Wij gaan morgen naar het ‘spookjesbos’
( T zijn woord )
Hij kan het wel belopen, maar M natuurlijk nog niet allemaal.
Dus willen we de Zapp meenemen.
Maar hoe zit het daar met de buggy’s?
Bij atracties moet je ze achterlaten? Staan ze dan veilig?
Mogen/kunnen ze op slot?
um gewoon altijd parkeren naast een mooiere
Toen ik daar was met de oudsten en oma hadden we Mies niet mee.
Maar ik zag daar zat buggy’s staan, ook zapps…
Wel heeeel veeeel met een slot erop :shifty: Dus als je een klein slot mee kan nemen zou ik dat doen, zeker als je wat langer moet wachten.
Mensen zijn helaas niet meer zo eerlijk als het op andermans spullen aankomt en wij hebben wel gehoord dat mensen hun buggy idd kwijt zijn geraakt in zo’n park.
Ja he?
Dan toch maar even een slot meenemen.
Bij sommige dingen zullen we wel om en om kunnen denk ik ( hoop ik) zodat er iemand bij de buggy kan blijven.
Maar atractties als Fata morgana ed waar je wel met 4 inkunt is het wel leuk om samen te zijn.
Dan mag je de Zapp zeker niet inklappen en meenemen?
inderdaad gewoon naast een mooiere neerzetten :lol: 8)
Wij zjin 2x geweest dit jaar, en ik heb de zapp gewoon bij de andere karretjes gezet. Er staat echt van alles hoor, van ouwe gammele buggy’s tot gloedjenieuwe bugs…
Had 'm overigens ook niet op slot ofzo
Veel plezier!!!
Nee, bij de meeste attracties mag je de buggy niet meenemen.
Wat je wel kunt doen, is vlak bij de ingang een karretje van de Efteling pakken (gratis). Daar kan M ook prima in zitten voor de stukken die ze niet wil lopen.
Maar hier gaat ook altijd de buggy gewoon mee en blijft ook staan buiten de attracties. Nooit problemen mee gehad!
Wij hebben nemen altijd een slot mee…
Mag je de buggy meenemen tijdens het wachten?
Of moet je hem aan het begin al neerzetten?
Bij fata morgana en bij droomvlucht moet je hem buiten al neerzetten.
Ik snap best dat heel veel moeders hun buggy gewoon weer mee kunnen nemen… ze worden natuurlijk niet allemaal gejat.
Maar helaas… er is toch wel af en toe iemand de pino.
Wij waren er met Anieks verjaardag en toen is er een stokke xplory van mensen gejat, met babybak en al… kwamen ze terug met een 8 weken oude baby en weg wagen…
Nou snap ik best dat een stokke nog wat unieker en duurder is dan een zapp… maar ik heb me toen wel voorgenomen dat ik OF een oud aftans ding meeneem als we gaan of een slot.
Je dag is goed verknalt als het je wel overkomt namelijk… :shifty:
Toch erg dat je tegenwoordig een slot nodig hebt tijdens een dagje Efteling… :x
Overigens zie je in Disneyland toch echt niet zoveel buggy’s op slot staan (althans, ik heb er zelfs geen een op slot zien staan…), dat terwijl dat park menigmaal groter, drukker en internationaler is… :think:
Jose, veel plezier morgen in de Efteling! Geniet ervan, je hebt het verdiend, zo’n gezellig uitje! :-*
Viel mij idd ook op, in disney staat er niets op slot, in de efteling wel.
Ik vind het zo absurd en ver gaan, een buggy op slot zetten, echt heel triest. Ik begrijp wel dat anderen het wel doen hoor, maar wij wilden daar echt niet in meegaan. Een beetje vertrouwen in elkaar…
(maar ja… je zal dr maar staan met een hummeltje van 8 weken :o )
nog nooit op slot gedaan met onze goede kinderwagen… En heel vaak in de efteling geweest, 2 jaar geleden zelfs wekelijks :mrgreen: …
grts patricia
@Debke wrote:
Wat je wel kunt doen, is vlak bij de ingang een karretje van de Efteling pakken (gratis). Daar kan M ook prima in zitten voor de stukken die ze niet wil lopen.
Wij zijn afgelopen zaterdag geweest. Die karretjes zijn 3 euro even voorbij de ingang, je kunt ze zo ergens weg pakken (omdat mensen deze natuurlijk ook ergens neerzetten als hij niet mee mag/kan) maar dat is natuurlijk ook niet netjes. Dus gratis zijn ze niet. Als je niet voor het karretje kiest zou ik dus een hele oude buggy meenemen of hem op slot zetten. Wij zijn 2 jaar geleden geweest toen hadden we nog wel een buggy mee en hebben toen de gok genomen, gelukkig goed gegaan en was ook een ouder buggy. Een hele nieuwe en prijzige buggy zou ik niet aandurven om daar zo neer te zetten.
twee jaar terug met bugaboo had ik een fietsslot bij me.
dit jaar heb ik zo’n trekkarretje gehuurd. Mijn zoontje is 4,5 jaar, maar voor hem was het echt veel te lang en te ver lopen in de efteling. zo’n huurding was dus een uitkomst. Huur kost 3,50 ongeveer en je krijgt een bewijsje waarmee je eventueel een nieuwe kunt ophalen. Het komt nogal eens voor dat andere mensen je karretje meenemen als je in een attractie bent (schoften!) Ons ook gebeurd dit jaar, maar toen was het drie kwartier voor sluitingstijd, dus geen nieuwe meer gehaald.
Ik had vorig jaar de buzz bij me, de dure dus en niet de goedkopere prenatal buggy Ik ben zo’n watje wat dan idd bang is dat ze m meenemen… dus ik heb gewoon zo’n fietsslot meegenomen en m vastgezet. Je moet ze trouwens al weg zetten voor je de wachtrij ingaat.
Zo’n karretje vind ik zelf niet handig en ik heb altijd graag een wagen bij me aangezien je daar zo lekker van alles in op en aan kunt leggen hangen enz :mrgreen:
Heb je niet een oude buggy ergens. Wij nemen nog steeds een oude mc claren mee. Pech gehad als ie weg is, maar de afstanden zijn zo groot dat het toch wel fijn is dat ze af en toe lekker kunnen zitten. De buggy mag wel mee in de stoomtrein trouwens maar verder moet je hem over buiten de attractie parkeren.
Veel plezier morgen, wij zijn vorige week vrijdag geweest en het was echt heerlijk en helemaal niet druk. De nieuwe sprookjesboom is trouwens prachtig…
IK laat de buggy altijd gewoon staan. Ik neem een klein slot mee en zet hem aan een hek en daar zijn er genoeg van. Geen probleem.
Hier een slot meegenomen… was toen wel met de Stokke… maar nog met een oude buggy zou ik er een slot opzetten, gewoon de ergernis achteraf, als ie weg is, trek ik slecht… sommige mensen jatten echt alles
Ja ook als hij oud is zou ik hem op slot zetten, want je bent gelijk de rets van de dag om het hand. Vorig haar liep de jongste nog niet maar ging wel mee overal in. En haar de hele dag dragen is geen goed plan. En ik zo’n Efteling buggy kon ze niet. Dat zijn ondingen.
In Disneyland kon ik niet altijd een goed hek vinden dus haalde ik steeds 1 wiel van de grote wagen en deed die met het slot aan een ander wiel vast. Tja niemand gaat dan slepen met zo’n ding had ik bedacht. En hij stond er steeds als we ergens uit kwamen dus het zal wel geholpen hebben… haha.
We hebben geen oude buggy.
Het is een zapp, dus echt dingen eraan hangen kan niet.
Wat dat betrefd zou zo’n karretje ideaal zijn.
Helemaal als je zoals ik het nu lees bij diefstal weer een nieuwe kunt halen.
Belachelijk trouwens dat je tegenwoordig zelfs kinderwagens niet meer veilig neer kunt zetten.
Neem voor de zekerheid maar een slot mee.
De oudste had moeite om in slaap te komen.
Hij verheugt zich ontzettend op het sprookjesbos :inlove:
Op holle bolle Gijs ’ die zegt papier hier he mama’
’ en dan dank je wel’
Ben ook erg benieuwd naar de sprookjesboom