Meiden jullie gaan echt te snel voor mij haha… Geloof dat ik een beetje teveel topics wil volgen hier :lol:
Maar goed gisteren is wel duidelijk geworden dat het er hier in de eerste twee jaar niet in gaat zitten En ik was nog best boos ook, want we hadden een “ruzietje” over wat anders en opeens betrok hij mijn wens voor een derde erbij, terwjil ik t er al weken niet meer over had gehad (omdat ik dus weet dat hij toch nog niet wil). Dat vond ik dus laag en kwetsend, want het deed helemaal niets terzake Maar goed, so be it, nu weet ik wel heel duidelijk waar ik sta…
Ik had bij Jayden trouwens ook 5 dagen voor mijn NOD een positieve test. Bij Kaylee pas met 6 weken, maar ik had ook niet eerder getest. Had nog niet helemaal door dat t wel eens raak kon zijn, door mijn rare cyclus en zo :lol:
@bianca81 wrote:
ik bedoelde het niet verkeerd, ik weet wel wrm we hier zitten hoor,
maar je komt zo lekker graag willend over…
excuus ,
liefs bianca
nee ik weet dat je het niet verkeerd bedoelt! Ik bedoel het ook niet verkeerd Ik wil ook wel, maar we moeten gewoon even wachten…
Sorry als ik boos overkwam :-*
@Vicky wrote:
Meiden jullie gaan echt te snel voor mij haha… Geloof dat ik een beetje teveel topics wil volgen hier :lol:
Maar goed gisteren is wel duidelijk geworden dat het er hier in de eerste twee jaar niet in gaat zitten En ik was nog best boos ook, want we hadden een “ruzietje” over wat anders en opeens betrok hij mijn wens voor een derde erbij, terwjil ik t er al weken niet meer over had gehad (omdat ik dus weet dat hij toch nog niet wil). Dat vond ik dus laag en kwetsend, want het deed helemaal niets terzake Maar goed, so be it, nu weet ik wel heel duidelijk waar ik sta…
Ik had bij Jayden trouwens ook 5 dagen voor mijn NOD een positieve test. Bij Kaylee pas met 6 weken, maar ik had ook niet eerder getest. Had nog niet helemaal door dat t wel eens raak kon zijn, door mijn rare cyclus en zo :lol:
:hug:
vicky ruzies zijn klote :hug:
vicky :hug: :hug: :hug:
@Formally known as Vuegje wrote:
vicky ruzies zijn klote :hug:
Maar komen in de beste relaties voor. Een goede relatie zonder ruzie, bestaat volgens mij ook niet. :think: Je hebt altijd wel ergens een meningsverschil over… en als je er niet uitgooid wat je dwars zit, dan krop je het op en barst de bom als het te laat is…
Ruzies komen idd overal voor en gelukkig maar. Waar ik van baal is dat het opeens besproken moet worden midden in een andere ruzie, die er niets mee te maken had, en dat hier dus ook ruzie over kwam, terwijl ik dat helemaal niet wilde :?
@Vicky wrote:
Ruzies komen idd overal voor en gelukkig maar. Waar ik van baal is dat het opeens besproken moet worden midden in een andere ruzie, die er niets mee te maken had, en dat hier dus ook ruzie over kwam, terwijl ik dat helemaal niet wilde :?
Ja dat zijn typisch mannen denk ik :think: Hubby doet dat ook weleens…Zomaar vanuit het niets…
Maar het blijft altijd klote, ruzie hebben :hug:
ooh btw over mijn dochter praat ik niet meer op het forum sins een stalker daar misbruik van maakte. :?
dit zijn wij belly :lol:
voor de zwangerschap van Nicolai nu heb ik donker bruin bijna zwart haar. :mrgreen:
en mijn mans haar is nu kort
hmm vuegje, je man heeft een lange-haren-kop. Mooi stel zijn jullie!
En Vicky :hug: Ruzie is echt niet tof. Meestal klaart het de lucht wel, maar het is niet leuk als er vanalles bij gehaald word (mijn man kan daar ook wel wat van). Hier blijft het altijd ff sudderen. Bij mijn man is het dan over Maar ik heb er nog een paar dagen last van.
Verder ben ik het ff kwijt. Ik zit echt ff in een luchtkasteel
voor de zwangerschap van Nicolai nu heb ik donker bruin bijna zwart haar. :mrgreen:
Mooi stel zijn jullie zo bij elkaar :inlove:
vervelend dat je gestalkt werd zeg… Wat was nou je nick voor die tijd dan?
Ik kan het hier niet zien :? Ik ga thuis meteen kijken :mrgreen:
Oh, dat was de reden dat je even weg was van hier lichtpeertje verschijnt Nu snap ik het :shifty: Vroeg me toen al precies af wat er was. wist wel dat je gestalkt werd maar wist niet waarom :oops:
@wwb wrote:
Verder ben ik het ff kwijt. Ik zit echt ff in een luchtkasteel
En het is je van harte gegund! :inlove: :-*
oooo wwb ik zie het nu pas zeg :wall:
Bij deze dus nog:’
GEFELICITEERD~!!! Geniet ervan :inlove: :-*
Geeft niks hoor Vicky hihi Bedankt voor je felicitatie
hey vicky :hug: naar van de ruzie… vervelend zeg, gebeurt vaak dat een ruzie verward word met de andere, pff niets aan … :-* voor jou…
Belly je kwam niet boos over… dacht alleen ee beetje zo van dat ik jhet niet had mogen zeggen…
niks aan de hand verder hoor :-*
vuegej ik is ok best aagje wie je vorige nick nu was ( evt via pb) haha er zijn toen mmerder mensen gaan switchen van nick soms best lastig maar vaak zeer begrepen… hopelijk nu geen narigheden mee.r
nu liefs van mij Bianca
heheheh
mijn naar hiervoor was …
ik ben nu formally known as vuegje dus toen was ik Vuegje
maar je kan mij niet meer vinden is weggehaald ivm mer stalker :mrgreen:
Bianca, tuurlijk had je dat wel mogen zeggen
Hahaha, Veugje, en ik maar denken dat je prinses heette hiervoor :mrgreen:
wuahahaha ja prinsess VOORAL dat …
ik ben ook zo een rose meisje meisje :lol: