Gefeliciteerd hoor!! Er gaan er dus nu dit jaar 2 trouwen?
Hoi meiden, wat hebben jullie gezellig gekletst!
Sneeuw, aangenaam :mrgreen: En wat fijn dat jullie er bijna voor gaan!
Vuegje gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! :-
Mooie kaart ook Lynda! :thumbup:
Belly gefeliciteerd met Tatum! :-
Meggie, hoe komt dat dan, die hele situate met je zusje? Zijn jullie nooit close geweest? :hug:
Ikke heb goed nieuws. De uitslagen van de testen maandag waren prima, eigenlijk precies hetzelfde als toen voor dat ik zwanger werd van onze dochter Nesrin. Dus dat betekent, dat we er weer voor mogen gaan :thumbup: .
Ik werd meteen doorgestuurd naar een andere arts om mijn medicijngebruik door te nemen. Receptje meegekregen en vandaag dus al starten met nieuwe medicatie. Nu moet ik zsm mijn mirena laten verwijderen (heb ik net een afspraak bij de HA voor gemaakt op 10 maart). Dan 1 cyclus wachten, of eigenlijk 1 ongie, om ‘oude resten’ van medicatie op te ruimen, en dan mogen we ervoor gaan.
Nu is het dus even afwachten wanneer ik, na verwijdering, ongesteld ga worden. Ik hoop snel :mrgreen: :dance:
Dus, naar alle verwachting gaan we er in april voor!
:-*
Toppie Patricia :dance: :thumbup:
Hoi allemaal!
Ik ben nieuw hier. Nou ja, das niet helemaal waar…
Ik ben nieuw op dit topic.
En hier rammelt het al een aantal jaar zeg maar, na de geboorte van mijn nichtje.
En die rammels zijn alleen maar erger geworden na de niet zo fijne situatie afgelopen december. Ik was nl, onverwacht, zwanger.
helaas was dit een EUG (buitenbaarmoederlijk) en ben ik met spoed opgenomen geweest in het ziekenhuis met als gevolg 2 operaties en 1 eileider die verwijderd is.
Na dat ik dit lichamelijk wel weer te boven ben, op de vermoeidheid na, is de wens om mama te worden alleen maar nog groter geworden. Helaas is vriendlief zich zo rot geschrokken dat hij er even helemaal niet meer aan wil denken… Ik ben hier met mijn klepperende eierstokken, zoals ik het zelf altijd noem, op het juiste adres denk ik zo.
Liefs Loeloe!
Loeloe, je bent van harte welkom om mee te beppen :mrgreen:
Patricia, goed nieuws zeg :dance:
Hier voel ik me niet zo :sick: Mijnmoeder is weer opgenomen in het ziekenhuis en ik heb de griep. Verwacht dan ook dat ik niet veel online zal zijn dit weekend…
Iedereen bij deze een fijn weekend toegewenst :-*
Loeloe WELKOM
@ Loeloe: Welkom Loeloe! Vervelend van je EUG! Heftige tijd zal dat wel geweest zijn!
@ Patricia: nou dikke vriendinnen zijn we nooit geweest (we zijn erg verschillend, mijn normen en waarden verschillen met die van haar, ik denk anders over dingen dan zij en dat botst), het gaat op en af. En nu dus erg af en ik heb het er nu even mee gehad. Ook ik heb een grens. Ik probeer het te laten. Als ze behoefte aan mij heeft weet ze me te vinden.
Verder super dat de uitslagen goed waren! Oh dus over niet al te lange tijd mag je het weer proberen. Spannend joh! April is sneller dan je denkt
@ Belly: he wat naar van je moeder! Sterkte. En voor jou ook heel veel beterschap!
Ik wens iedereen een prettig weekend. Ik blijf thuis want mijn kat is nog steeds ziek. Dus blijf liever in de buurt. Anderen nog leuke plannen?
@lynda; mooie kaart hoor!
@patricia26; wat fijn dat je er al zo snel voor mag gaan.
@loeloe; welkom hier en gezellig dat je komt meeklapperen.
Wat een leuke berichten over trouwen lees ik hier! Gefeliciteerd dames!
Lynda, prachtige kaart! :inlove:
Patricia, wat een geweldig nieuws! :dance: Succes!
Loeloe, welkom hier. Je hebt al een hoop meegemaakt lees ik :hug: Hopelijk zijn jullie er beiden snel klaar voor en mag het dit keer helemaal goed gaan!
Belly, beterschap. Ook met je moeder! :hug:
Ik heb gisteren een slipcursus gehad. Het was echt heel leuk! Ik heb er een hoop van geleerd en heb ook lekker wat rondjes gedraaid :mrgreen: Zo’n cursus is een aanrader! Daarna geslapen in het vakaniehuis van mijn schoonfamilie in Brabant en net weer thuis gekomen. Het was leuk maar ook wel weer vermoeiend. De komende dagen doen we het even rustig aan.
Hoi allemaal, na een tip van Hanneke heb ik dit topic ontdekt.
Wat leuk om samen af te tellen na het moment dat we voor een (volgend) kindje gaan.
Het lijkt me erg leuk om ook mee te schrijven, want ook hier kriebelt het alweer behoorlijk al sinds een paar weken na de bevalling om precies te zijn :oops:
Ik ben “Lotte” en sinds juli 2008 ben ik de trotse mama van een prachtig meisje, Yinthe.
Wij gaan waarschijnlijk na de zomer (augustus/september) voor een 2e kindje.
Net als de vorige keer wil ik eerst “ontpillen” voordat we er echt voor gaan.
Daar begin ik denk ik in april/mei mee.
Nu maar dat mijn cyclus net als de vorige keer weer snel op regel is.
He Lotte, welkom!! Leuk dat je meeschrijft! :mrgreen: Kunnen we samen rammelen. Kijken of we er weer tegelijk voor gaan!
Ik denk dat jij iets eerder bent
Denk het ook :mrgreen:
welkom Lotte
Dank je wel.
Welkom lotte, gezellig dat je hier komt meekletsen!
@Lotte wrote:
Ik ben “Lotte” en sinds juli 2008 ben ik de trotse mama van een prachtig meisje, Yinthe.
Wij gaan waarschijnlijk na de zomer (augustus/september) voor een 2e kindje.
Net als de vorige keer wil ik eerst “ontpillen” voordat we er echt voor gaan.
Daar begin ik denk ik in april/mei mee.
Nu maar dat mijn cyclus net als de vorige keer weer snel op regel is.
Welkom :thumbup:
Welkom Lotte
welkom Lotte :mrgreen:
Dank u dank u :mrgreen: