Of zou ik gewoon eens een tijdje stoppen om te kijken hoe het gaat?.. (niet om nu al zwanger te worden… maar om te zien hoe mn natuurlijke cyclus is…?)
@Wennepen wrote:
Of zou ik gewoon eens een tijdje stoppen om te kijken hoe het gaat?.. (niet om nu al zwanger te worden… maar om te zien hoe mn natuurlijke cyclus is…?)dat kan.
wilde ik bij stein ook maar toen werd ik ook niet ongesteld na het stoppen…ik was gelijk zwanger.
Dit doordat ik mijn cyclus niet wist en op de gok geklust had :roll:
Alleen… zijn cd’s veiliger dan alleen de pil? Want daar werd ik dwars doorheen zwanger en nu gebruiken we allebei…
@Wennepen wrote:
Alleen… zijn cd’s veiliger dan alleen de pil? Want daar werd ik dwars doorheen zwanger en nu gebruiken we allebei…cd’s ben ik mega allergisch voor dus die gebruik ik niet.
Kan ik dus geen antwoord op geven
:think: Lastig hoor…
De enige echt veilige manier is geen seks hebben, dus of cd’s veiliger zijn…
Wij gebruiken in de tijd dat ik aan het ontpillen ben wel cd’s.
Mocht ik per ongeluk zwanger worden dan heeft het gewoon zo moeten zijn.
Wij gebruiken altijd cd’s. Als we geen kinderen meer willen dan zal ik een andere ac zoeken denk ik. Op dit moment vinden we dit het makkelijkst en zeker als we er weer voor willen gaan. Het heeft natuurlijk ook nadelen maar die kennen jullie vast wel :wall:
Nee? vertel…
Dat je ff moet stoppen vind ik echt heel irritant!
Ze zeggen toch dat je het bij het “spel” moet betrekken???
Ik blijf het ook een vervelend moment vinden hoor.
Helemaal als je vergeet om er 1tje klaar te leggen. :wall:
Moet je eerst weer in het kastje zoeken, kan je ze niet vinden…
Ik ben een beetje hyper.
Vandaag hebben we besloten dat ik in mei met de pil stop.
Ik vind het nu alweer zo spannend.
Eerst weer even ontpillen (nu niet zo lang als de vorige keer) en vanaf juli gaan we dan echt voor een 2e kindje.
:dance:
:thumbup: :thumbup: :dance:
Vandaag heb ik mijn laatste drie maanden pil opgehaalt bij de apotheek. Dus ik kan nu echt gaan aftellen met mijn laatste stripjes. :dance:
Goed nieuws Lotte en Lynda!! :thumbup: :dance:
Wat leuk Lynda, dan stoppen we ongeveer tegelijk.
Het is rustig hier, ach die eieren rammelen natuurlijk ook niet continu
Ik voel me verdrietig, mijn kat gaat dood. Hoelang het duurt weet ik niet maar hij is ongeneeslijk ziek. Ik heb hem nu ruim 4 jaar en hij is echt zo geweldig. Uniek en eigen. Ik ga hem zo missen…
Verder zit ik te wachten totdat ik ongesteld moet worden. Is nu 4 weken geleden dus ben benieuwd hoe mijn cyclus me deze maand verrast.
Mijn hoofd staat dus ook even echt niet naar zwanger worden…
ahh meggie wat naar nou :hug:
wat heeft je kat?
ik heb zelf een kat die heeft vanaf kitten af aan al de aanleg van tumoren in zijn oog
1 oog is nu ook helemaal bruin en de ander begint nu ook
de da heeft toen wel aangeboden om het oog te verwijderen maar hij kon niet de garantie geven of het al was uitgezaaid verder in het lichaam
daarom heb ik er voor gekozen om het gewoon aan te zien
omdat een operatie ook een hele hap uit de weerstand neemt
dus heb alles gestopt, hij krijgt ook geen jaarlijkse prikken meer en
hij word dit jaar alweer 7, had nooit verwacht dat ie dat zou worden.
maar als een kat ernstigziek is en dit laat blijken dan is het vaak al te laat
en kan het echt razendsnel gaan.
dat komt omdat ze zo’n hoge pijngrens hebben
heel veel sterkte hoor :hug:
Achossie Meggie :hug: :hug:
Poeizie ook voor jou :hug: :hug:
Moet er toch even niet aandenken om weer een van mijn dierenvriendjes kwijt te raken