Vette eieruierdrumstick :lol:
Zullen we galgje spelen :lol: :lol:
Tjonge jonge, we zijn wel lekker bezig he de afgelopen dagen :mrgreen:
nu meiden ik ga de kids de schoenen aantrekken , we gaan toch even naar buiten ,
ik zie verder op een spring kussen even zien of we er ook op mogen hahah nu ja de kiids dan he 8)
fijne dag en tot later liefs een kokker met klapperende geuierzalfsmeerde vette drumstick
@Belly wrote:
Tjonge jonge, we zijn wel lekker bezig he de afgelopen dagen :mrgreen:
ach t zijn de hormone n he ?
Hahaha, ik wil vanmiddag/vanavond mijn inbox niet zien
krijg je er meldng van in je inbox hahahah LOL ,
ik druk steeds gewoon opnieuw en dan zie k het wel…
benbeneiuwd hoeveel berichies je hebt allemaal Kok
nou toedels
ja ik heb een abonnement genomen zodat ik op de hoogte blijf van nieuwe conversaties :lol: Ik vind dat iets makkelijker werken en zo hoef ik niet heel KOK door om ons forum terug te vinden :oops:
hormonale-vette-eieruierdrumsticks dus :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
Ik begin het hier nog leuker te vinden dan op msn :lol:
meiden, ik kom weer uit mijn hol. Ik ben ff ondergedoken geweest emotioneel. Heel druk gehad met vanalles.
Ik spring er dus vanhier af weer in.
wwb :hug: Als je wilt praten weet je me te pb-en he
Ik spring ook maar hier weer in want 12 pagina’s bijlezen gaat me niet lukken :shifty:
haah vicky , tja bijlezen heeft ook weinig nu t ging om de drumsticks das alles haha geen belangrijke dingen gemist meen ik ,
ja vuegje heeft werk, en mocht je willen wat hoe waar wanneer dan kun je haar pb en
nu kids en ik hebben boodschappen gedaan en naar de speeltuingeweest was gezellig, maar verbaas me er over dat hier in de wijken tip speeltuintjes zijn en ik nauwelijks een kind tegenkom wat zijn die aan het doen , achter de comp ofzo/?
nu ja verbaas me er over dat het zulks goed weer is en geen kids buiten
vreemd
Wij zo even eten broodje , heb wel trek gekregen nu.
ow ja wwb vergeet ik jou :oops:
welkom trug
soms best vervelend he als je even andere dingen hebt , rustig aan doen he en ansders lekker van je afkleppen , werd mij ook verteld haah maar tid wel waar we zijn er ook om te " luiserem " hoor en zijn elk vrij te lezen of niet of te reageren of niet ,
liefs bianca
is het bij jou goed weer??
:shock:
ik ga verhuizen denk ik…
mijn lijf zegt al de hele dag auw…
haha ik zit nu in Houten ( vlakbij Utrecht)
Ik woon in appingedam en daar was iet wat regen zei mijn zus net , maar op zich wel oke dus ook wendy speelde buiten
gelukkig wordt het zaterdag 28 graden :dance:
hier is het bewolkt, maar niet koud. Ik heb mijn zoon net opgehaald van school zonder jas
Ja hier is het ook bewolkt maar niet echt koud…
hier idd ook net zonder jas buiten hoor , wel heerlijk , vanavond denk ik dat ik er zelf even op uit ga , zonder de kids.