Leuk dat je gaat trouwen :inlove: :inlove: wanneer is de grote dag
Karin hartstikke leuk dat je er ook bij komt! Welkom!
Tantekaatje wat dapper van je! Na 10 jaar! Echt iets om trots op te zijn!
Ik ben blij dat het weekend is
Klinkt misschien wat stom maar ben het nu wel zat dat ik nog steeds niet ongesteld ben. De meeste willen het liever niet en ik zal dat straks ook wel hebben maar nu zou het wel fijn zijn… ook als signaal dat het allemaal nog werkt
Ik ga zondag een plaatje maken met alle namen!
Karin hey !!
Super dat jullie klaarmaken voor een brusje!! veel suc6!!
dhet word 08/08/09
dank jullie voor het welkom
mooie datum
Tante kaatje, dapper hoor :thumbup:
tsjongejonge belde p@ me gisteravond op dat hij later thuis was omdat een vrouw die op de andere weghelft (tegemoet komend) reed moest uitwijken voor een motor die op zijn remmen ging en hierbij deels dus ook onze auto schampte
pat was al uitgeweken dus het is beperkt gebleven bij wat blikschade en de spiegel ligt eraf
maar jemig wat baal ik
iedere keer als we denken we gaan weer lekker … gaat er weer iets stuk of krijgen we een hoge rekening binnen zodat we weer maanden moeten buffelen om het weer recht te breien
zucht… nouja het komt allemaal wel weer goed en beter zo als dat het slechter was afgelopen en ik mijn man kwijt was geweest… maar toch he
Jeetje Poeizie :hug: :hug: Maar dit wordt toch zeker verzekeringswerk??
Hier nogal druk, mn lief heeft een onsteking in zn kaak en de antibiotica die hij sinds gisteren heeft slaat nu nog niet aan (morgen denk ik wel…) Dus die heeft nogal pijn waardoor de spanningen hier zo nu en dan wat hoger oplopen dan ik gewend ben :roll:
Poeizie, wat een pech zeg, maar gelukkig is het bij blikschade gebleven.
En wat Klaproos ook al zegt, dit is verzekeringswerk.
Knuffels voor jullie :hug:
jawel … maar diep in me hart doet het pijn
het is eigenlijk voor het eerst dat ik gehecht ben aan een auto :oops:
ik keek zo naar me arme autootje en had meteen zo van
ahhhhh boehoehoe mijn arme AUDI heeft AU!
pat zat net al te kijken naar andere auto’s want de schade herstellen is best een hoop geld voor een auto met zoveel kilometers
maar ik wil me autootje niet kwijt
@ Poeizie: jeetje vervelend zeg! Erg balen voor jullie!
@ Klaproos: beterschap voor je mannetje! Hopelijk voelt hij zich snel beter!
Hier alles prima, ben echt doodmoe dus ga zo lekker naar bed toe. Ik was er om 8:00 uit maar de kat hield me tussen 6:00 en 7:00 wakker. Niet zozeer vervelend maar de hele tijd heen en weer lopen. En ik slaap nogal licht dus ben snel wakker. Dus kijk er echt naar uit om lekker te gaan slapen
O Poeizie wat vervelend zeg. En zeker als je zo gehecht bent aan een auto. Ik kan het goed begrijpen. en zeker ook erg schrikken als je het verhaal zo hoort.
Van de week een gesprekje gehad over een derde en vriendlief wil toch niet zo snel maar wil toch wel een derde dus hij twijfelt ook wel erg hard net als ik. Nog maar veel gesprekjes die volgen denk ik. Jullie nog een fijn weekend. Zit nu alleen op de bank grey’s anatomy te kijken en morgen gaan we lekker zwemmen en genieten van de zondag met z’n vieren.
Fijne dag morgen dan!
Iemand een idee of de zon morgen gaan schijnen? Wij hebben het er even aan toe! Vandaag kwam ie ons eigenlijk een beetje te laat, om wat te gaan ondernemen bedoel ik dan…
@ tantekaatje: ja je hebt er toch je man bij nodig Veel plezier met zwemmen morgen!
@ Klaproos: hmmm goede vraag over het weer. Ik dacht wel wat zon. Ik blijf morgen lekker binnen, heb nog wat dingen te doen o.a. belastingaangifte
En ik lig nog steeds niet in bed haha, zat weer te kok-en
poeizie
:hug:
Klaproos
Volgens bij zou er vandaag meer zon zijn.
Hier alles zijn gangetje.
Met mijn mama gaat het wel redelijk.
Snachts heeft ze het erg benauwd.
En ze is erg moe.
Arm vrouwke, vandaag weer even opfleuren met Damian.
Mijn ouders zijn helemaal gek op hem.
Het is dan ook hun eerste kleinkind.
Grappig om te zien hoe mijn vader op zijn knieen over de grond gaat :inlove:
Klaproos, ik hoorde dat vanmiddag de zon gaat schijnen.
Dus je plannen maar even uitstellen tot na de middag.
Hahaa, we liepen heerlijk in het zonnetje met zn vijven langs het water van de Veluwemeer, van die grote mossel achtige schelpen zoeken, hartstikke leuk… hoorde ik achter ons ineens regen aankomen… dus ik kijk achterom… :shock: zwarte lucht!! :shock: “Jongens…volgens mij moeten we terug…” Flinke hagelbui op onze koppies gehad :lol:
Hoe was jullie weekend?
@Lotte wrote:
Ik heb vandaag de eerste pil van de één na laatste pilstrip genomen.
Gek idee hoor, dat ik over een maand aan de laatste strip begin.
En vandaag neem ik alweer de laatste.
Wat gaat de tijd toch snel.
Volgende week maandag begin ik met de laatste pilstrp EN met foliumzuur.
Hier ook vorige week met de 1nalaatste pilstrip begonnen.
Foliumzuur slik ik eigenlijk altijd al, maar die moet ik stoppen want dat is dus te veel en dat is ook niet goed. Ga tegen die tijd weer aan de vitaal zwanger
Ons weekend was wel oke.
Gisteren verjaardag gehad van Rob zijn schoonzus.
Damian heeft het heel erg goed gedaan.
Vandaag ben ik met Damian even op ziekenbezoek gegaan bij mijn mama. Lekker op de fiets
Nu ga ik de kleine man even zijn eten geven, dat van mij is nog niet zo ver. Ik heb lekkere hutspot met tartaar gemaakt voor hem (recept uit opperdepop, ofzoiets)
Fijne avond nog allemaal :-*
Heeey een kindje van een medestopper (sept/okt 2005 wow wat is dat alweer lang geleden :shock: ) :inlove:
Leuke foto’s :inlove: