de eerste sneeuw

Ik heb meelij met het zuiden des lands… hier is het droog, geen sneeuw en zon… wel koud… maar verder prima…

tsja hier is echt maar een heel mini laagje gevallen, gelukkig :mrgreen:

Verder lijkt het echt prachtig, de zon schijnt en de lucht is zowat blauwe, maar het zal wel koud zijn :mrgreen:

hier ligt er tussen de 10-15 cm :? en is het echt ijs en ijskoud.

veel harde wind waardoor de sneeuw alle kanten op vliegt

hier gelukkig maar een beetje meeste is al weer weg … houden zo ik wil lente !!! het is me nu veel te koud buiten !!

@ingemamavan4 wrote:

hier gelukkig maar een beetje meeste is al weer weg … houden zo ik wil lente !!! het is me nu veel te koud buiten !!

:thumbup: :thumbup:

Ik sta op sommige plekken tot mijn enkels in de sneeuw :?

Het sneeuwt nog steeds.

Ook hier hebben we de 30ste feest, hoop dan dat we buiten kunnen zitten.

Vind het nu wel goed geweest die Sneeuw.

Ik geloof het haast niet weet je dat?

Hier is het wel ijskoud, maar heerlijk zonnetje…

bizar dat het zo verschillend is, hier ook brabant maar hier ligt niks :think:

kunnen we niet een topic maken met als titel “de LAATSTE sneeuw” wie weet werkt het :mrgreen: :mrgreen:

Het is dat ik foto’s heb gezien, anders zou ik het haast ook niet geloven. Hier in het hart van de randstad geen sneeuw, wel een zonnetje maar oh zo koud en een harde koude wind. Brrr

Hier vanmorgen alweer sneeuw…gelukkig niet zoveel en het zonnetje kwam door dus rond 12 uur was bijna alles alweer weg…en nu wegblijven aub.

vandaag hebben we zo goed als niets meer gezien. Af en toe een héél klein vlokje. Maar dat is bijna niets te noemen.

Maar helaas ook geen zonnetje te bekennen :frowning: dus de sneeuw die er nog ligt die verdwijnt ook niet verder.

Topic laatste sneeuw :think: zou het werken???

ooo gab mijn duimen draaien heel hard dat het de 30ste een heerlijke dag is! Met ook een heerlijke zonnetje. Je hebt het verdient!

Het zonnetje scheen vandaag, dacht yess alle sneeuw straks misschien weg.

Maar helaas het zonnetje was er niet zolang.

Ik hoorde net dat het in Kerkrade Limburg weer aan het sneeuwen was, ik hoop dat meneer sneeuw Maastricht dit keer voorbij gaat.

Maar ben er bang voor :?

ik hoop het ook voor jullie!!

We zijn het allemaal zat en willen gewoon de LENTE!!

Hier was het de hele dag ook heerlijk zonnig…tot 3 kwartier geleden…het heeft inmiddels flink gesneeuwd en alles is weer wit…(Maar het dooit ook snel weer weg gelukkig…)

Hoop dat dit de laatste sneeuw was!!

Wij hebben nu ondertussen na een hele dag wachten een mooie blauwe lucht en een zonnetje. Dus schijn, schijn zonnetje!!! Als hij blijft schijnen gaan we straks na het eten nog even lekker naar buiten. M.alou op de fiets R.oan in de kinderwagen en op naar de eendjes hihi

Hier vandaag ook (gelukkig) geen sneeuw meer gezien. Lekker zonnetje en blauwe lucht en af toe een wolk.

Laat dit alsjeblieft het laatste zijn. Ik ben er wel klaar mee.

Hier sneeuwt her weer behoorlijk hard :?

Hier sneeuwt her weer behoorlijk hard :?

oooo echt!! :cry:

Wij zijn na het eten even heerlijk naar buiten geweest. M.alou met de loopfiets en R.oan in de kinderwagen. Even de eendjes gevoerd en daarna nog even door naar opa en oma om te laten zien hoe goed ze voortaan op de loopfiets kan fietsen. Gelukkig dus geen sneeuwvlokje meer gezien. Wel koud brrrrr

En hier heeft het vannacht ook weer gesneeuwd :frowning: maar het zonnetje schijnt nu lekker dus hopen dat het snel weer weg is :thumbup: