De Drumsticks klapperen nog steeds vrolijk door

hihihihi nou ja dan maar streng. hihihihi

Meiden ik ga mijn bed in.

weltrusten allemaal :-*

truste!

En toen was het weer een tijdje stil…

Hier weer een nacht van slecht slapen waarschijnlijk :twisted:

@Jannigje wrote:

@Belly wrote:
Hey meiden, reageren doe ik morgen wel. Ik ga nu lekker de laptop afsluiten en me terug trekken op de bank met hubby.

Fijne avond :-*

en geen stoute dingen doen :wink: :mrgreen: :lol: :lol: :lol:

Hahaha, nee heb me braaf ingehouden :wink: :mrgreen:

Oh, goedemorgen trouwens :mrgreen:

Vandaag weer gewoon aan het werk tot 17:30 uur :shock:

Morgûh dames!! Ben pas om een uur of 2 dus weer in slaap gevallen en moest er dus wel weer vroeg uit… Pffff

Ik moet zo even naar de HA voor mijn bloeddruk… die was een week of wat geleden nogal hoog (160/100). Daar heb ik nu dus medicijnen voor en ik moet zeggen dat ik de indruk heb dat mijn bloeddruk nu wel redelijk is.

Hey ICL,

Ook uit de randstad? Mag ik vragen waar?

Hoe was het bij de ha???

goedemorgen dames

ik ben weer in houten aangekomen, door werkzaamheden aan de rails een rit van 4,5 uur totaal, maar goed we zijn weer binnen.

Kindjes lagen al op bed nog wel even een kus en knuffel gegeven. Vandaag droog buiten dus we gaan zo op verkenning in d buurt, volgende week moeten de kids ook weer naar school.

Ik heb extreme buikpijnen hopelijk helpen de dicolofenac en parac codeine zo dit is niks, vanmiddag als kids op bed liggen maar even in bad hier.

Hey ziet wat vervelend de ruzie joh niks aan he gelukkig wee rop gelost

111 welkom hier om mee te kletsen hoor succes!

Jannnigje klote van je bekken zeg dat je zon pijn hebt , en stein nog ziekjes wendys oor ontsteking ook nog niet volledig weg , maar de koorts en pijn wel minder

knuffie voor jou !!

Meiden tot gauw ik ga weer lopen want zitten is pijnlijk ,

doegie

@Belly wrote:

Hey ICL,

Ook uit de randstad? Mag ik vragen waar?

Hoe was het bij de ha???

Ik woon in de Haarlemmermeer. En jij?

Bij de HA had ik natuurlijk weer een bloeddruk van ongeveer 160/100… pffff en thuis was 'ie gewoon goed (110/80). Heb er geen medicijnen bij gekregen, omdat de HA denkt dat ik gewoon last van het “witte jassen syndroom” heb. M.a.w.: bloeddruk is hoog omdat ik bij de HA zit… Denk het idd ook, want anders zou die thuis ook veel te hoog zijn (en haar meter en de mijne zijn met elkaar vergeleken en kwamen op hetzelfde uit).

Hahaha, ja dat zou inderdaad ook kunnen hoor. Ik heb van nature een lage bloeddruk maar als ik bij de ha zit is ie of te laag of precies goed :think:

Zelf kom ik uit Almere :mrgreen:

Ach… en als ze me eerst een hele tijd laat wachten en ik heb net een dropje gehad… ja, dan kan die wel wat hoger zijn :think:

:mrgreen: :mrgreen:

@Jannigje wrote:

cool

Stein mag van mij niet computeren of iets wat er mee te maken heeft… Mijn computer staat trouwens ook alleen aan als Stein op bed ligt :roll:

Zo lijk ik wel heel erg streng als ik het zo terug lees :eh: :shock:

:shock: Joh :mrgreen: :mrgreen: Geintje hoor :wink:

mijn laatste controle was mijn bd 100/55 HAHAHAHA nog nooit zo laag geweest…was goed zei ze…meestal zit ik op 120/70…

hahaha nou de pc staat wel aan…maar dave mag er niet op hoor…

weet ik gelijk dat ik alles weer op kan zoeken…

als hij naar school gaat is het vroeg zat…

bianca…fijn he ‘werkzaamheden’ … lekker bij gekomen van de lange rit??? helpen je pijnkillers? lekker gewandeld en daarna gebadderd???

:mrgreen: :wink: :mrgreen:

Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik er niets van snap. Ik weet dat mijn bloeddruk laag is, maar ik heb geen idee wat goed is of te hoog :think:

Tyg heeft een eigen computer :mrgreen:

die hadden we nog over, dus ik leen af en toe ff het babytoetsenbord van mijn werk, maar die was er nu niet. En hij wilde Dora proberen.

Nou, hij kan het dus…

vandaag nog ff met hem langs mijn werk geweest… Zomaar, maar toen ik aankwam, kwam het goed uit: mijn collega was er niet.

Hoor ik net dat haar kindje in het ziekenhuis ligt met een ontsteking aan zijn bloedvaten :shock:

eng idee he?

Hij is in goede handen gelukkig. Ze gaan hem ook testen op suiker, want zijn glucosegehalte was te hoog.

brrr

ontsteking aan zijn bloedvaten??? kan dat dan…

klinkt idd eng

hoe ziet een babytoetsenbord eruit, dat ken ik niet…

http://link.marktplaats.nl/185574326

hoi hoi

hier kids ook niet op de comp, al hoewel soms een muziekje op youtube mee zien en horen , en Sophie oppaskindje heeft eigen doracomp met leerdingetjes ze kan alles heel leerzaam en leuk…

ik bijgekomen? euhm ben momenteel erg ziek veel pijn , maar goed zo nu en dan even zitten wil , het oppassen gaat amper , mama is nu al thuis.

Morgen hoop ik me beter te voelen dit is niks zo, en tja woensdag terug naar huis hoop ik ook fitter te zijn.

Hier verder weinig nieuwws eig

ow ja colle een ontsteking in de bloedvaten ken ik ook niet klinkt eng zeg pff niks aan , hopelijk knapt kindje snel op ,

meiden tot later liefs van mij

Nee daar heb ik ook nog nooit van gehoord…Maarehh, jij kon dus meteen blijven?

Grappig zeg zo een toetsenbord :mrgreen:

Oh nog een half uurtje en dan mag ik naar huis :dance:

Ik verheug me nu al zo op het avondeten :drool: Indiaase chappati :drool: