de eerste sneeuw

Ook hier hebben we vannacht ook weer een dun laagje wit gekregen. De zon vanochtend heeft er voor gezorgd dat er al veel weer weg is, maar dan moet het nu niet weer te lang blijven door sneeuwen :frowning:

Hier al twee dagen nu op een rij dat het 's ochtends sneeuwt, en 's middags alles weer weg is. Door het prachtige zonnetje.

Het is dan ook ijskoud in de ochtend… maar tegen de middag is het heerlijk.

Ik heb zon besteld voor mijn verjaardag morgen, nu maar hopen dat het op tijd aankomt!

@mallivy wrote:

Ik heb zon besteld voor mijn verjaardag morgen, nu maar hopen dat het op tijd aankomt!

Ik hoop het voor je! De levertijd is wel erg lang op het moment.

Ik duim mee voor de zon. Volgens buienradar krijgen we lente weer ergens eind volgende week. En geen sneeuw meer. Nu hopen dat hun gelijk krijgen

@Alina wrote:

Ik duim mee voor de zon. Volgens buienradar krijgen we lente weer ergens eind volgende week. En geen sneeuw meer. Nu hopen dat hun gelijk krijgen

Zo nou dat werd dan ook wel tijd…het zou nu 15 graden moeten zijn (omme nabij dan) en het sneeuwt hier gewoon de hele middag al, gelukkig natte sneeuw dus we hebben er verder geen last van, maar koud is het wel.

Het zou inderdaad wel eens tijd woorden voor een beetje lente… en die winter de wereld uit. Hier ook al de hele middag sneeuw en kou… ben er zo klaar mee, wordt er gewoon een beetje depri van…