:drool: dat ziet er lekker uit zeg.
Ik kom geloof ik maar even langs
zooooo dat ziet er goed uit, veel plezier vandaag
Beetje laat maar nog een fijne dag poeizie
oh je hebt nog tot dinsdag de tijd hoor chelleke
maar wie langs wil komen mag hoor
heb de meeste visite gehad, krijg alleen mijn schoonouders nog op de koffie straks
en er is nog taart genoeg :mrgreen:
Oooh dan kan je nog lang smullen :drool:
Willen jullie even rap weggaan met die taarten? :drool: Ik probeer op mn snoepen te letten… doordat ik zolang bij huis ben geweest, ging ik al meer snoepen, met het gevolg dat ik een buikje ontwikkel :think:
Ben je jarig Poeizie?
Oh en @ Natas; we hebben het er gister nog even over gehad, omdat mijn eierstokken haast mn lijf uitrammelden begon ik er steeds over :oops: Maar zodra we samen een huis hebben gekocht, stop ik met de pil om te ontzwangeren, en dan voorlopig nog alleen met cd’s aan de gang (we doen het nu dubbelop omdat mijn zoon dwars door de pil gekomen is :mrgreen: ) en als er dan rust in huis is gekeerd (de meisjes komen vanaf de zomer namelijk bij ons wonen) en alles loopt qua regelmaat en dergelijke, dan gaan we ervoor…
Duurt nog ff dus… zucht… (maar ja, het is wel beter…)
Vandaag had ik de kinderen alleen, mn lief was aan het straten bij mijn ouders en we hebben het zo gezellig gehad met zn viertjes! We zijn alleen in huis geweest om af en toe wat te eten en te drinken, voor de rest de hele dag buiten; vliegveld, kinderboerderij, gewandeld, och heerlijk! Dus nu rammelt het nog meer :shifty:
Mn cyclus ondanks de pil klopt deze maand echt voor geen meter… Eerst dat eenmalige bloedverlies vorige week terwijl ik die dag de laatste pil moest slikken… ben nu al 5 dagen ongesteld en moet vanavond weer beginnen met slikken… :eh:
Dar wordt wat als ik de pil niet meer slik… :roll:
Fijne avond allemaal! De laatste gaat nu op bed, dus ga even met mn lief hangen op de bank, die heeft een zware dag gehad haha!
Ik meld me ook weer even
Welkom in dit topic Natasha!
Ik had het even druk met werken dus zit dan weinig op internet. Ben dan echt te moe.
Ik baal een beetje… ik ben nu 6 weken voor het laatst ongesteld geweest (ik zit nu op dag 43). Ik ben niet zwanger maar dit schiet niet op. Die eisprong valt zo wel lastig te voorspellen. Erg irritant. Vooral omdat ik wel wat PMS-ig ben dus het zou toch wel rap moeten komen.
Verder beleef ik weinig hier. De maanden gaan snel.
Heb nog steeds geen afspraak gemaakt bij de dietiste dus dat is mijn doel voor volgende week.
Oh en ik ben nu een week medicatievrij Behalve bij inspanningen een snel kloppend hart heb ik nergens last van. Dat hart kijk ik nog even aan.
Weer een stapje dichter richting kinderwens
:thumbup:
ik ken het probleem klaproos … en moet ook zeggen dat ik me gister vlink te buiten ben gegaan aan me kwarktaart
ohhhhh zooo lekker…
ik ben dinsdag de 24ste jarig maar heb het gister dus gevierd
werk namelijk gewoon op mijn verjaardag
dinsdag trakteer ik op me werk en woensdag op school
dus vanaf donderdag ga ik maar eens een paar balansdagjes houden :mrgreen:
Heb je het gezellig gehad Poeizie? :dance:
Hier vreselijke rammel :eh:
Gisteren trouw weer aan mn nieuwe strip begonnen…
Klaproos :hug:
Mjaa het is niet anders… Mn lief vond het wat te snel (we zijn bijna 10mnd samen) plus dat er voor ons nog heel wat te wachten staat…
We gaan vast ontpillen als we verhuisd zijn en als we merken dat alles goed loopt dan willen we er voor gaan…
Maar ja, wie weet hoe lang het duurt voor iedereen aan de nieuwe situatie gewend is… (ik heel snel!!! :o )
Goeiemorgen
Hihi ja heel snel :mrgreen:
Nee kan het wel voorstellen maar toch valt dat niet altijd mee, wachten :snooty:
Goedenmorgen
De tijd kan mij niet snel genoeg gaan…
Geduld heeft twee kanten
Geduld heeft alle tijd
Geduld kost soms moeite
Geduld geeft respijt
Geduld geeft bezinning
Geduld hebben is een overwinning !
:-* :-*
Hoe is het hier?
Klaproos: wanneer gaan jullie dan verhuizen?
Ik voel me zoveel beter sinds ik gestopt ben met de medicatie. Ik heb een heel ander slaapritme en voel me minder vermoeid dan hiervoor. Daar kan ik me echt gelukkig over voelen hahaha.
Ik moet naar de winkel maar wat een rotweer… ga zo toch maar…
Ik heb al zo weinig gedaan vandaag, ben echt megalui hahaha.
Zodra het huis van mn vriend verkocht is, kunnen we bieden op het huis wat we gezien hebben… we hopen voor de zomer wel verhuisd te zijn, want de meiden wonen vanaf de bouwvak bij ons… en in mijn flatje wordt dat wel heeeel erg krap…
Maaaaaaar, vandaag te horen gekregen dat er woensdag kijkers komen :dance: en dat is een stel wat zelf niks hoeft te verkopen, dus positief!! Laat maar bieden dan!
Meggie, fijn dat je je stuk beter voelt
Klaproos ik zal voor je duimen woensdag :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@ Meggie; wat fijn voor je zeg! Zo ben je wel even bewust van de bijwerkingen van je medicatie zeg… :o
En je komt steeds dichterbij… fijn voor je! :-*
@ Chelleke; Thank you very much… erg spannend… we hebben maar 1 koper nodig, dus als deze kijkers kopers worden, oooeeee