Nee, meestal is dat de 3e of 4e dag.
Staat ook in de bijsluiter.
Heel vaag inderdaad :think: Nou ja, we zien wel…
Nog ruim 1 1/2 strip en dan stop ik al met de pil :dance:
Het gaat eigenlijk best snel.
Ik heb (nog) niet het gevoel dat ik NU wil.
Komt misschien ook omdat ik eerst de 1e verjaardag an onze dochter wil vieren, voordat ik zwanger wil worden.
Spannend hoor!!
Ik wacht nog even… zucht…
Mijn volgende geschatte ‘NOD’ is 9 april, dan gaan wij ervoor!! :dance: :dance:
Dus, ik ben een april stopper geworden. Ik zal hier dus niet meer zo actief zijn, maar hou jullie allemaal wel in de gaten!
:-*
:dance: :dance: Patricia, wat leuk.
Alvast veel succes.
@patricia26 wrote:
Mijn volgende geschatte ‘NOD’ is 9 april, dan gaan wij ervoor!! :dance: :dance:
Dus, ik ben een april stopper geworden. Ik zal hier dus niet meer zo actief zijn, maar hou jullie allemaal wel in de gaten!
:-*
:dance: :dance: :dance:
Ben net thuis van de orthopeed.
We moeten (mogen) zsm aan ons 2e kindje beginnen zodat ik daarna meteen nieuwe schouders kan krijgen.
We zouden eerst volgende maand stoppen met de MTX (zware medicijnen voor de reuma) en dan moet dat eerst 3 mnd uit mijn lichaam gaan.
Nu hebben we dus besloten dat ik afgelopen woensdag mijn laatste spuit heb gehad en beginnen we dus een maand eerder.
Damian kan sinds gisteren in zijn handjes klappen en zijn 8e tandje is van de week doorgekomen.
Verder alles zijn gangetje hier. :thumbup:
Dus je bent geen juli-stopper meer???
Nee het spijt me
Ik word nou dus een juni?? stopper,
Moet nu toch weer even alles opnieuw uitrekenen hoor :think:
Als jij dan nu alvast een juni stoppers topic opent, dan is het niet zo raar als ik al een juli stoppers topic open :mrgreen:
11 juni krijg ik in princiepe groen licht, maar hoe het dan met de pilstrip zit enzo weet ik nog niet, moet ik vanaaf boven maar eens bekijken
@Lotte wrote:
Als jij dan nu alvast een juni stoppers topic opent, dan is het niet zo raar als ik al een juli stoppers topic open :mrgreen:
whahaha :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: gekkie, ik wacht er nog maar even mee :mrgreen:
Ik weet ook nog niet of ik een echte juli-stopper, of toch een augustus stopper ben.
Het ligt eraan hoe mijn cyclus is nadat ik gestopt ben met de pil.
:think: ook afwachten dus. Maar als je in juli met de pil stopt dan ben je toch gewoon een juli stopper?
Ik stop in mei al met de pil, ga dan eerst “ontpillen” en na Yinthe’s verjaardag (17 juli) gaan we voor het eggie.
Vandaar dat ik een juli stopper ben.
Waarom pas na 17 juli?
Omdat ik een jaar wil ontzwangeren :mrgreen:
Met een beetje geluk is mijn “juli-ei” na de 17e en kunnen we hem dus gebruiken :lol:
Aaah op die manier :thumbup:
Patricia succes!!
En wat fijn voor Lotte en Chelleke dat daar ook duidelijkheid is
Toch mis ik aardig wat mensen hier… als je kijkt op page 1 en dat lijstje ziet… en wat er nu nog post… :eh:
Ja dat is waar Wennepen, ik zie inderdaad veel voor mij onbekende namen.
Ik had vandaag volgens de menstruatiekalender ongesteld moeten worden. Maar helaas pindakaas niet, volgens mij gaat het een 6 weken cyclus worden deze maand.
Wij willen graag tijdens onze vakantie in augustus onze eerste ronde in gaan dus als dat komende maanden doorzet (langere cyclus) dan beleef ik mijn vruchtbare dagen misschien wel daar Heerlijk om over te fantaseren haha.
Heb overigens wel weer contact met mijn zusje. Beetje over koetjes en kalfjes.
Goed ga zo lekker tv kijken
Al twee dagen geen gerammel hier?