nee ik hoefde niet te blijven, maar mijn andere collega was wel blij,
want anders was ze helemaal alleen.’
Indiaase chappati ??
waar smaakt dat naar?
pittig?
Ehh, je kan het zelf pittig maken. Ik strooi er altijd een beetje cayennepeper doorheen voor een beetje pittige smaak. Maar er zit ook weer een frisse smaak aan…Je maakt het sausje aan met yoghurt en er zit een frisse salade bij :drool:
Ja kan me voorstellen dat ze blij was…
klinkt lekker!kun je dat gewoon in een winkel kopen, of is het heel moeilijk?
(ben niet zo’n held in de keuken haha)
Nee joh, is super gemakkelijk :mrgreen: Is van de wereldgerechten van Knorr :lol:
Een kind kan de was doen :mrgreen:
Ben net pas klaar met eten, vandaar de late reactie :oops:
oooow dan kan ik het ook!
en dat doe je met kip ofzo?
Ja met kipfilet :lol:
klinkt lekker en die gerechten van knorr zijn idd makkelijk te bereiden
Ja daarom :mrgreen: Wij eten altijd makkelijk op de maandag omdat we dan beide eigenlijk bijna nooit zin hebben om te koken. We zijn dan veel te moe van de eerste dag werk :oops:
Ik ga even afwassen…moet ook gebeuren he :lol: Gelukkig vindt ik dat zo leuk :liar:
haha en zeg nu zelf die gerechten zijn volledig hoor dus euhm makkelijk maar gezond prima toch wij eten ook vaak hoor als vriendlief thuis is
Ja, nu ook…Mijn vlees en groente heb ik binnen…En dan zometeen een lekker bakje yoghurt toe :shifty:
Je hoeft hier alleen maar zelf
Sperziebonen
Kipfilet
Yoghurt
ijsbergsla
toe te voegen. Makkelijker kan niet toch :mrgreen:
oh maar dat lust ik ook allemaal :thumbup:
ik schrijf hem meteen ff op!
:mrgreen: Kijk zo doen we nog ideeën op he :mrgreen:
ja ik ben best wel een lastige eter, vandaar…
we zitten regelmatig van: wat moeten we nou weer eten,
maar dit hebben we nog nooit geprobeerd, dus… :thumbup:
Ja, wij (lees ikke) zijn ook lastige eters en elke keer weer is het een crime om te bedenken wat we eten moeten. Dit ooit 1x geprobeerd en ik eet het nu echt elke maand wel een keertje :oops: Vind het echt super lekker :mrgreen:
Laat je weten wat je ervan vond als je het gegeten hebt
ja is goed!
ik hou dus niet van hollandse pot he… gekookte aardappels :sick:
gebakken of uit de oven lust ik ze dan weer wel.
groente lust ik ook alleen maar in een schotel, of in een saus dat ik ze niet proef (wokken :thumbup: )
of rauw, dat lust ik dan weer wel…
ik eet dus ook heel vaak een salade :drool:
Nee hollandse pot vindt ik ook niet echt super hoor :oops: En gekookte aardappels al helemaal niet :sick:
Ik lust groente wel, maar vindt het lekkerder als er inderdaad een sausje overheen zit :lol:
Heb je weleens de maaltijdsalades van de Ah gehad? Die moeten ook lekker zijn…
Ik ga even lekker douchen en me even terug trekken op de bank Ik kom later nog wel even kijken
ja vooral de ceasar-salade van albert heijn is erg lekker!
hier ook geen aardappeleten zoals je zegt ziet wel op andere wijzes gemaakt maar gewoon simpel gekookt ach ja … k lust et maar das alles mee gezegt.
ik kwam zopas boven hoor ik de kindjes tegen elkaar fluisteren… hihi heel lief.
ik zei meiden tis nu lag genoeg geweest nu lekker slapen he , morgen nieuwe dag om t ekletsen
nu net weer gekeken slapen ze ook al beiden :inlove: :thumbup: