De ei-rammelaars (deel 4)

@Jannigje wrote:

Ik heb veel pijn. Ik heb een slijmbeursontsteking in mijn heupgewricht. Ik heb nu zware pijnstillers/ontstekingsremmers.

Ik mag (als dat natuurlijk niet al het geval is) deze maand niet zwanger raken :cry:

:hug: :hug: :hug:

@Jannigje wrote:
ik heb een mamafiets Nieuw voor 400 euro

Ja klopt wel die zijn er ook. Maar niet hier in Uden en ik was toch wel erg ongeduldig en wou meteen vandaag een fiets :oops:

@Klaproos wrote:

@ Jannigje; :hug:

@ Chelleke; een MPV is een Multiple Person Vehicle… een lompgrote auto dus… Aangezien we samen 3 kindjes hebben vanaf de zomer (samengesteld gezin) en een kinderwens, we proppen ons nu al in zijnof mijn auto en dan zit één van ons klem achterin tussen twee autozitjes :mrgreen: Iemand nog een tip voor een betaalbare MPV? :mrgreen:

Ah dank u voor de uitleg :smiley: :wink:

@ klaproos: wij gaan naar Spanje :slight_smile: Alles is al geregeld. Wie weet dat het lukt :slight_smile: Lijkt me wel bijzonder.

@ lotte: nog een maandje, fijn hoor! jullie dochter is nu 8 maanden, een bewuste keus om het leeftijdsverschil klein te houden?

@ chelleke: ah wat een leuke en minder leuke dingen allemaal, Damian is een taaie hoor ik al :wink:

@ jannigje: pijnlijk meid, beterschap!!

Nou ga nog even wat strijken en dan naar bed, moet morgen werken. Zie er een beetje tegenop maar ja komt altijd wel weer goed als ik er ben. Hopelijk heb ik wat te doen hahaha.

Ik ga ook naar bed jongens… Ben moe geworden vandaag :zzz:

Welterusten! :-*

Welterusten Klaproos :-*

Foto’s:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3530382#3530382

:inlove: :inlove: :inlove:

Wat een heerlijk ventje :inlove:

Ik ga even kijken of ze die Puch ook hier in de buurt verkopen.

@Meggie wrote:

@ lotte: nog een maandje, fijn hoor! jullie dochter is nu 8 maanden, een bewuste keus om het leeftijdsverschil klein te houden?

We gaan pas in juli voor het eggie hoor.
Ik wil eerst mijn cyclus weer een beetje leren kennen, vandaar dat ik in mei al met de pil stop.

hai meiden

hier ff weinig tijd voor geklapper… ben de laatste dagen echt keimoe

en voel me af en toe ook een beetje depri

voel me gewoon een beetje uitgeblust

pat en ik gaan kijken of we op korte termijn een lang weekend centerparcs kunnen boeken

en dan met alle gemakken voorzien ff chillen en niks moeten

Gaat allemaal wel weer over hoor

hier ook een mamafiets

ik heb een union en koste 500 eurol… ik had er ook toen geen geld voor maar heb hem toen van mijn mama kado gehad :inlove: :thumbup:

@ poeizie

:hug: :hug:

@ poeizie; HUG!

Ik heb zin in morgen… zijn we het weekend weer compleet :inlove:

ooooo meiden ik klapper weer als nooit te voren !

zit net met tygo op de bank

hij heeft een zonnebril en die moest ik opzetten

zeg ik , mag mama een kusje

geeft ie me er op me mond en daarna een op me neus :inlove:

en nu blijft ie zoenen

ohhhhhh ik ben zo in love met me kiddo :inlove:

van tygo wil ik er nog wel 10… ben er echt van op geknapt :smiley:

Hahaaaa :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove:

oh de filmpjes van damian waren trouwens ook super lief :inlove:

Een heel herkenbaar gevoel, ik wil ook nog wel heel veel Yinthe’s :inlove:

Het is echt zo’n schatje.

heel herkenbaar zelfs

weet je… ik had gister zo een smelt moment.

ik had mijn aquarium weer voor de dag gehaald en gevult met water.

Toen naar mijn moeder gegaan met Stein samen.

We zitten dus daar en ik zeg tegen Stein.:"Stein we gaan zo visjes kopen"waarop Stein zegt:“owww lekker ik lust graag lekkerbekkies”

:lol: die is goed.

En wat vond hij ervan dat hij de visjes niet op mocht eten?

Mijn grote held zijn visjes waren inmiddels dood, dus wij hebben sinds vorige week ook weer nieuwe visjes… Leuk he, samen uitzoeken in de dierenwinkel! Hij wist precies welke hij wilde en die verkoper maar vangen met dat netje! :lol:

@Klaproos wrote:

Mijn grote held zijn visjes waren inmiddels dood, dus wij hebben sinds vorige week ook weer nieuwe visjes… Leuk he, samen uitzoeken in de dierenwinkel! Hij wist precies welke hij wilde en die verkoper maar vangen met dat netje! :lol:
hier ook zo :inlove: :lol:

Ik wil die zei Stein…hahahah de allersnelste en achterste vis :mrgreen:

En ik heb ook zo een leuk algenetertje gekocht :mrgreen: