De Drumsticks klapperen nog steeds vrolijk door

Belly :hug: hier is het soms ook erg frustrerend voor grote noor en mij om te meoten wachten, maar dan denken we maar zo. goed oefenen voor nr 2 en hij/zij komt wel waneer het zo moet zijn. was met nicolai ook zo :-* . Veel sterkte meis. ik weet hoe moeilijk het is. Na het overlijden van mijn dochter wou ik zo snel mogelijk weer een kindje. aleen wou ik dat niet met mijn ex partner. Nicolai is 6 jaar later geboren maar al die tijd heb ik dat gemis gevoeld. (nu nog hoor ik mis haar nog steeds) maar toen ik nog geen kindje had snapte ik niet goed wat ik miste en dat maakte het soms nog moeilijker.

sterkte met wachten en met de ontstekingen.

Bianca is het bloeden niet een beetje aan het ophouden met de spuiten nu? of merk je nog niets? :hug:

O meiden wat beppen jullie veel :shock: :mrgreen: :mrgreen:

Ik ben er ook nog wel hoor maar let erg weinig op dit topic :oops: :oops:

Dank je wel Veugje! :-*

Het zal vast wel goed komen maar had dus gehoopt de pil de deur uit te mogen doen als we terug zouden komen van Suriname. Waarschijnlijk wordt het echter nog iets langer wachten dus :shifty:

Ik bloed nog… heb hevige krampen en dan soms ineens trekt mijn bm samen en hup dan voel ik iets " stromen"… dan is het effe rustig en zo golft het wat heen en weer de hele dag door…

mindert nog niet dus.

Verder is d epijn te dragen en kan ik het af met " alleen" een diclofenac ! :dance: ( wel 4 x daags 50 mg)

Belly, misschien moet je eens uitzoeken of hormonen invloed op je ontstekingen hebben? Kan zijn dat een zwangerschap juist goed is :smiley: En dan kan je dat met je man bespreken (en als tegenargument gebruiken hihi)

Maar ondertussen een dikke kroel voor jou hoor :hug: Want dit soort opmerkingen zijn niet leuk voor rammelende eierstokken he.

Bianca, wanneer verwacht men dat de lucrin gaat helpen?

Vuegje, kan ik ergens het verhaal van je dochter :vlinder: lezen, of wil je het eens vertellen (of pb-en?)

Hier word ik gek, echt knettergek van mijn lijf. Morgen test ik weer.

Lucrin… ik meen dat de arts zei dat nu zon beetje over moest zijn , ik heb een kennis geproken die zei dat wel 2 maand kon duren ( ik bennu 1 week verder)

Van de arts moet ik 3 sept ( is volgende week woe ) weer bellen ALS ik bloed nog… zo ja moet ik ws heen…

laten we :pray: van niet :?

Bianca, ik hoop met je mee! En dan hou je bergen geld over joh. Want al dat verband etc kost ook veel geld!

:roll: tja haah nu ja moet zeggen bij de action kost het weinig , alhoewel er heel wat doorgaat idd ihih

Komt tijd komt goed, ik ga er voor. ZOu nu toch echt wle verdiend hebben dat het goed gaat… ik wil GEEEN operatie !!! Zo …

Komt goed…

( ben een beetje ego. )

Maar nog maals die onstekingen van onderen zijn ook niet fijn zoals Belly zegt … zo hebben we allemaal wat… als we lekaar luisteren steunen … zijn we al een stapje verder, steun helpt het herstel ! :thumbup:

Bedankt mensen :-*

Ja joh, verdient heb j het zeker dat er nu rust komt.

En ik weet niet wat het bij de action kost :oops: Ik heb in mijn hele leven nog nooit zoiets hoeven kopen.

Ik heb op mijn zolder nog 2 kub toiletpapier/maandverband etc staan. Familie werkte bij een fabriek die dat maakte, en wij kregen het tegen dumpprijzen of gratis. (echt erg, ik weet niet eens wat een keukenrol kost, maar goed mijn voorraad slinkt ook aardig en dan moet ik het ook kopen)

Luisteren naar elkaar en begrip tonen is inderdaad heel prettig. Dat vind ik ook het fijne van KoK

Jaaaaa wij hebben dat ook een poos gehad dat mijn schoonzusje bij zo een fabriek werkte en al het spul gratis kregen daar werd ook ergens de friso babayproducten bij gemaakt … dat ging dus idd mooi rond wij kregen ook vaan wc papier tampons maandverband enz… herlenbaar

Maar goed ik koop het nu dus wel haah ik wil ook wel gigavoorraad want koop me nu rot soms denk ik dat ik heel wat heb pak ik weer net de laatste uit het pakje ihih moet er ook wel es om gniffelen hoor …

Dank je voor je begrip !! lIef van je, en KoK ja die is top zeker met zulke dingen !

:-* bianca

@ICL wrote:

Geloof dat ze bij die (inmiddels) ex-collega van mij ook niets hebben gevonden en dus idd voortdurend aan het snijden waren en antibiotica aan het toedienen waren…

Heb jij trouwens ook last van je luchtwegen? En ben je toevallig rood-harig?

Ik ben wel kortademig inderdaad, maar dat zal wel door het roken komen :oops: Heb er wel ventolin voor. Nee, ik ben donkerblond/bruin van mezelf :mrgreen:

Misschien had ze wel hetzelfde?

@wwb wrote:

Belly, misschien moet je eens uitzoeken of hormonen invloed op je ontstekingen hebben? Kan zijn dat een zwangerschap juist goed is :smiley: En dan kan je dat met je man bespreken (en als tegenargument gebruiken hihi)

Maar ondertussen een dikke kroel voor jou hoor :hug: Want dit soort opmerkingen zijn niet leuk voor rammelende eierstokken he.

Bianca, wanneer verwacht men dat de lucrin gaat helpen?

Vuegje, kan ik ergens het verhaal van je dochter :vlinder: lezen, of wil je het eens vertellen (of pb-en?)

Hier word ik gek, echt knettergek van mijn lijf. Morgen test ik weer.

Ja, ik denk dat de pil er ook mee te maken heeft :? Om de zoveel tijd stop ik ook weer een tijdje met de pil en dan merk ik dat het een stuk rustiger is :mrgreen: Nu is het dus wachten op “groen” licht van hubby en dan gaat de pil de deur uit. :inlove:

Hoor dat mensen die dit ook hebben inderdaad of er geen last van hebben tijdens de zwangerschap of juist heel veel. Dus jammer genoeg kan ik daar ook niet van uit gaan :shock:

Maar het is een leuk idee van je :mrgreen: :wink:

Toevallig was ik ook benieuwd of het verhaal van je dochter :vlinder: ergens kon lezen veugje :oops:

K*t voor je dat je nog niets weet wwb…Ook voor jou een dikke :hug:

Dames, ik knijp er tussenuit voor vanavond. Ik kijk nog even een serie af en dan ga ik mijn bedje in. Morgen weer een drukke werkdag (hoop ik) en morgenavond lekker naar de mac :drool: met mijn tante om daarna lekker naar de action te gaan!

Ik ben dol op die winkel. Zoveel leuke spullen voor zo weinig geld :mrgreen: En ook de mac is wel een keer lekker…Eigenlijk ga ik alleen voor het glas :oops: en een big mac :mrgreen:

Eigenlijk best ongezond als ik het zo terug lees. Was van de week ook al naar de snackbar geweest, maar ach 1x in de zoveel tijd moet kunnen toch :shifty:

Meiden een hele fijne nacht toegewenst! Ik kom morgen tussendoor wel weer gluren :mrgreen:

:-*

@Belly wrote:

@ICL wrote:
Geloof dat ze bij die (inmiddels) ex-collega van mij ook niets hebben gevonden en dus idd voortdurend aan het snijden waren en antibiotica aan het toedienen waren…

Heb jij trouwens ook last van je luchtwegen? En ben je toevallig rood-harig?

Ik ben wel kortademig inderdaad, maar dat zal wel door het roken komen :oops: Heb er wel ventolin voor. Nee, ik ben donkerblond/bruin van mezelf :mrgreen:

Misschien had ze wel hetzelfde?

Ik vraag het, omdat het anders een symptoom van een bepaalde (zeldzame) ziekte kan zijn… maar gaat gelukkig bij jou niet op. :inlove:

nou belly, wat wwb zegt, daar zit wel wat in hoor!

ik heb psoriasis, maar ik was er helemaal vanaf toen ik zwanger was.

(daarna kwam het wel dubbel zo hard terug :wall: , maar momenteel ben ik al weer een half jaartje ‘rustig’)

ik weet niet of het te ‘zweverig’ is voor je,

maar er is een boek (de sleutel tot zelfbevrijding, van christiane beerland, een héle dikke pul) die de psychologische oorzaak achter lichamelijke kwalen beschrijft…

Veel van die kwalen zijn heel logisch (bijvoorbeeld rugklachten: je hebt teveel hooi op je vork genomen) en andere zijn minder logisch.

Ik weet dat achter psoriasis een hoop woede zit. en in mijn geval klopte dit ook. de woede moest eruit.

toevallig of niet, maar mijn woede is weg en de psoriasis ook zo goed als…

(nu ik het erover heb, ik moet even reuma opzoeken…!)

kan wel eens kijken bij ontsteking

ff in een spoiler:

plaatselijke ontsteking:

angstig zoekende gedachten

vaak een kwaad verzet tegen je persoonlijke frustraties, om het vastzitten, om je beperkingen.

je kan misschien 2 kanten uit en je voelt je besluiteloos en tevens agressief tegen deze onduidelijkheid.

je bent te hard voor jezelf, je loopt te strak gespannen binnen bepaalde structuren, wetten of rationele bepalingen.

je gevoelswereld en intuïtieve kanalen zitten verstopt; je staat teveel op afstand van je natuur, omdat je je forceert. je doet jezelf pijn!

misschien wil je absoluut 2 zaken aan elkaar lijmen die niet te verbinden zijn? je wilt het per sé en je houdt het vast.

op deze wijze ontsteekt het vlammetje van je diepste Zelf, dat je zegt: laat het los! en vertrouw op de evolutie die zich nu zal voltrekken. Wat jij wilt is niet altijd het beste.

Heb jij vastgezeten in banden, structuren, in gezag, in relaties? Beklemmend? je wilt los, je wilt niet los, je bent sterk, je bent zwak… tegenstrijdigheden die vragen om een oplossing.

vertrouw op je innerlijke gezag, op de genezende krachten in jezelf, wanner jij je innerlijke frustraties omzet in Zelfvertrouwen! Ervaar de rust, de vrede in jezelf, wanneer jij loslaat wat je nu zo krampachtig vasthoudt…

ik weet niet of je er wat mee kan

ICL niet meer wakker?

@Ziet wrote:

ICL niet meer wakker?

Lag dus rond 23h00 in bed… met de nadruk op LAG…

:cry: :cry: Ben zo misselijk, dat ik er wéér uit moest. Heb net een crackertje gegeten en voel me K*T. Als ik nou dus zwanger blijk en het gaat deze keer goed, dan staat me nog wat te wachten…

Moggel dames…

:wall: :sick: :sick: :zzz:

@Ziet wrote:

ff in een spoiler:

plaatselijke ontsteking:

angstig zoekende gedachten

vaak een kwaad verzet tegen je persoonlijke frustraties, om het vastzitten, om je beperkingen.

je kan misschien 2 kanten uit en je voelt je besluiteloos en tevens agressief tegen deze onduidelijkheid.

je bent te hard voor jezelf, je loopt te strak gespannen binnen bepaalde structuren, wetten of rationele bepalingen.

je gevoelswereld en intuïtieve kanalen zitten verstopt; je staat teveel op afstand van je natuur, omdat je je forceert. je doet jezelf pijn!

misschien wil je absoluut 2 zaken aan elkaar lijmen die niet te verbinden zijn? je wilt het per sé en je houdt het vast.

op deze wijze ontsteekt het vlammetje van je diepste Zelf, dat je zegt: laat het los! en vertrouw op de evolutie die zich nu zal voltrekken. Wat jij wilt is niet altijd het beste.

Heb jij vastgezeten in banden, structuren, in gezag, in relaties? Beklemmend? je wilt los, je wilt niet los, je bent sterk, je bent zwak… tegenstrijdigheden die vragen om een oplossing.

vertrouw op je innerlijke gezag, op de genezende krachten in jezelf, wanner jij je innerlijke frustraties omzet in Zelfvertrouwen! Ervaar de rust, de vrede in jezelf, wanneer jij loslaat wat je nu zo krampachtig vasthoudt…

ik weet niet of je er wat mee kan

:shock: Ja dat klopt echt wel! Maar ik geloof ook wel in dat soort dingen :mrgreen: Wil je toevallig ook voor mij zoeken op abces :oops: