De efteling en een buggy.

Het zijn geen comfortabele wagens bij de Efteling hoor. Ik denk dat je eigen buggy verstelbaar is naar ligstand en als de kleine moet slapen is dat wel lekker. Ik zou je eigen buggy meenemen. Ik heb trouwens nog nooit van iemand gehoord dat de wagen verdwenen was. Ik doe alleen voor de zekerheid een slot. Als is het maar omdat iemand zich kan vergissen in de buggy.

@joseetje wrote:

Ben ook erg benieuwd naar de sprookjesboom

Die is heel mooi!

Veel plezier vandaag!

Het was zo leuk en geweldig!

De kindjes superlief!

Wachtrijen niet aanwezig.

( langste 2 minuten bij het carnaval :dance: )

Hadden toch maar een slot mee, meesten lieten hun wagen los staan.

Ik vond het wel een fijn idee dat die van ons vaststond.

De Sprookjesboom was schitterend!

Geen woorden voor zo mooi!

Dat de efteling leuk was wist ik al.

Maar om nu naar de Efteling te gaan met mijn eigen kinderen was nog leuker!

Hun verwondering, hun plezier :inlove:

Wij hadden 3 maanden oude MC wagen bij ons. Waren veel wagens met slot, maar die hadden we niet bij ons. Maar er staan er zoveel, t zal allemaal wel meevallen.

als ik onze dure wagen bij me heb gaat er een slot op maar de buggy zetten we gewoon neer.

ook in disney hebben we er een slot op gedaan. dit omdat ook dit geadviseerd werd bij het reisbureau. we hadden toen ook onze dure wagen bij ons dus liever ff 1 minuutje wagen op slot als terug komen en geen wagen meer hebben.

fijn dat jullie het leuk hebben gehad joseetje!

Het is te gek voor woorden dat het moet, maar ook ik zou voor mijn eigen gemoedsrust even een slot meenemen.

Bij een CP waar ik was moest de buggy ook met een slot achtergelaten worden bij het zwembad. (heel handig kon je daar een slot kopen voor 5 euro ofzo :hand: echt onzin, maar goed)

Hier nemen we ook steeds een slot mee.

@#puk# wrote:

fijn dat jullie het leuk hebben gehad joseetje!

Het is te gek voor woorden dat het moet, maar ook ik zou voor mijn eigen gemoedsrust even een slot meenemen.

Bij een CP waar ik was moest de buggy ook met een slot achtergelaten worden bij het zwembad. (heel handig kon je daar een slot kopen voor 5 euro ofzo :hand: echt onzin, maar goed)

Bij CP is het helaas geen onzin. Wij zijn ooit met een heel stel vrienden geweest en van onze groep waren er 2 kinderwagens en een buggy verdwenen. Was ik even blij dat onze kinderen alles zelf liepen, maar lekker hoor; mijn vriendin stond daar met een baby van 16 weken op de arm en haar nieuwe kinderwagen was gewoon weg. . Je hoort het overigens vaker dat bij CP nog weleens een wagen verdwijnt.