Meggie
:hug: :hug:
Dank je wel voor de steun!
Toch fijn dat je hier dan je ei kwijt kan
@Meggie wrote:
Dank je wel voor de steun!
:naughty: nee nee, nog even je ei bij je houden
:mrgreen:
@Belly wrote:
@Meggie wrote:Dank je wel voor de steun!
:naughty: nee nee, nog even je ei bij je houden
Hahahahaha ja inderdaad :lol:
:hug: meggie, hoe gaat het nu ?
ik zit nu op dag 3 en het gaat tot nu toe goed
en ik heb sinds gister voor het eerst in 27 jaar mijn haar gekortwiekt :mrgreen:
had het altijd tot over mijn schouders of nog langer , maar was het zoooooo zat
nu was ik al tijden aan het piekeren, wel , niet ,wel , niet… wat nou als het niet staat enzo
en nu ik heb heb gedaan ben ik zooooo blij !
en had ik de gedachte van had ik het nou maar eerder gedaan :lol:
nu ben ik in 2 dagen 3 kilo afgevallen… maar weet dat het tot nu toe nog geen vet is… gaat de eerste dagen toch meer en deels om vocht
drink overgens wel veel hoor… ik krijg van water een klotsbuik maar dat heb ik nu opgelost door een beetje slimpie light siroop erdoor te doen
1 cal per glas
eet veel rauwkost , maar dat fruit wilt niet zo lukken, op een eoa manier vind ik het niet lekker
nouja ik moet nu gewoon doorzetten want ik moet en zal over 3 jaar mooie positie moden kunnen dragen :mrgreen:
Hoi het is een tijdje geleden maar hier ben ik weer. alle dames die ik nog niet ken: welkom en ik ben sneeuw. Ik ben even een tijdje weggeweest want alles ging alleen maar erger rammelen. Afgelopen week zijn we op vakantie geweest en we hebben besloten dat ik mijn strip afmaak en dan stop met de pil :dance:
Ik ben zo blij… :dance:
Even snel tussen door voor ik naar mijn werk ga …
Grote noor is door de knie gegaan :inlove:
8 augustus 2009 trouwen wij :inlove:
lol ik kom vanavond bijlezen en reageren :-*
@Formally known as Vuegje wrote:
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk !
Ik ben zojuist Peettante geworden :dance: Mijn beste vriend is papa geworden van een meisje! Tatum Eliza, 3490 gr :inlove:
Wilde ik even met jullie delen! :lol: :mrgreen: :lol:
Gefeliciteerd met je meeterschap !!!
OOhh, vuegje, ik lees het nu pas???!!! Komt doordat ik op mijn werk niet te langh op KOK kan zitten, zoals nu :shifty:
GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance:
Vindt het geweldig voor je meid!
Dikke :-*
leuk veugje!!! gefeliciteerd!
Wat leuk gefeliciteerd!!!
:dance: :dance:
Ja, ik ben ook helemaal in de trouwstemming.
Wij zijn vandaag geslaagd voor de trouwkaart. :dance:
Ook hebben we vandaag een rondleiding gekregen op de trouwlokatie, De Paauw in Wassenaar en we hebben bij de Bijhorst alles geregeld voor de receptie en het diner.
Het gaat nu allemaal opschieten. Nog maar iets meer dan drie maanden.
Gaaf zeg :thumbup: :inlove:
Lyn, wat mooi! :inlove:
@ Poeizie (zie nu dat er nog een i tussen moet haha): Leuk dat je je haren geknipt hebt! Heb je het echt kort kort? Ben eigenlijk wel benieuwd naar je nieuwe coupe Succes nog met het afvallen, het weekend komt eraan, lastiger denk je?
@ Sneeuw: Yeah! Super joh dat je gaat stoppen. Dus we gaan je verliezen aan een ander topic. Nou zou het super vinden als het gaat lukken!
@ Vuegje: Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! Oh wat leuk! En ook best nog wel snel! Heb je echt een officieel aanzoek gehad?
@ Belly: Jij ook gefeliciteerd! Leuk hoor Ben je al gelijk op bezoek geweest?
@ Lynda: mooie kaart zeg!
Hier verder alles wel oké. Stoppen met medicatie verloopt lastig. Ik ga toch maar geleidelijk afbouwen. De ene dag wel de andere niet werkt totaal niet. En komende 4 maanden gaan we denk ik toch nog niet aan het klussen dus kan het dan ook wel wat rustiger aan afbouwen door de dosis te halveren.
Verder vind ik het jammer wat betreft zusje. Ik heb het idee dat ze me zowiezo al niet bij haar zwangerschap wil betrekken. Voordat we het conflict aan de foon kregen had ik nog gevraagd hoe het ging en ze zei niet zoveel. En nu zag ik op haar hyves dat ze weer een echo heeft gehad… schijnbaar wil ze dat soort dingen niet met me delen.
Ik probeer het allemaal maar te laten en me te richten op mijn eigen leven hier met mijn man en mijn helaas doodzieke kat.
Morgen nog dagje werken en dan weekend :):)
lol ik kom vanavond bijlezen en reageren :-
Super! Gefeliciteerd :- :dance:
@Elle wrote:
@Formally known as Vuegje wrote:Ook gefeliciteerd van mij :-*Even snel tussen door voor ik naar mijn werk ga …
lol ik kom vanavond bijlezen en reageren :-
Super! Gefeliciteerd :- :dance: