De ei-rammelaars (deel 4)

Hee Klaproos, wat leuk dat je met ons mee komt schrijven :wink:

Weet je al waar je naartoe gaat met vakantie Meggie?

Je hoort het wel vaker hè, dat mensen zwanger raken tijdens de vakantie, omdat ze dan tot rust komen… dus wie weet :dance:

Ik heb trouwens gisteren een paar doosjes pil gehaald bij de apotheek.

Gek idee hoor dat ik van de 6 strips er maar 1 ga gebruiken.

Hier vandaag van alles gebeurt.

• Damian ging staan :inlove:
  • Damian kruipt stiekem af en toe zag ik vandaag :inlove:
  • Mamafiets gekocht :dance:
  • Gefiets met Damian naar mijn ouders, Damian zijn eerste fietsrit

Minder leuke nieuws
  • Damian zijn eerste flinke buil op zijn hoofd. Papa heeft hem onbewaakt op de bank laten zitten. Damian is er afgevallen met zijn koppie tegen de tafel. Nu zit er een flinke buil en is het blauw :cry: Arm ding. Maar hij lijkt er geen last van te hebben.
  • Maar vanavond viel hij nog eens achter op zijn bolletje, hij verloor zijn evenwicht toen hij op zijn kindjes zat. Arm ding.

Ik weet het, vallen hoort erbij, maar het is toch zo sneu :cry:

Papa heeft iig zijn lesje geleerd.

Verder heb ik vandaag niet echt geklappert door al het gebeuren, pfff

Trouwens nog even ter info, na alles goed berekend te hebben slik ik 26 mei mijn laatste pil en vallen mijn eerste klusdagen (zover die er dan zijn) in juni precies naar de datum van groenlicht :mrgreen:

@Lotte wrote:

Hee Klaproos, wat leuk dat je met ons mee komt schrijven :wink:

Dank u dank u :mrgreen:

@Lotte wrote:

Ik heb trouwens gisteren een paar doosjes pil gehaald bij de apotheek.

Gek idee hoor dat ik van de 6 strips er maar 1 ga gebruiken.

Helemaal spannend toch?! :pray:

@Chelleke; wat sneu voor het mannetje… Soms hebben ze echt van die dagen hoor… Hoe meer ze gaan kunnen, hoe meer blauwe plekken :shifty:

Vraag me wel af hoe ie op zn kindjes kon zitten… :stuck_out_tongue:

@Klaproos wrote:

Vraag me wel af hoe ie op zn kindjes kon zitten… :stuck_out_tongue: [/b]

Hè niet zo bij de hand hè :stuck_out_tongue:

Ik ken het wel hoor… ik kan soms iets typen omdat ik dat woord in een andere zin al van te voren denk ofzo… dat krijg je als je gedachten te snel voor je gaan :lol:

Chelleke, welke mamafiets heb je gekocht als ik vragen mag?

Ik heb mijn oog op deze fiets laten vallen.

1 April is mijn proeftijd afgelopen en mag ik meedoen aan het fietsplan op mijn werk.

Tegen die tijd kan Yinthe ook bijna op de fiets, dus dan wordt het hoog tijd om een andere fiets aan te schaffen.

Hihi maakt niet uit hoor :mrgreen:

@Lotte wrote:

Chelleke, welke mamafiets heb je gekocht als ik vragen mag?

Ik heb een 2ehandse gekocht bij de fietswinkel. Een sparta Amazone. :wink:

Foto’s zijn onderweg :smiley:

Mooie fiets Lotte! Als ik nog kleine kindjes had wist ik het wel… toen had ik er geen centjes voor…Nu ook niet… zodra we een huis hebben willen we ook nog een mpv :shock:

@Klaproos wrote:

Mooie fiets Lotte! Als ik nog kleine kindjes had wist ik het wel… toen had ik er geen centjes voor…Nu ook niet… zodra we een huis hebben willen we ook nog een mpv :shock:

Hier ook geen centjes ervoor. We zouden ook eigenlijk niet zo’n fiets halen, maarja mijn zitje paste niet op mijn fiets. Nouja dat paste wel maar ik paste niet meer :mrgreen:

Deze koste 265 euro. Alle nieuwe die we zagen waren gemiddeld 500 euro. Die 265 haal ik maar “even” van de lening af en dan als ik belastinggeld binnen heb weer terug storten.

owja wat is een mpv? :oops:

Ik heb ook een mama fiets :mrgreen: echt een hele mooie

Meiden ik lees mee hoor maar ik ben even niet super actief.

Ik heb veel pijn. Ik heb een slijmbeursontsteking in mijn heupgewricht. Ik heb nu zware pijnstillers/ontstekingsremmers.

Ik mag (als dat natuurlijk niet al het geval is) deze maand niet zwanger raken :cry:

Jannigje :hug:

@Chelleke wrote:

@Klaproos wrote:

Hier ook geen centjes ervoor. We zouden ook eigenlijk niet zo’n fiets halen, maarja mijn zitje paste niet op mijn fiets. Nouja dat paste wel maar ik paste niet meer :mrgreen:

Deze koste 265 euro. Alle nieuwe die we zagen waren gemiddeld 500 euro. Die 265 haal ik maar “even” van de lening af en dan als ik belastinggeld binnen heb weer terug storten.

owja wat is een mpv? :oops:
ik heb een mamafiets Nieuw voor 400 euro

Mag ik vragen welk merk dat is?

Deze fiets is namelijk ruim 800 euro :shock:

@Lotte wrote:

Mag ik vragen welk merk dat is?

Deze fiets is namelijk ruim 800 euro :shock:
puch

ik heb een foto van internet

@ Jannigje; :hug:

@ Chelleke; een MPV is een Multiple Person Vehicle… een lompgrote auto dus… Aangezien we samen 3 kindjes hebben vanaf de zomer (samengesteld gezin) en een kinderwens, we proppen ons nu al in zijnof mijn auto en dan zit één van ons klem achterin tussen twee autozitjes :mrgreen: Iemand nog een tip voor een betaalbare MPV? :mrgreen: