De Drumsticks klapperen nog steeds vrolijk door

Oooooh wwb… ik zie dat jij ook nog 5 dagen tot NOD moet… ben je al voorbereid op een tweeling???

Leuk he een zwangere er bij… ik krijg er altijd de krielbels van, wel op afstand dit maar soms voelt het zo enorm duchtbij als je zo met elkaar in : gesprek "bent … tof hoor, we gaan je volgen wwb … succes hé ! ?

@ICL wrote:

en nou jij ook gewoon hubbie overhalen om ondanks je “probleempjes” toch gewoon ervoor te gaan… :-* :-* Ik weet iig dat als ik voortaan iets graag wil, ik het niet meer ga uitstellen!!! :-*

Was dit nou dan de laatste spoiler?

Ik ben hard mijn best aan het doen om hem over te halen :oops: Maar wil ook niet teveel pushen want dan gaat ie er alleen maar verder tegenin :oops:

Dit dan de laatste spoiler :think:

Bianca, ja hier gaat het redelijk. Ontsteking is nog rustig, dus we zijn hard aan het hopen dat het zo blijft :pray:

Hahaha, ja inderdaad een zeer aparte zin ICL :mrgreen:

hopelijk geen gekke uitbarstingen weer , want dat zal pijn doen ,… pff niks aan hoppelijk blijft t rustig en anders weer mee gaan naar de ha

kan het niet lichen aan een vitamine tekort ? krijg je ook vaak door minder afweer zulke gekkigheden van, ms es navragen om bloed te prikken Tis maar een idee hoor :-*

@bianca81 wrote:

hopelijk geen gekke uitbarstingen weer , want dat zal pijn doen ,… pff niks aan hoppelijk blijft t rustig en anders weer mee gaan naar de ha

kan het niet lichen aan een vitamine tekort ? krijg je ook vaak door minder afweer zulke gekkigheden van, ms es navragen om bloed te prikken Tis maar een idee hoor :-*

Ik heb normaal deze klachten dus nooit… ook niet voordat mijn spiraal eruit werd gehaald en ook niet voor mijn ovu… Heb vanaf ongeveer een dag na ovu deze klachten… :shifty: Maar het zou natuurlijk wel kunnen, ook gezien het feit dat ik jaren behoorlijk zware medicijnen heb gebruikt en o.a. omeprazol heb gebruikt, waar je dus idd een b12 tekort van kunt krijgen…

Dank voor de felicitaties, ik kan het amper geloven (al was ik er heel de tijd wel van overtuigd)

ICL, ik hoop dat je ook snel een pos test vast hebt. Die :sick: moet toch ergens vandaan komen he. Laat het dan maar hormonen zijn, toch?

En mijn NOD, tja ik heb een onregelmatige cyclus, en ben van een lange uit gegaan. NU blijkt hij dus korter te zijn.

Ik ben niet bang voor een tweeling (al is dat wel een grapje van mijn man, toen wij net 1 week verkering hadden zei hij toen ik mijn kinderwens uitte: dat komt goed uit, ik heb megapearls en geef je een meisjestweeling. Sinds die tijd plaag ik hem met zijn megapearls. Introverte macho haha…)

Ik ga ervanuit dat ik nu 4 tot 5 weken zwanger ben. En ik maak een ticker aan op 4 weken. Dan zit ik zeker goed.

Bij mijn zoon had ik een positieve test op 4.2 weken. En dat is echt een 2ling geworden hihi…

@wwb wrote:

Bij mijn zoon had ik een positieve test op 4.2 weken. En dat is echt een 2ling geworden hihi…

Hahaha…

Ik teste in juli 8 :shock: dagen voor NOD positief… en dat bleek achteraf wel een tweeling te zijn…Ben nu zelfs nog erger :sick: dan vorige maand…Ik ga alleen nog niet testen…

ik vind het echt heel leuk voor je wwb1 Ik hoop dat ik hubby ook binnenkort zo ver krijg :inlove: Helaas is het nu voor mij met de medicijnen “verboden”. Als ik nu zwanger zou zijn is dat niet goed voor het kinde. Dus we zijn nu extra safe :mrgreen:

Oke ICL, nog 1 dan hoor :shifty:

Ik zit steeds voordelen van een kindje te bedenken en dat door te spelen aan hubby :oops: In de hoop dat hij dat ook gaat inzien :inlove: Dussehh…tips are welcome :mrgreen:

Als we dan idd via spoilers praten vandaag

gefeliciteerd!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

oww ja ik heb niet alles bijgelezen en bijgehouden want jullie kletsen teveel en ik was/ben ziek dus ben er niet helemaal bij

ik had trouwens bij Stein ook 5 dagen voor NOD al een vet positieve test in handen. (an dat was er echt maar 1)

Jannigje, nu wel weer helemaal beter? Nu wel weer alles goed? niets ernstigs hoop ik?

