zo iedereen een leuke zondag gehad??
Wat is leuk, ik heb gewerkt, daarna onze dochter opgehaald bij opa en oma (schoonouders) en daarna naar de andere opa en oma.
Ik had geen zin om de rest van de middag bij mijn schoonouders te zitten :oops:
Heb vandaag met mijn zieke koppie het huis schoongeboend en daarna even bij mijn mams op visite geweest in het ziekenhuis.
Wel heerlijk gegeten, want Hub heeft gekookt :inlove: Javaanse bami, met kipsate :drool:
@Belly wrote:
Heb vandaag met mijn zieke koppie het huis schoongeboend en daarna even bij mijn mams op visite geweest in het ziekenhuis.hee zie dat jij bijna op Redday zit :think: :mrgreen:
Wel heerlijk gegeten, want Hub heeft gekookt :inlove: Javaanse bami, met kipsate :drool:
oww sjit je had niet kunnen klussen door griep van hubbie :think: :eh: toch??
@Jannigje wrote:
zo iedereen een leuke zondag gehad??
Nou niet echt bijzonder
Spelletjes gespeeld op de laptop, tv gekeken, af en toe bij mijn zieke kat kijken.
Een zondag zoals wel vaker de laatste tijd. Ik heb behoefte aan mooi zonnige lente weer! Nu zitten we maar wat binnen.
Overigens dit weekend besloten waarschijnlijk nog wat langer te wachten met klussen. Ik zie het niet zitten om zwanger te zijn tegelijkertijd met mijn zusje. Mocht het natuurlijk toch snel gebeuren…
Ik wil iedereen een fijne week wensen!
@Jannigje wrote:
@Belly wrote:Heb vandaag met mijn zieke koppie het huis schoongeboend en daarna even bij mijn mams op visite geweest in het ziekenhuis.hee zie dat jij bijna op Redday zit :think: :mrgreen:
oww sjit je had niet kunnen klussen door griep van hubbie :think: :eh: toch??
Nee inderdaad, en we hebben daardoor 5 dagen voor de ei onze laatste klusdag gehad :? Dus ga er maar vanuit dat het een dezer dagen wel door zal zetten…
:hug: :hug: :hug: belly 5 dagen ervoor is wel erg veel
ik nog 3 dagen tot redday :shifty:
hallo dames
voor de nieuwe onder ons… gezellig dat jullie mee komen klapperen :mrgreen:
heb niet echt bij gelezen nog hoor… ben bek af van afgelopen 3 dagen
op me werk te kampen gehad met weinig personeel dus we waren aan het rennen en vliegen om iedereen gewassen en gekleed optijd aan het ontbijt te krijgen
was er ook nog eentje op haar achterhoofd gevallen gat in het hoofd enzo
en dan zou je zeggen lekker voor de lijn, maar volgens mij moet ik ongesteld worden want er is niks af en ik pies minder als dat er in gaat
dus denk dat ik weer eens vocht vast houd :wall:
Gezellig, een aantal nieuwen onder ons :mrgreen:
Hier klapperen we rustig door… De eerste brochure is inmiddels aangevraagd voor de woning… en we hebben er zaterdag weer één bekeken die ons heel erg aanstaat, we waren allebei tegelijk enthousiast :mrgreen:
Nu maar hopen dat ze snel een bezichtiging aanvragen en ze een goed bod doen!
Ik begrijp dat het voor een aantal spannende dagen zijn.
Mijn :thumbdown: :thumbup: draaien hoor.
Ik moet er hier nog wel een beetje inkomen, want ik “ken” jullie natuurlijk nog niet.
Dus alvast mijn excuus als ik eens iemand vergeet.
Ik ben boos! :evil:
Ik had trek in wat lekker, dus ik haal een zakje paprika chips, zegt mijn collega: Zou je dat wel doen :evil:
En ik ben al zo onzeker over mezelf
Sorry moest het even kwijt. Reageer vanavond (als ik alles onthoud) wel op iedereen :oops:
noujaaaaa :evil: mag je toch wel zelf weten
ik ken die onzekerheid hoor
maar ik zou zeggen “ja… en ik deel lekker niet!”
oh ik heb trouwens ook al de hele dag trek in lekkere dingen
vooral in zoet… tis maar goed dat ik niet zo veel in huis heb want gister was ik bij mijn zus en heb ik 2 gevulde choco-eitjes gegeten en hmmm die waren zo lekker
zal wel weer zo rond me ongi zitten :roll:
Tssss, waar sommige mensen zich al niet mee bemoeien.
Gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt hoor.
Wat een rare opmerking van die collega! Ik had de chips direct naar zijn hoofd gegooid!
Pfff stom mens :thumbdown:
Lekker van genieten hoor :hug:
Welkom Lotte! Gezellig!
En Belly; ik heb net een grote zak Dorritos weg zitten werken! Gewoon omdat ik daar zin in had en ik vond dat ik het verdiend had! Waar bemoeit die collega van jou zich mee! :thumbdown:
Zo, het eerste dagje werken zit er weer op voor deze week!
Lekker gewerkt! Ik werk bij een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking. 7 jaar op een woning gestaan en sinds een jaartje ben ik werkzaam als staffunctionaris met kantooruren (lees: regelmatige werktijden, weekenden en feestdagen vrij) binnen dezelfde instelling.
Vanaaf lekker op de bank hangen en ANTM (americas next top model) en Project Catwalk kijken en daarna lekker
Heb behoorlijk last van mijn hormonsters en het duurt nog tot het weekend voordat ik aan de ‘beurt’ ben, tenzij er iets mis is gegaan met de regenjasjes… Maar daar ga ik niet van uit!
Gebruik momenteel geen anticonceptie. Is een lang verhaal… heeft te maken met de, onverwachte, (buitenbaarmoederlijke) zwangerschap.
Nu ga ik ff koken, wellicht kom ik straks nog wel ff spieken/kletsen!
Gr. Loeloe!
@ Belly…
Wat een tactloze collega… waar bemoeit hij/zij zich mee :evil: Niks van aan trekken hoor!
@Wennepen wrote:
@ Belly…
Wat een tactloze collega… waar bemoeit hij/zij zich mee :evil: Niks van aan trekken hoor!
Nee, ik heb heerlijk genoten van mijn zakje chips :mrgreen:
@ Belly: ik zou daar dus ook van slag van zijn hoor. Als je al niet eens meer zelf mag bepalen of je chips eet of niet, tssss!
@ Loeloe: lekker hè die structuur