@ICL wrote:
Moggel dames…
:wall: :sick: :sick:
:hug: :hug: :hug:
hee meiden als we dan toch in spoilers communiceren vandaag:
YEAH!!! WWB, ik had al zo’n vermoeden!!!
:-* :-* :-* :-*
GEFELICITEERD MEID!!!
Nu ik dus nog… :shifty:
Op naar de mei '09 mama’s :-*
@wwb wrote:
hee meiden als we dan toch in spoilers communiceren vandaag:
Dit wordt een lange dag…steeds maar in spoilers communiceren… :mrgreen: :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik geloof dat ik volgende week echt geen testje hoef te doen… maar je kan nooit weten…
Zo, dat was mijn laatste spoiler hier vandaag… :mrgreen:
Wat je zegt: You never know
Naaaah ja… ga er vooralsnog maar vanuit dat ik volgende week gewoon ongi word… (waarom ik dan zo misselijk ben… is mij een raadsel… :think: )
je slikt geen medicijnen ofzo? het zou wel fijn zijn toch??? Of heb ik dat verkeerd? Jaja, i know, laatste spoiler
Ik had nog zo gezegd: geen spoilers meer… :lol:
slik iets tegen hogebloeddruk en de fem natal… dus nee, niet iets waar je misselijk van kan worden en waardoor je vaker naar de wc moet en waardoor je (.)(.) gaan steken en groeien en… zal ik maar stoppen met opnoemen?
laat ik dan ook maar voor jou gaan duimen he :thumbup: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :-*
Een ongelukje zit in een klein hoekje :oops:
Hahaha, ja dat is waar :mrgreen:
Spannend hoor!
en nou jij ook gewoon hubbie overhalen om ondanks je “probleempjes” toch gewoon ervoor te gaan… :-* :-* Ik weet iig dat als ik voortaan iets graag wil, ik het niet meer ga uitstellen!!! :-*
Was dit nou dan de laatste spoiler?
Hey ICL … meis ik hoop voor je dat het een zw.sch betreft, dit is niet leuk meer de middelijkheid he als je zw blijkt te zijn zit er iets superpositiefs achter vervaags het nog ene beetje dat rottige gevoel… we mee…
WWB :dance: :dance: GEFELICITEERD !!! :dance: :dance:
ALle goeds meis, t was beetje duidelijk ook wel he
Jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Dat iedereen hier maar snel kan/mag/wil zwanger is… (ziet dat er raar uit die zin… :think: )
Belly hoe is het eig met jou nu ?
en euhm de rest colle en en en hm haah
hier wle oke, beetje gekke nacht gehad. Ben je blij thuis e zijn in je eigen bedje te kunnen slapen heb je een nacht waarin je droomt dat je iets in de Aldi jat…
nu ja vanuit een andere winkel iets ja omruilt met de zelfde doos in de aldi en dan door iets geheimzinnigs het op te moeten biechten , gene idee hoe hoor t was warrig alleen de aldi was duidelijk…
nu ja toen wakker natuurlijk. Heb daarna toen ik weer trug slipe doorgeslapen tot 9 uur. Om 15 uur hoef ik wendy pas te halen dus ene heerlijk ochtendje voor mezelf.
Straks even een verslag scrijven ( hm even is best wel 2 uur of langer aangezien ik niet zo snel ben op de comp daarmee )
En vanmiddag de bieb,maar dat doe ik met wendy kan ze ook boekjes uitzoeken
t is trouwens heeerlijk weer hiero :dance:
WWB YESSSSSSSSS GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
zo ben weer helemaal happy vandaag !!!
ICL ja meis nu jij volgende week nog , ik hoop het zo voor je
hummm dat boek wil ik ook wel eens bekijken …; ff googlen
ooh ja voor wie moest ik nu nog pendelen???
zij toch wwb een voorzichtige ja now de test is idd een voorzichtige ja :dance: