Hallo allemaal,
Hier een nieuwe mede-ramelaar.
Sinds een aantal weken zijn we er zo mee bezig, een kinderwens…opeens, hoppa…voorheen was de wens bij ons nog niet zo groot/heftig, maar nu??
We willen sowieso tot eind 2009 wachten, zodat we eerst samen nog een keer op vakantie kunnen, en hopelijk is ons huis dan iets verder qua renovatie…dus we klapperen nog even door en dan zien we daarna wel verder.
We willen waarschijnlijk toch het liefste voor de emigratie ermee beginnen, (dat duurt nog eventjes) en je weet ook nooit hoe lang het duurt voor het raak is, en ons klokje tikt ook door he.
Voorlopig dool ik hier dus nog wel rond hihi
Girly, welkom bij de rammelaars.
Welkom Girly!
Zo het is vandaag er niet van gekomen om een leuk plaatje te maken maaaaaar jullie zouden mij heel erg goed kunnen helpen…
Hieronder heb ik een lijstje van mensen en ik zou graag het volgende willen weten:
- hoeveelste kindje
- start
- NOD dag lijkt me dan ook wel handig voor zover te voorspellen
Belly
bombariegirl
Chelleke
Elle
Formally known as Vuegje
Girly1980
Jannigje
Karin1981
Klaproos
Loeloe
Lotte
Lynda
Matsjo
Meggie
Natascha1975
Patricia26
Poeizie
tantekaatje
Wennepen
Sorry als ik je vergeten ben op dit lijstje te zetten… ben teruggegaan tot eind februari. Je mag er uiteraard wel op staan natuurlijk!
En nu ga ik naar bed want het is al schandaaaalig laat!
PB gestuurd :mrgreen:
@Meggie wrote:
Zo het is vandaag er niet van gekomen om een leuk plaatje te maken maaaaaar jullie zouden mij heel erg goed kunnen helpen…
Hieronder heb ik een lijstje van mensen en ik zou graag het volgende willen weten:
- hoeveelste kindje
- start
- NOD dag lijkt me dan ook wel handig voor zover te voorspellen
Belly
bombariegirl
Chelleke
Elle
Formally known as Vuegje
Girly1980
Jannigje
Karin1981
Klaproos
Loeloe
Lotte
Lynda
Matsjo
Meggie
Natascha1975
Patricia26
Poeizie
tantekaatje
Wennepen
Sorry als ik je vergeten ben op dit lijstje te zetten… ben teruggegaan tot eind februari. Je mag er uiteraard wel op staan natuurlijk!
En nu ga ik naar bed want het is al schandaaaalig laat!
Okay ff kijken
Voor mij is het mijn 3de kindje. Ik heb een :vlinder: kindje met mijn ex.
Dus als je bij mij wilt schrijven 1* en wij (man en ik) gaan voor nr. 2
Waneer dat is op dit moment Juni 2010. Nod weet ik niet.
kan zo ver niet voorstpellen
Welkom Girly :thumbup:
Meggie,
het word ons 2e kindje
Nu ik aan het berekenen ben gegaan klopt mijn hele berekeningen niet :oops:
Ik stop dus iig niet 26 mei :oops:
Mjin laatste pil slik ik 12 mei
mijn NOD zou dan op 11 juni vallen
Meggie, mijn gegevens voor het lijstje.
Het wordt ons 2e kindje en we gaan er vanaf juli 2009 voor.
Precieze data kan ik je nog niet geven omdat ik niet weet hoe mijn cyclus eruit gaat zien nadat ik gestopt ben met de pil.
Dank jullie wel
Hoeveelste kindje : Voor ons zou het om het eerste kindje gaan
Start: Nog geen idee, einde 2009 of later…
NOD: uhh wat is dat… ik gok iets met je maandelijkse private party.??
:oops:
Je nod is de dag dat je ongesteld moet worden, dus eigenlijk de dag dat je niet ongesteld wordt. :mrgreen:
Hallo daar ben ik weer
Nou goed ik heb de lijst gemaakt hoor.
Geef een gil als je er ook op wil komen of rammel even flink met die eieren
En als je iets aangepast wilt hebben dan hoor ik het ook graag, vooral van jou Klaproos! Ik heb dit er maar van gemaakt.
Verder voer ik de hele dag al geen drol uit… gedoe met belasting etc. Er is 2x heffingskorting toegepast dus moet betalen en niet zo’n beetje ook! En nu moet ik de uitkeringsinstantie weer schrijven dat ze moeten stoppen met die heffingskorting (wist ik veel!). Nou ja het is niet anders. Maar leuk is het niet.
Nou goed ga zo maar eens even snel stofzuigen voordat mijn man thuis is hahaha.
:shock: Wat een mooi lijstje
Misschien is het een idee om een nieuw deeltje te openen, dan kan je het lijstje bovenaan zetten.
Helemaal super zeg :dance:
Ik wil gerust een nieuw topic openen ik weet alleen niet of dat zomaar mag. Ik weet niet hoe dat werkt hier hahaha. Moet je wachten tot 50 pagina’s of is het handig nu opnieuw te beginnen.
Hopelijk kan ik het lijstje snel verder aanvullen
Dat mag nu ook al wel hoor.
Er zijn topics die al veel eerder gesloten worden.
Heb je dat al vaker gedaan?
Ja joh dat kan je gewoon doen hoor :thumbup:
Maar laat het dan wel even weten :lol: anders ben ik jullie weer kwijt
Mooi lijstje hoor Meggie! Knap gedaan!
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3565146#3565146 ik heb een nieuw topic aangemaakt
Wat ik me wel afvraag… kan ik de begin topic nog wijzigingen zodra ik gereageerd heb in het topic zelf?