Oh, vraag ik je in pb hoeveel uur, zie ik het ineen weer staan in je berichtje :oops:
Ach Bianc, als je eens wist hoevaak ik hier heb zitten huilen omdat ik me ellendig voelde. daarvoor is toch juist dit plekje, om je ei kwijt te kunnen…
Niet je letterlijke ei natuurlijk, want die moet nog even blijven zitten
Het komt wel goed meis, het heeft alleen even tijd nodig.
Dan ga ik nu weer even hard aan het werk
de sudo creme heb ik ook geprobeerd! maar de uierzalf hielp 20 x beter!. hier dus ook schraal en veel wondjes. tot bloedens toe open en veletjes de hele zooi. ik was toe 35 weken en ben met 37 weken bevallen dus ik was als de dood dat het zo schraal en pijnlijk was en dan moest die kleine er nog uit ook!! dus ik heb alles geprobeerd en uierzalf hierp eght binnen de 2 dagen super goed . ik hoop dat het bij jou ook dat efect heeft
Belly geeft ni joh :lol: tis nog vroeg :lol:
veel plezier met werken haah heb je geen sudoku puzzelboek in de aanslag :mrgreen:
belly
bianca ik zou ook voor uierzalf gaan...
zo ga even een mannetje aankleden hier :mrgreen: die heeft even frisse lucht nodig denk ik.... :think:
ik koop vandaag dus
uierzalf :mrgreen:
:lol:
@colle wrote:
belly
http://www.zylom.nl :mrgreen: :thumbup: :mrgreen: prima tijdverdrijf :mrgreen:
Dank je wel :mrgreen:
Nou het is echt nog vroeg he :mrgreen:
@bianca81 wrote:
veel plezier met werken haah heb je geen sudoku puzzelboek in de aanslag :mrgreen:
Nee, maar nu wel bejeweld :mrgreen:
hahah ja ik ken zylom , maar ben niet zon spelletjesfanaat kan me wel indenen dat het tijdverdrijf op het werk is…
ik ga even 2 kids in de kleding helpen en dan naar de speeltuin ook leuk tijdverdrijf haha
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
drumstik … uierzalf klapper eitjes :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Stelletje kakelkippen… sjonge, sinds gisteren alweer de 3e pagina… en de dag is nog maar net begonnen… :mrgreen:
Mijn “angst” voor weer een “rusteloze nacht” is helaas weer bewaarheid. Om een uur of half 12 (lag dus nog maar ruim 2 uur te slapen) was ik alweer klaar wakker en wist niet hoe ik moest gaan liggen en zo vreselijk ziek… Ik heb uiteindelijk tot een uur of half 2 weer beneden gezeten en gelukkig ging de :sick: iets beter na het eten van een crackertje. Helaas was ik om 6 uur alweer klaar wakker en alweer :sick: … pffffffff :wall:
Vuegje, begrijp ik nou goed dat jij eerst een andere “nick” had? Wat is de reden dat je een andere nick hebt aangenomen?
Bianca, wat vervelend al 10 maanden vloeien. Ik heb niet alles gelezen :oops: … maar wat was daar de oorzaak van? Als je het niet wilt vertellen moet je het natuurlijk niet doen… :-*
Jee wat een nacht zeg… en misselijk zijn is klote daar is liggen oko niet echt mee te doen dan … ik heb eig een supernacht gehad en het uitslapen was even goed voor me. Hoe komt de misselijkheid zo?
Kun je evt vandaag overdafg even bijslapen of een uurje op de bank :hug: voor jou,
we worden al wel een cluppie hier he heb ik het idee… leuk hoor.
@ICL wrote:
Bianca, wat vervelend al 10 maanden vloeien. [/spoiler]Ik heb niet alles gelezen :oops: … maar wat was daar de oorzaak van? Als je het niet wilt vertellen moet je het natuurlijk niet doen… :-* [/spoiler]
Ik zal kort vertellen van mijn achtergrond dan heb je wat inzicht en snap je denk ik meer van wat ik schrijf.
Ik heb een aantal jaren terug een kijkoperatie gehad na mijn 2 mk bleef ik ziek en pijn houden. Eerst ontdekten ze een B12 tekort waarvoor ik maandelijks soms 2 wekenlijks inj voor krijg. Tijdens de kijkoperatie bleek endometriose…mocht je daar meer over willen weten leg ik later wel uit. Sindsdien heb ik veel pijn en ben ik vaak ziek.
Op zich was het vorig jaar rustig na dat ik samen met mijn ex gestopt ben met de IUI trajecten en aan de pil ben gegaan micrgynon 30. Maarin December begon het vloeien door de pil heen en sindsdien heb ik al provera gehad een andere pil en nog een andere mdicijn en nu dus injecties waarmee ik in de overgang kom…erg vervelend maar door ik zo veel en lang bloed verlies ben ik erg ziek en zwak… en heb konstant ontstekingen op mijn rug die mijn gezicht ook wouden betrekken gelukkig is dit tot nu nog voorkomen…
Maar dat ik zo lang vloei is ws hormonaal en komt door de endo…hierboven alles heel kort verteld hoor, maar dan weet je ietsie er van af zeg maar.
Mocht je meer vragen willen gewoon stellen hoor ik vind niet erg te reageren soms zelfs fijn omdat mensen ook een soort van begrip of meelven tonen… absoluut niet zielig ben ik , maar het is wel vervelend.
Knuffel voor jou hopelijk slaap je nog ergens iets bij.
@Formally known as Vuegje wrote:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
drumstik … uierzalf klapper eitjes :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:mrgreen: :mrgreen:
wat een dwazen zijn jullie :mrgreen:
drumstick en uierzalf
ik wil ook pb!
Als Toetje he die uierzalf een combi is ook zo :sick:
word wel een vettige drumstik mwahaha ow we zijn errug…
hm ik meen dat ik naa rd espeeltuin zou gaan , :think:
kids zijn boven aan spelen en eig zo lief dat ik het wel fijn vind even…
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
vette uierdrumstick dus
lekker toch, als ze zo lief spelen
@Ziet wrote:
lekker toch, als ze zo lief spelen
die vette uierdrumsticks :eh: :shifty:
:mrgreen: :lol:
nog even zo doorgaan en we hebben een nieuw scrabble woord! :dance:
:dance: :dance: :dance:
dan wil ik ook in de dikke van dale er mee, dan wel goed aan pakken h’e ? ihihi