Heeft Damian een helmpje gehad om zijn hoofdje weer recht te maken?
Nee hij kwam er eerst wel voor in aanmerking, de cijfers moeten 108-110% zijn. Damian had bij de eerste meting 109.6%.
Maar bij de 2e meting, 2 maanden later, was het nog 105.9% en kwam niet meer in aanmerking. Nu moet zijn hoofdje het zelf doen. Bij 3 a 4 jaar mogen we pas echt het resultaat zien.
Mijn man heeft zeg maar dat zijn ene kant van zijn hoofd wat meer gegroeid is dan de andere kant. Voor een leek niet zichtbaar maar omdat ik het weet zie ik het wel. Het is bij hem te zien aan zijn kaak en neus.
Fijn om te lezen dat anderen zich weer gemeld hebben. En om te lezen hoe het jullie vergaat
Ik heb vanmiddag dingen gelezen van mijn zusje en haar zwangerschap die ik niet wilde lezen op haar hyves. Ik denk dat ik die hyves van haar maar even negeer want voelt gewoon allemaal niet goed. Heb echt moeite met haar zwangerschap…
Door Damian zijn voorkeurshouding door scheve nekwerfels heeft hij een behoorlijke afplating links gehad en rechts dus een bolling waardoor dus zijn oogje wat kleiner is.
Ik heb vanmiddag dingen gelezen van mijn zusje en haar zwangerschap die ik niet wilde lezen op haar hyves. Ik denk dat ik die hyves van haar maar even negeer want voelt gewoon allemaal niet goed. Heb echt moeite met haar zwangerschap…
mag ik me misschien hier meepraten :shifty:, we willen eind dit jaar weer proberen voor een brusje voor Daan :**: en Ivan, eerder mag niet ivm 2 keizersnedes, nou vind ik het ook wat vroeg hoor,reden dat we zo vroeg weer willen is omdat ik het leeftijds verschil niet te groot wil
Leuk dat je ook mee schrijft en ik kan me het gevoel van misschien te snel wel voorstellen. Ik durfde vaak bij mijn 2e niet te vertellen hoe oud de oudste eigenlijk was.
Meggie wat vervelend om dingen te lezen die je eigenlijk niet wilt lezen. even een :hug:
Ik ben vandaag voor het eerst weer behandeld bij de tandarts sinds 10 jaar. Een paar maanden geleden was ik de ellende in mond zat en heb een afspraak gemaakt bij een andere praktijk. 3 weken geleden hebben ze gekeken wat er gedaan moest worden en vandaag zijn ze begonnen. Ze hebben ook meteen het goed aangepakt en ik durf nu weer te lachen :inlove: Ik ben er ook erg blij mee, maar ben nog lang niet klaar. Maandag en donderdag mag ik weer.
Hebben jullie ook dat jullie al dingetjes aan het bekijken zijn de je graag zou willen en wat je handig lijkt. Ook ben ik me al zo aan het voorstellen hoe het voelt om weer zo’n hummeltje in mijn handen te hebben. En daarbij maakt mijn opleiding het ook niet echt makkelijk om uit mijn hoofd te zetten. Maar nog even en misschien gaan we er dan voor.
Ik ben vandaag voor het eerst weer behandeld bij de tandarts sinds 10 jaar. Een paar maanden geleden was ik de ellende in mond zat en heb een afspraak gemaakt bij een andere praktijk. 3 weken geleden hebben ze gekeken wat er gedaan moest worden en vandaag zijn ze begonnen. Ze hebben ook meteen het goed aangepakt en ik durf nu weer te lachen :inlove: Ik ben er ook erg blij mee, maar ben nog lang niet klaar. Maandag en donderdag mag ik weer.