klus-ze :mrgreen:
Hoi meiden, en op werk en ik dacht ik ga ff bijlezen. Thuis heb ik soms problemen met inetvebinding.
9 mnd beurs lijkt me ook wel leuk, maar zoveel vorig als dit jaar valt het op dagen daty ik niet kan. Volgend jaar maar eens rekening mee houden denk ik.
Veel plezier voor wie gaan!
Verder lekker aan het rammelen hier (natuurlijk :mrgreen: ) en zenuwachtig voor de testen op het zhs maandag. Stom, want krijg donderdag pas de uitslag, dus zou beter dan pas zenuwachtig kunnen zijn.
Hoe was de 9mnd beurs jongens?? Wat zal het daar een gerammel zijn geweest… Ben vorig jaar met een vriendin geweest, dit jaar bewust maar even overgeslagen…
Er is btw duidelijkheid over de dochters van mn vriend; ze wonen vanaf de bouwvak bij ons. :thumbup: Er gaat voor ons allemaal een hoop veranderen, maar we weten nu dat alles goed gaat komen!
Woning staat inmiddels op de website van de makelaar en hopelijk morgen toch eens eindelijk op funda, verkopen die hap! Dan kunnen we verder. Als het goed is gaan we zaterdag weer 2 woningen bezichtigen
Welkom voor Meggie, rammel gezellig mee zou ik zeggen :mrgreen:
Was ik weer even Pfoe 9 maandenbeurs is nog zo ver van mijn bed show voor mij. Hopelijk hebben anderen het wel leuk gehad. Is dat vaak in het jaar of maar 1x?
Ik heb morgen afspraak bij de dokter voor stoppen medicatie (ik slik dagelijks medicatie tegen migraine) en begeleiding vragen voor voeding bij zwanger worden… en dan dus voor gezond eten, heb even een steuntje in de rug nodig. Ik eet wel gewoon van alles maar eenzijdig en ik hoop bij een dietiste hierin wat advies te kunnen krijgen.
En dan maar eens overleggen met manlief wanneer hij denkt er voor te willen gaan. Wil dan alvast foliumzuur gaan slikken.
Zijn er hier meer die “speciale” voorbereidingen nemen voordat ze er voor gaan? Dus leefstijl aanpassen, vitamines slikken etc.?
Goed ik ga snel richting bedje want het wordt alweer een veeeeel te korte nacht
@ Chelleke: Oh ja het moet ook nog uit je bloed zijn, hmmm heb dat helemaal niet nagevraagd bij de huisarts… nou goed dat geef ik ook even de tijd. Goed dat je dat er bij gezet hebt
Maar goed ik mocht direct stoppen of een week om de dag slikken dus doe het laatste maar (ik vind het nogal eng om zomaar te stoppen). Ik heb ook foliumzuur inmiddels dus ga daar vandaag mee beginnen. En ik heb een verwijzing voor een dietiste maar wil nog even kijken welke van de 2 het wordt.
Ik zat me vannacht ook af te vragen of er meer mensen zijn die zo voorbereid een zwangerschap aan gaan. Ik wil gewoon zo graag een goede basis hebben voor een kindje. Financieel, lichamelijk, emotioneel, praktisch. Op ieder niveau. Wij werken daar al een aantal jaren hard aan.
Ik voel me er erg emotioneel onder eigenlijk. Is dat raar?
Ik vind het zo spannend en tjsa gewoon…
Hoe gaat het me de andere ei-rammelaars? Het is hier af en toe rustig.
Zonet ook even het lijstje aan het begin doorgenomen en ben benieuwd hoe het met degene gaat die al begonnen zijn en hoe het met de andere wachtenden gaat!