ja dat heb je zo en nu dan ook nodig toch :lol: Hoe oud is die meid eigenlijk waar je op past?
Hoi belly
ik pas op sophie een meisje van 3 ( bijna 4; volgende maand)
en ik pas op Lieke 2 ( bijna 3 ; over 3 maand )
Dat zijn zusjes, hun (3e) zusje Anne zo nu ong 11 maand zijn geweest, maar zei is helaas na 6 weken overleden.
Ik pas hier in Houten op op de Ma Di en Woe… Maar ik ben er al op zondags in huis hoor.
De Do en Vrij pas ik op Wendy ( 6 jaar bijn 7 in december ) en om en om de zaterdags ook .
Dan is mijn " werk" weekje voor bij :inlove: en begint ie weer overnieuw :thumbup:
Dat is een drukke boel dus :mrgreen:
Maar waarom zo’n eind uit de buurt van klein Venetie??? tja… Appingedam heeft van die mooie overhangende huisjes :mrgreen: Zijn er in de buurt geen oppas gezinnen?
hoi ICL, Ik heb euhm ik meen 2 blz trug mijn info neergezet nav je vraag hoor van eerder.
Wat betreft je vraag van pas…
Ik heb bij hen ( dit adres) opgepast in Appingedam, ze wonen nu net 3 week hier in Houten …
En ben dus deels mee verhuisd haha
ik rijd drm heen en weer de dagen… ws voor gedurende ene half jaar… dan wil ik dichter bij huis wel iets zoeken,
Kijk toen ze me vroegen dit te doen wouden ze me graag mee hebben om mijn kwaliteiten ( die vinden ZEI goed ) en omdat er een 3e opkomst was, zo was de overgang makkelijker en hadden ze een safe oppas…
Toen hun 3 e meisje overleed was op zich de noodzaak iets minder, de kindertjes van 2 en 3 zouden ze op zich makkelijker naar een crecht oid kunnen doen met hun3e meisje wouden ze niet zo klein…
Toch omdat het verdriet nog vers is om wat gebeurt is wouden ze mij mee naar houten puur om de overgang te versoepelen , en voor de kids iets vertrouwds te hebben…
Ow ja en Appingedam heeft idd leuke overhangende keukentjes en leuke grachtjes en veeeel bruggetjes :inlove: ben je er bekend ? vertel vertel ihiih
Hier ook bewolkt, maar niet koud. t mag wel een keertje zomer gaan worden vind ik :lol: :roll: (vooral omdat al mijn broeken te groot zijn, maar mijn rokken wel nog kunnen :shifty: ).
haha zit er in de rokken meer rek ? ihihi
@Vicky wrote:
Hier ook bewolkt, maar niet koud. t mag wel een keertje zomer gaan worden vind ik :lol: :roll: (vooral omdat al mijn broeken te groot zijn, maar mijn rokken wel nog kunnen :shifty: ).
:lol: :lol: :lol:
Hehheh… ben er wel bekend ja… Ben zelf geboren en getogen in de provincie… :mrgreen: Geboren in Leek en op mijn 10e naar Groningen verhuisd. Op het MBO had ik een klasgenoot die in Appingedam woonden en zodoende kwam ik er wel eens :inlove:
:oops: :oops: Had trouwens niet gelezen dat je om die reden dus op en neer moest naar Houten :oops: :oops: :wall: Jullie kakelen ook zoveel, dat is gewoon niet bij te houden en dan mis je wel eens wat. :shifty:
haha owkee nu ja vragen staat vrijj he ,
haha makkeiljk toch leg ik het nog es uit :mrgreen:
ICL, hoe voel je je eigenlijk? Voel je je al wat beter?
kakel kippen drumstik vete eieren … :think: :think: hoe was het nu ook al weer?
wwb :hug:
@Belly wrote:
ICL, hoe voel je je eigenlijk? Voel je je al wat beter?
:roll: Nope, niet echt. Er zijn periodes dat ik me even wat beter voel, maar het grootste deel van de dag ben ik goed ziek. Dacht ik net weer een beetje opgeknapt te zijn na de laatste MK, krijg je dit … :wall: :shifty:
En ik ben me daar een partij …
ICL :hug: :hug: :hug:
ms es prikken op b12 ?
ICL, :hug: :hug: :hug:
@bianca81 wrote:
ms es prikken op b12 ?
Wij moeten 1-9 naar het ziekenhuis voor onderzoeken/bloedprikken ivm herhaalde MK-en. Ik heb het idd de vorige keer er met de gyn over gehad, dat door het gebruik van omeprazol er een b12 insufficientie kan ontstaan. Ik wil dus idd ook dat ze daar volgende week op gaan testen. Maar afwachten dus.
Maar mijn klachten kunnen ook een andere oorzaak hebben…
Owkee sorry dat had ik even gemist :oops:
excuus ,
heel veel sterkte en succes dan in het zkh
:-* :hug: bianca
@bianca81 wrote:
Owkee sorry dat had ik even gemist :oops:
excuus ,
heel veel sterkte en succes dan in het zkh
:-* :hug: bianca
Geeft niet hoor meid, is ook niet in dit forum besproken, maar in het forum over B12 tekort!! :-* hehheh… ben ik niet de enige die wel eens ergens overheen leest… :mrgreen:
dames…hebben we de (kippen)smaak te pakken
hahahaha wow wat een kletsmajoren zijn jullie.
heb alles gelezen…
WWB :hug:
ICL :hug:
voor de rest weet ik het niet meer :oops: