De ei-rammelaars (deel 4)

Ik ben trouwens weer bij het cb geweest.

Mats is nu 9180 gram en maarliefst 75 cm!! :shock:

Bij zijn geboorte was hij 3820 gram en 54 cm dus hij is altijd al groter geweest. Maar alles is helemaal goed met onze man!

Damian al 6 tanden :shock: Dus al druk aan de poets! Wij moeten er nu ook mee beginnen denk ik?

Wij zijn ook begonnen toen zijn 1e tandje door was met poetsen.

Elke avond eventjes poetsen en daarna mag hij zelf nog even smeren :inlove:

Maar toppie dat alles goed was (is) met jullie Mats :dance:

Ik ga Damian over 3 dagen weer meten en wegen :smiley:

matsjo: wauw gefeliciteerd met die eerste tand :slight_smile: gelukkig maar dat hij er geen lijst van heeft :slight_smile:

chelleke: hoe spreek je de naam van jouw zoon eigenlijk uit?

ik ga de laptop eens aan de kant doen en wat in het huis doen :slight_smile: internet is zo verslavend :slight_smile:

@Meggie wrote:

Op zijn engels ofzoiets :oops:

Zoiets: DEEMIEJUN

En mijn naam Ansjel :mrgreen:

@Chelleke wrote:

@Meggie wrote:

Op zijn engels ofzoiets :oops:

Zoiets: DEEMIEJUN

En mijn naam Ansjel :mrgreen:

Oké de engelse versie :slight_smile: Ik vind dat de mooiste versie :slight_smile:

Ansjel klinkt ook mooi, ben ik nog nooit tegengekomen :slight_smile:

owww het was KEI LEUK!

ik heb mijn NIEFJE gezien :dance:

me zus heeft op de 9mnd beurs een echo laten maken

ze heeft op de standaard beurskorting 25 euro extra korting gekregen omdat ze nog niet zo heel ver was

maar ze was iig gerust gestelt

tis echt een hittepetitje hoor , was verschrikkelijk aan het bewegen dus dat word nog wat straks :mrgreen:

hh beurs was niet echt iets voor mij, al hadden ze wel mooie sjaals vond ik… natuurlijk ik als iemand die moeilijk kan kiezen gaat dan weg zonder :roll:

maar poeh wat een lange dag

om 10 waren we op het station en om 18 uur vertrokken we weer met de trein naar huis

ik voel mijn voetjes nog :lol:

oh het CB , doet me eraan herrinneren dat ik de afspraak vabn vrijdag moet verzetten

Goedemorgen iedereen!

Al weer een tijdje niet geweest maar ben momenteel erg druk. Maar ik ben jullie zeker niet vergeten hoor :mrgreen:

Hoe gaat het hier???

Eihenlijk mag ik hier niet meer komen he :shifty: Wij zijn niet meer aan het wachten :shifty:

Belly… heb ik iets gemist? Verklaar je nader?

@poeizie wrote:

owww het was KEI LEUK!

ik heb mijn NIEFJE gezien :dance:

me zus heeft op de 9mnd beurs een echo laten maken

ze heeft op de standaard beurskorting 25 euro extra korting gekregen omdat ze nog niet zo heel ver was

maar ze was iig gerust gestelt

tis echt een hittepetitje hoor , was verschrikkelijk aan het bewegen dus dat word nog wat straks :mrgreen:

Hihi leuk :dance: :inlove:

@Belly wrote:

Eihenlijk mag ik hier niet meer komen he :shifty: Wij zijn niet meer aan het wachten :shifty:

Je mag best nog even binnenwippen hier hoor :mrgreen:

Hoi allemaal,

Even ego;

Gisteren ben ik naar het zhs geweest, voor de benodigde testen. Hartecho gehad en conditietest gedaan op de fiets. Heb zelf het gevoel dat het wel goed gegaan is, maar donderdag krijg ik de officiele uitslag. :thumbup: :thumbdown: dat het allemaak goed is, da mag ik mijn medicatie aan gaan passen! En wordt ik hopelijk een april stopper…

:-*

:thumbup: :thumbdown:

Ego? Mensch, ik ben op KOK meestal alleen maar ego :oops:

Spannend zeg, donderdag is in principe best snel toch? Hopelijk een goede uitslag!

Ik ‘mag’ vanmiddag weer naar de chirurg, controle van de behandeling van de spatader en hij gaat nog even in mn hals kijken naar die bult die maar niet weggaat…

@patricia26 wrote:

Hoi allemaal,

Even ego;

Gisteren ben ik naar het zhs geweest, voor de benodigde testen. Hartecho gehad en conditietest gedaan op de fiets. Heb zelf het gevoel dat het wel goed gegaan is, maar donderdag krijg ik de officiele uitslag. :thumbup: :thumbdown: dat het allemaak goed is, da mag ik mijn medicatie aan gaan passen! En wordt ik hopelijk een april stopper…

:-*

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@Wennepen wrote:

Ik ‘mag’ vanmiddag weer naar de chirurg, controle van de behandeling van de spatader en hij gaat nog even in mn hals kijken naar die bult die maar niet weggaat…[/i]

Suc6 :thumbup:

@Wennepen wrote:

Belly… heb ik iets gemist? Verklaar je nader?

Hahaha, nee hoor niets gemist :wink: Maar wij zijn officieel gestopt met de pil in januari…Dus we zijn voor het echie, is alleen wachten tot het zover isAl hoop ik dat dat ook niet lang meer gaat duren :pray:

Ohhh :d ik haal de topics door elkaar :oops:

oh maar belly dan mag je nog wel gewoon mee kletsen hoor

om ons te steunen in het nog lange wachten :wink:

ik hoop ook dat je niet al te lang hoeft te wachten hoor :pray:

ik ben gister toch overgestapt naar een ander dieet

atkins ligt me toch te zwaar op de maag :mrgreen:

dus nu ben ik met het ABC plan van weightcare begonnen

ik wilde eerst A gaan doen (3 maaltijd vervangers + tussendoor groente en fruit) maar had aan het einde van de dag zo’n knallende koppijn dat ik besloten heb B te starten (2 maaltijd vervangers en savonds gezonde maaltijd+ tussendoor groente en fruit)

ik had geen honger maar me lichaam is aan het afkicken

en laat ik het dan maar geleidelijk doen dan :roll:

ik merkte overgens wel als ik een kauwgom nam dat dan vrijwel meteen mijn hoofdpijn weg was

had dus echt afkick verscheinselen … tis toch verschrikkelijk :oops:

poeizie :hug:

@ poezie: succes met je dieet! moet/wil je veel afvallen?

ik heb nu al voor de 3e dag hoofdpijn. Ik dacht eerst het is mijn kussen maar vandaag realiseerde ik me dat het ook weleens kan zijn vanwege m’n eisprong. Gister ook emotioneel, me niet lekker voelen (alleen maar bank willen hangen en moe voelen). Aangezien mijn cyclus wisselend is en ik dus niet echt precies weet wanneer ik ongesteld moet worden is het wel mogelijk. En ik heb weleens vaker zo tussen cyclussen door hoofdpijn.

6 februari was ik ongesteld en mijn cyclus varieert van 28 tot 42+ dagen.

Nou ja moest het even kwijt.

Gisteren nog ruzie gehad over de telefoon met m’n zusje (ik hoop niet dat ze hier leest aangezien ze nu zelf zwanger is).

Het ging over zwanger worden en ze heeft nu al een aantal keren gezegd dat mijn zus “op leeftijd” is om zwanger te worden. Tenminste dat ze met haar 33 (!!) steeds minder kans maakt om weer zwanger te worden (ze heeft al 1 kind). Dat ze oud wordt dus. En dat dat wetenschappelijk is bewezen dat de eicellen dan kwalitatief minder zijn. Nou ik werd er zo boos om. Alsof wij dus te oud zijn en zij met haar jongere leeftijd de beste leeftijd heeft en uber vruchtbaar is. Het kwetst mij dat ze er zo over denkt en dan nog niet eens doet alsof ze het zelf vindt maar dat de wetenschap het zegt. Ja ik weet ook wel dat leeftijd van invloed is maar dat is niet alles bepalend. Zoals gewoonlijk telt haar visie alleen…

Het maakte me zo overstuur. Misschien ook wel stukje jaloezie dat zij gewoon even zwanger wordt zonder erbij na te denken. En nu al praat over een tweede. Tot half jaar terug wilde ze niet eens kinderen…

Ze deed overigens zowiezo al shagerijnig tegen me want ik vroeg hoe het ging en kreeg nauwelijks een anwoord.

Ik bel haar dus voorlopig echt niet meer. De keer daarvoor was ik ook al overstuur toen ik met haar belde. Na ja pffffffff. Misschien zie ik het ook allemaa niet zo in een goed perpectief omdat ik me niet lekker voel maar ja…

En nu maar eens wat eten en even afleiding zoeken. Bedankt voor het lezen!

Meggie, dat is inderdaad niet leuk van je zus. Ik ben het ook totaal niet met haar eens. Ik vind je helemaal niet te oud. Trouwens, dat moet iedereen zelf bepalen toch? :hug: Sterkte met je hoofdpijn! Hier… nog een extra :hug:

Poeizie, succes! Lijkt mij zo moeilijk!