@Jannigje wrote:

ik had trouwens bij Stein ook 5 dagen voor NOD al een vet positieve test in handen. (an dat was er echt maar 1)

Klopte dat uiteindelijk ook met de termijn-echo? Jeutje… da’s wel bijzonder 5 dagen voor NOD vet positief. Ik testte bij Nynke pas na NOD positief en toen nog niet eens vet ook…

@Belly wrote:

Jannigje, nu wel weer helemaal beter? Nu wel weer alles goed? niets ernstigs hoop ik?
Ik ben nog niet beter helaas. Ik heb een zware keelontsteking en oorontsteking.

heb me ook ziek gemeld tot en met maandag. en dat doe ik echt niet snel

helaas heb ik nu wel weer een kuur en is de pil weer niet veilig…en voor alle condooms ben ik allergisch dus dat word denk ik geheelonthouding :frowning: :? :shifty:

@Jannigje wrote:

@Belly wrote:

helaas heb ik nu wel weer een kuur en is de pil weer niet veilig…en voor alle condooms ben ik allergisch dus dat word denk ik geheelonthouding :frowning: :? :shifty:

Bakker Jannigje, da’s niet fijn. :hug: Knap maar snel op…

En tja… cd-tjes en geheelonthouding is niet fijn :inlove: misschien over op een spiraal? :mrgreen:

@Jannigje wrote:

@Belly wrote:

Oh, daar kan je echt goed ziek van zijn inderdaad :shock: Ik had ook oorontsteking erbij :? Een dikke :hug: voor jou!

je hebt ook van die condooms zonder glijmiddel, is dat niets?

@ICL wrote:

@Jannigje wrote:

Klopte dat uiteindelijk ook met de termijn-echo? Jeutje… da’s wel bijzonder 5 dagen voor NOD vet positief. Ik testte bij Nynke pas na NOD positief en toen nog niet eens vet ook…
ik had mijn eerste echo met 8 weken en toen kwam de echo niet verder als 7 weken en 4 dagen…dus eigenlijk had ik nog te vroeg getest :shock: Stein wilde gewoon graag komen hihihihiihhi

@Jannigje wrote:

@ICL wrote:
@Jannigje wrote:

ik had mijn eerste echo met 8 weken en toen kwam de echo niet verder als 7 weken en 4 dagen…dus eigenlijk had ik nog te vroeg getest :shock: Stein wilde gewoon graag komen hihihihiihhi

:shock: :shock: Kan niet anders concluderen dan dat hij inderdaad wel heeeeeeeeeel graag wilde komen!! :-*

Hoihoi Jannigje beterschap, sprak je al effe op msn rustig aan he !!! :-* :hug:

ICL, zal mooi zijn zw.sch joh, we kunne alleen hopen he en anders goed uit laten zoeken wrm je die kwalen hebt mn de misselijkheid hoor, mocht je wel zw zijn , laat dan wel effe je b12 enzo testen .

Kwa onthouding van sec zit ik hier ook in het schuijte al weken ( maanden ) geen sex , en dat met een nieuw vriendje :? Hij heeft gelukkig wel begrip er voor, en het ios niet het belangrijkste maar ja ik wil best anders 8) Eerst het bloeden en de pijn maar weghebben…

Belly jij wilt ook supergraag he zo ene ukkie ? ihih ik ook hoor lijkt me geweldig… ik heb natuurlijk het traject van iui enzo doorgelopen met mijn ex en dat was intensief, ik ben wel benieuwd als R en ik nu er voor gaan of het dan weer zon lange weg word. MIjn ex en ik hebben 5 jaar lang geklungel 2 x zwanger wat uitliep op mk… hoop dat ik die weg niet hoef te hebben… maar met de endo weet je het nooit.

Ik hoop dat je mannetje snel overstag wil hoor. !!!

:-*

@bianca81 wrote:

Belly jij wilt ook supergraag he zo ene ukkie ? ihih ik ook hoor lijkt me geweldig… ik heb natuurlijk het traject van iui enzo doorgelopen met mijn ex en dat was intensief, ik ben wel benieuwd als R en ik nu er voor gaan of het dan weer zon lange weg word. MIjn ex en ik hebben 5 jaar lang geklungel 2 x zwanger wat uitliep op mk… hoop dat ik die weg niet hoef te hebben… maar met de endo weet je het nooit.

Ik hoop dat je mannetje snel overstag wil hoor. !!!

:-

Ja anders zaten we hier niet te "wachten"en onze wachttijd vol te lllen he :wink: Ik hoop ook echt dat hij overstag gaat, maar wel omdat hij het zelf ook wilt en niet alleen voor mij want dat is ook niet goed :shifty:

ik bedoelde het niet verkeerd, ik weet wel wrm we hier zitten hoor,

maar je komt zo lekker graag willend over…

excuus ,

liefs bianca