Jaaa die zijn leuk!! En handig! :mrgreen: Maar ik heb geen warmwaterbak dus ik heb er gewoon een magneet in zitten :roll: [/i]
@Jannigje wrote:
weet je… ik had gister zo een smelt moment.
ik had mijn aquarium weer voor de dag gehaald en gevult met water.
Toen naar mijn moeder gegaan met Stein samen.
We zitten dus daar en ik zeg tegen Stein.:"Stein we gaan zo visjes kopen"waarop Stein zegt:“owww lekker ik lust graag lekkerbekkies”
:lol: :mrgreen: :mrgreen:
heey meiden…
Mag ik me hier bij jullie toevoegen???
Hier ook een mama waarbij de eierstokjes behoorlijk rammelen hihi.
Alleen is het nu helaas nog niet de juiste tijd ervoor.
Mijn lichaam heeft door de Fibromyalgie even rust nodig.
Daarbij ik zelf natuurlijk ook, ik moet zowiezo tot aug nog aan de anti-depr.
En dan wil ik een half jaartje even helemaal niks.
De planning is om volgend jaar rond deze tijd ons weer aan t melden voor de Ivf.
Mijn gevoel en verstand botsen natuurlijk vaak hahaha, mijn gevoel zeg och leuk een 2de kindje erbij…maar mijn verstand zegt neen zorg jij nu eerst maar even voor jezelf voordat er een 2de komt.
Tja en dan nog die eierstokjes he :mrgreen:
Welkom Natascha
Heey Angel, dankje meis :mrgreen:
Nou Nu wou ik mijn stoere punky showen doet bij mij de photobucket niet meer omdat er te veel mensen mijn filmpjes van afgelopen week hebben gekeken :roll:
In deze map op hyves staan ze ook
http://damianhendriks.hyves.nl/album/38126587/Mijn_11e_maand/hlNpD9EK/
Begint op pag. 2 en de laatste is dan de eerste van vandaag.
Natascha welkom bij de club.
Chelleke, wat een leuke foto’s :inlove:
@Klaproos wrote:
Jaaa die zijn leuk!! En handig! :mrgreen: Maar ik heb geen warmwaterbak dus ik heb er gewoon een magneet in zitten :roll: [/i]ik heb ook geen warmwaterbak. wel koudwater
welkom natasha!
ohhh ik zou wel een bad willen met bubbels
heb zulle tintelende voetjes en pijnlijke onderbenen
ik moet nog zo veel voor morgen, maar heb zo geen zin
dank jullie wel dames
Wij hebben een bad met whirlpool, dus als iemand wilt badderen :mrgreen:
oooh heerlijk :inlove:
:think: wel een beetje ver weg
hihihi ja dat wel
Gezellig Natascha Ik moet ook nog een hele poos klapperen hoor… :roll: tja… soms is het even niet anders…
Fijn weekend allemaal! Ik heb het weekend niet veel tijd, heb morgen de zorg alleen over onze 3 kids :inlove: dus we gaan lekker naar de speeltuin en kinderboerderij enzo :mrgreen: veel buiten zijn!!
Oe oe, mijn lover en ik hebben het er vanavond nog wel even over… over wanneer ontpillen enzo :inlove:
Heel veel plezier morgen, Klaproos
ohhhh een whirlpool … ach wat is ver weg… maak ik er toch een weekendje van :mrgreen:
ik ben zooooo trots op mijn appeltaart … echt super mooi gebruind , had van die mooie dunne sliertjes erover gemaakt en die zijn nu echt uit gegroeit tot perfekte dikte en en en… ohhh hij ziet er uit om op te vreten ! :drool:
heb ook nog een kwarktaart die staat op te stijven in de koelkast
het is aardbeien smaak en heb nog even verse aardbeien bij appie gehaald om te garneren morgen :drool:
slagroomtaart gehaald bij de hema
wilde ook nog een peacannut taart maken , maar hoorde links en rechts al dat mensen niet konden komen dus dan zijn 3 taarten meer als zat
poeizie wow wat heb jij lekker zitten bakken zeg…is dat voor een speciale gelegenheid??? of zomaar???
Klaproos: wanneer willen jullie beginnen dan?
geniet lekker v/h weer, wij gaan zondag naar de kinderboerderij, er zijn lammetjes geboren :inlove:
@ poeizie
Jammie jammie :drool:
@ Allen
een fijne dag
@Natasha… ik vier vandaag mijn verjaardag (ben dinsdag pas jarig hoor)
ben nu ff aan het uitpuffen, ben vanmorgen vroeg op gestaan want ik zag gister het zonnetje op me ramen staan en ohhhh daar moest iets aan gedaan worden
maar heb nu van alles gedaan behalve de ramen :oops:
ga ik zo maar doen
ik hoop trouwens dat de shirtjes die ik heb besteld bij RBB voor tygo vandaag aankomen
zou leuk zijn als ie die straks aan zou kunnen :inlove: