Ik meld me hier ook even, reageren doe ik later wel :-*
Zo meiden ben ik ook weer een keer :mrgreen:
Vriendlief is nu weer terug naar zijn eigen huis. En ik heb nu dus even rust hihihihihi
ik lees even bij want jullie kletsen wel erg veel hoor :shock: :o
leuk dat jullie naar blijdorp zijn geweest!
nog droog gehouden?
@Ziet wrote:
leuk dat jullie naar blijdorp zijn geweest!Ja we zijn naar blijdorp geweest. We hebben een paar druppels regen gehad maar tegen de tijd dat Stein eindelijk zijn regenjas aanhad was het alweer over :lol: :roll: .
nog droog gehouden?
Helaas gaat het vandaag weer erg slecht met mijn bekken en waggel als een vrouw die al 9 maanden zwanger is :doh: :silenced:
Maar ja…
Ziet: nog iets leuks gedaan vandaag???
111: welkom hier. Ik kende je verder nog niet…
WWb: was het geloof ik die vandaag niet zo lekker in haar vel zat toch? Nou ja een dikke :hug: van mij :-* (en als jij het niet was mag je de kus en knuffel wel houden :mrgreen: )
nee ik heb niet zo’n leuke dag gehad… ruzie :? maar het is al weer over…
Tyg zit ook nog steeds op; die zit helemaal in een computerspelletje van Dora :mrgreen: geen gezicht
Hey meiden, reageren doe ik morgen wel. Ik ga nu lekker de laptop afsluiten en me terug trekken op de bank met hubby.
Ziet :hug:
oww jee Ziet…ruzie is nooit leuk. Gelukkig is het alweer over :hug: :hug:
Houdt Tygo het vol??? Stein stort letterlijk en figuurlijk altijd om 19 uur om :shock:
@Belly wrote:
Hey meiden, reageren doe ik morgen wel. Ik ga nu lekker de laptop afsluiten en me terug trekken op de bank met hubby.
Fijne avond :-*
en geen stoute dingen doen :wink: :mrgreen: :lol: :lol: :lol:
ja hij houdt het makkelijk vol
tis net een spanjaard… hoe later hoe beter
maar ik heb hem nu uitgezet, dus we gaan tanden poetsen
Stein ligt uiterlijk 19.30 uur op bed. Hij slaapt meteen en slaapt vaak ook uit :shock: :o .
Ik heb zo een makkelijk kind :inlove:
Tyg slaapt ook nog eens nooit uit
behalve als ie meer dan drie dagen zo laat gaat, dan slaapt ie wel tot een uur of 9 uit.
maar 's middags slaapt ie vaak nog 3 uur, dus dat scheelt ook weer
Stein slaapt op mijn vrije dagen makkelijk tot 8 uur en hij slaapt tussen de middag nog 1.5 uur (soms langer)
Nynke is, net als wij overigens, een uitslaper. Als we haar niet wakker maken door de week, dan slaapt ze om een uur of 9 a 10 nog… en dat doet ze in het weekend dus gelukkig ook. Maar ja, als je 's nachts bijna niet hebt geslapen, is zelfs dat nog vreselijk vroeg. :?
wat heerlijk!
Stein is de laatste 2 zondagen ook pas om 10 uur wakker geworden :thumbup: :thumbup: :thumbup:
als tyg zo lang zou uitslapen dan zou ik hem denk ik 's middags niet meer naar bed krijgen.
maar hij ligt er in :thumbup:
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
echt, het was geen gezicht joh, dat kleine mannetje met die muis!
hij had eens een computerspelletje gekregen van Dora, maar die was nog veel te moeilijk.
zit ie de hele avond te prutsen, net zolang tot ie het kan he…
cool
Stein mag van mij niet computeren of iets wat er mee te maken heeft… Mijn computer staat trouwens ook alleen aan als Stein op bed ligt :roll:
Zo lijk ik wel heel erg streng als ik het zo terug lees :eh: :shock:
ja wel streng hihi :mrgreen: