De Drumsticks klapperen nog steeds vrolijk door

@colle wrote:

voor de rest weet ik het niet meer :oops:

Zwanger zeker?? :lol:

:think: hoe raad je het :mrgreen:

wel lekker hoor dat je het op je zwnagersyndroom kunt goooien ihih

eig willen wij er ook als de kippen bij zijn

bij het zwnager zijn hihi

@bianca81 wrote:

wel lekker hoor dat je het op je zwnagersyndroom kunt goooien ihih

eig willen wij er ook als de kippen bij zijn

bij het zwnager zijn hihi

:eh:

om effei n de trant van drumsticks eieren en weet ik veel sfeer te blijven…

de uitdrukking er als kippen bij willen zijn … zo van dat willen wij ook wel erg graag … zwanger worden dus …

hm ben denk ik onduidelijk

hoe is het mensen ?

Hier ik een super middag met de kids in de speeltuin gehad was gezellig druk met ouders en kinderen…

Daarna gegeten samen met de kids gedouched en nu liggen ze als roosjes te slapen en ben ik verder home alona papa en mama effe de deur uit…

heb wel erge buikpijn ,mijn buik is opgezet kan geen broeken meer dicht… wel jogging broek dus draag ik nu

ihihi

vanavond heeft mijn vriend gebeld van uit turkije hij miste me erg :inlove: morgen belt ie weer met een goedkopere kaart … kunnen we een half uur bellen jippieeeeeeeeee

Meiden, ik hou het voor gezien. Ik ga mijn bedje in

Heb weer een ontsteking maar nu in mijn lies :cry: Snap er niets meer van :cry: Helpen jullie mee hopen dat deze ook uit zichzelf weggaat? :pray:

@Belly wrote:

Heb weer een ontsteking maar nu in mijn lies :cry: Snap er niets meer van :cry: Helpen jullie mee hopen dat deze ook uit zichzelf weggaat? :pray:

Au au… ik :pray: voor je dat het heel gauw weer over is!!

@bianca81 wrote:
om effei n de trant van drumsticks eieren en weet ik veel sfeer te blijven…

de uitdrukking er als kippen bij willen zijn … zo van dat willen wij ook wel erg graag … zwanger worden dus …

hm ben denk ik onduidelijk

Nee hoor schat, je bent niet onduidelijk.... ikke wel denk ik :mrgreen: :eh: :silenced:

ow belly, dat lijkt me toch zo frustrerend elke keer… :hug:

lekker je bed in! en ik hoop zeker dat deze ook uit zichzelf weggaat! :pray:

Jeetje, jullie zijn stil geweest zeg…

Hier dus weer wakker van de :sick: Pffffffffffffff… :eh:

haah hey goedeorgen

ja ik was gisteren weer " ziek" hevige pijnen en krampen , mijn benen bekken en heupen waren gevoelig dor de samentrekkingen van de baarmoeder…dus lekker op de bank tv kijken thee er bij kruikje…

vanavond naar huis, zie ik best naar uit hoor eigen omgeving is dan toc belangrijk.

Ik moet straks wel even centrum in moet even een broek kopen zonder knopen en of riste doet me te zeer en bovendien zijn mijn broeken in eens niet passend zo dik is mijn buik opgezet van lucht of vocht ( gene idee denk voncht) … en in de trein nu met mijn broek half naar beneden :think: maar niet doen :mrgreen:

Belly jij ook beterschap, vreselijk zeg denk je het 1 gehad te hebben begint het elders exact z o, :? :hug: voor jou , hopelijk trekt het rap weg en is er geen hulp bij nodig.

ICl ik hoop dat jij nog lekker op je bedje ligt meis , dat je even bij kan tukken …

nu meiden ik duik ook nu de bank op , de meiden hebben zo wel iet wat mazzel als ik lig mogen zelekker tv kijke sochtends smiddgs tv uit… maar ach tis nog vakantie hier dus kan het nog

Was er dus om 7 uur alweer uit… :wall:

@ICL wrote:

Was er dus om 7 uur alweer uit… :wall:

:shock: Pff, dat red ik niet hoor :shock: Als ik dan ook laat in bed lag bedoel ik.

Ik hoop ook dat hij snel bijtrekt want dit is gewoon niet leuk meer. Vanmiddag ga ik ook wat eerder weg van het werk zodat ik thuis ook nog even kan rusten. Misschien dat dat gaat helpen. :pray:

hihi ik lag er ook laat in half 2 ofzo en kwart voor 7 medden de kids zeg, ik was er kwart voor 8 uit dus das mooie tijd, al ge durende kwamen de kids wel " eten " brengen en was ik erg ziek en moest mijn bloeddruk opgemeten worden , temperatuur gemeten en met de steroscoop ( de stethoscoop ) geluisterd worden :inlove: ihihhi

Maar iig IcL 7 is vroeg idd, en Belly denk dat het goed is even vor jezelf in te staan en te zorgen … kop o en beterschap hoor want dit is idd niks, ik merk aan mezelf al na zo lang ziek zijn dat ik eig niet trek zon dag met de kids…

eerder weggaan als kan hoor :-* :hug:

@bianca81 wrote:

Belly denk dat het goed is even vor jezelf in te staan en te zorgen … kop o en beterschap hoor want dit is idd niks, ik merk aan mezelf al na zo lang ziek zijn dat ik eig niet trek zon dag met de kids…

Ja, ik ga rond kwart voor 4 weg van mijn werk. (Normaal werk ik tot half 6) Hubby kookt vanavond gelukkig. Ik baal er gwoon van. Het is niet iets wat mensen zien. Het is een groot verschil uiteraard met iemand die zijn been gebroken heeft. Van die persoon zie je dat zij pijn hebben.

Ik heb een collega gehad die had voortdurend ontstekingen in haar liezen. Heel erg pijnlijk en ze is ook meerdere keren langere tijd thuis geweest, omdat ze gewoon niet kon zitten. Geloof dat ze uiteindelijk ook nog bij de dermatoloog terecht is gekomen.

Hebben ze enig idee hoe je aan de ontstekingen komt?

Nee, ze hebben geen idee waar het door komt en waarom het ontstaat. dan hebben ze waarschijnlijk bij je vriendin deroofing toegepast?

Een effectieve methode is ‘deroofing’: (ruim) openleggen van alle onderhuidse holtes

Juist doordat ze het niet weten kunnen ze bijna alleen maa opereren en antibiotica toepassen :?

Geloof dat ze bij die (inmiddels) ex-collega van mij ook niets hebben gevonden en dus idd voortdurend aan het snijden waren en antibiotica aan het toedienen waren…

Heb jij trouwens ook last van je luchtwegen? En ben je toevallig rood-harig?

@Belly wrote:

@bianca81 wrote:
Belly denk dat het goed is even vor jezelf in te staan en te zorgen … kop o en beterschap hoor want dit is idd niks, ik merk aan mezelf al na zo lang ziek zijn dat ik eig niet trek zon dag met de kids…

Ja, ik ga rond kwart voor 4 weg van mijn werk. (Normaal werk ik tot half 6) Hubby kookt vanavond gelukkig. Ik baal er gwoon van. Het is niet iets wat mensen zien. Het is een groot verschil uiteraard met iemand die zijn been gebroken heeft. Van die persoon zie je dat zij pijn hebben.

Ow meis wat herken ik het schrijven van je,… mensen " zien" mij ook niet ziek… wel dat ik niet fit ben en buikkrampen heb ,maar verder niet… das wel es frustrerend hoor mensen hebben zoiets van je oogt niet ziek dus valt wel mee… ter wijl ik me net als jij je ws voelt wel es allerminst voelt en ook veel pijn ervaart…

ook ik heb eerder vrij af vandaag, … wellicht ene uurtje eerder thuis dat lijkt ms weinig maar ik moet 4 uur reizen en dan klinkt half 10 beter als half 11 thuis te zijn… lekker toch wel

:thumbup:

Ik citeer hubby: Misschien is het beter om voorlopig nog maar even te wachten met de pil de deur uit te doen. In ieder geval tot je ontstekingen minder zijn :shock:

Ik heb in een vorige relatie een leen kindje gehad stief vind ik zo naar klinken :shifty: en ook toen had ik hier last van. Dat is ook altijd goed gegaan. Zodra het kindje eenmaal een beetje ons kon begrijpen, wist hij heel goed dat ik niet kon bukken en klom het dus op een stoel zodat ik hem kon optillen. ook toen ik geopereerd was aan mijn arm, wist hij dat ik hem alleen met links kon optillen. Nooit problemen mee gehad. :cry: en nu wil hubby nog langer wachten :shock:

en het begint juist bij mij zo te klapperen de laatste tijd. helemaal als ik bij mijn vriendin ben en haar box zie staan in de huiskamer en de verhalen hoor over de verloskundige en dat de beeb gedraaid is :oops: