De Drumsticks klapperen nog steeds vrolijk door

Present :dance: En het abonnement staat alweer aan :mrgreen:

Welke van Kluun ben je aan het lezen Ziet?

Wij lagen er rond 01:00uur in en vannacht werden we wakker omdat de batterij van mijn mobiel leeg was en erg hard :shock: begon te piepen :?

Maar voor de rest heerlijk geslapen :mrgreen: Was pas tegen 11:00 wakker en hubby is er net een half uurtje geleden uitgerold :shock:

Maar we beide hadden dit echt even nodig :mrgreen:

Die naam! Geweldig :lol: :lol:

@wwb wrote:

goedemorgen kippetjes. Tjee zeg, wat kunnen jullie kakelen haha…

Drumsticks, gekke meiden.

Ik hou het kort, want ik ben triestig. Ik weet niet wat ik van mijn lijf moet denken. Golfjes maagzuur, moe moe moe, maar verder?? Ik weet gewoon niet wat ik ervan moet denken. Ik word er verdrietig van, omdat ik me steeds meer besef dat het ook gewoon fopperij van mijn lijf kan zijn.

tot de volgende keer… vandaag kom ik niet veel op KoK denk ik (visite enzo)

Dikke :hug: Voor jou!

ha, belly is ook gearriveerd :mrgreen:

ik heb alletwee de boeken hier liggen, maar ben nog halverwege de eerste bezig (van Kluun)

Ben nu bij het gedeelte over Roos…

:mrgreen:

Ja die is ook zo goed! Ik heb ze alledrie hier liggen… :mrgreen: Alhoewel, de eerste heb ik uitgeleend aan mijn vriendin :mrgreen: De laatste is: Help! Ik heb mijn vrouw zanger gemaakt :mrgreen:

ja die heb ik nooit gelezen, maar die schijnt erg geestig te zijn he?

Ja, echt die is lachen :mrgreen:

Ik zit hard te denken waar ik dat boek nu gelaten heb :think: Ik heb hem van de week nog in mijn handen gehad :think:

Ik zal een klein stukje neerzetten, wil je het niet weten, open dan niet de spoiler :wink:

Zijn vrouw is bevallen en er was verteld dat de kraamzorg niet kan komen. Dan staat er dezelfde dag een dikke Surinaamse vrouw voor de deur welke tegen hem zegt dat ze wel eerst gaat zorgen dat de keuken er weer tip top uitziet…Als Kluun aangeeft dat zijn vrouw graag wilt dat ze even boven komt op tips te geven m.b.t. de borstvoeding gaat ze naar boven en wilt dus ook even gluren bij het kindje. Als ze over het wiegje heen buigt, slaakt ze een gil en roept “wat is er met ***gebeurt”.

Kindje is met tang gehaald

Blijkt het dus geen kraamverzorgster te zijn maar een schoonmaakhulp :lol:

• ik zet expres sterretjes neer zodat ik niet verklap of het een jongetje of meisje wordt :wink:

Ik lag echt helemaal dubbel toen ik dit las, maar als je het zelf leest is het uiteraard veel leuker dan hoe ik het hier neerzet :mrgreen: Het is alweer een tijd geleden dat ik het boek gelezen heb maar dit stukje is me gewoon bij blijven staan :mrgreen:

KAKELKIPPEN! :lol: :lol: :lol: :lol:

jeetje ik ga ook een nachtje fotograferen zeg !!! ahahahah

lag er gisteren pas om 5 uur in, ben naar luik geweest voor nachtfotografie met onze partner groep.

om 10 uur weer uit bed :o!!

WWB meid ik hoop het zo erg voor je. ik zal nog eens pendelen vandaag voor je :-*.

Vandaag een grote dag voor mij. DE broek die nu al 2 jaar in de kast hing omdat hij te klein was PASTE VANDAAG!!!

ik ben al 6,5 kilo afgevallen!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

het gaat echt snel

mja ik moet door, we krijgen zo bezoek en ik moet nog douchen :oops:

tot morgen!!

Ik ga even gauw naar de Ah en dan rond een uur of 3 half 4 naar de verjaardag.

Ik wens iedereen een fijne(luie) zondag! :-*

WWB, als je wilt praten, kan je me altijd pb-en hoor! Ik zal een “luisterend” oor voor je zijn!

Veugje :dance:

vuegje :clap: :clap: :clap: niets heerlijker dan zo’n broek weer kunnen aantrekken vol trots :inlove: :thumbup:

WWB :pray: :hug: :pray:

Belly have fun

bianca :hug: hopelijk gaan de medicate snel helpen en ben je van alle ellende af… en mag het klapperen beginnen :wink:

hoi hoi

ik heb net even muziek uit de top 40 gedownload en op mijn mp3 speler gezet , voor onderweg straks ( 4 uur) wel zo fijn wat anders

4 uur in de trein…moet er neit aandenken…

maar goed jij bent het gewent…

:shifty: hihi nog niet hoor heb vorige week 1 e keer gedaan heen en trug

ik vind het wel leuk dus das makkelijker dan denk ik ,

ik denk als ik een maand verder ben met daar oppassen ik meer gewend ben idd hoor

ach vermaak me wel beetje kijken beetje muziekluisteren lezen puzzelen of als hetm eezit kletsen met een medereizziger of gewoon luisteren naar soms verhalen die anderen vertellen , je maakt iig genoeg mee

leuk, die nachtfotografie!

Zou je voor mij ook eens willen pendelen?

ik doe buiten hier de omgeving om natuurlijk alles per trein heb geen rijbewijs en altijd afhankelijk van anderen niet fijn

oh ik dacht dat je langer met de trein naar ze ging…

maar je bent dus een ferquent treinreiziger…

ach dat scheelt denk ik wel…

afhankelijk van iemand zijn is nooit echt leuk…

maar als je het zo red, dan kan je heel ver komen hoor :mrgreen:

wat is dat pendelen toch mensen???

Hey, leuk topic - geweldige titel.

Mag ik meedoen?

Een aantal van jullie ken ik al via andere topics (oa meistoppers 2008), voor degenen die mij niet kennen: ik ben 32 en Matthijs en ik gaan voor onze eerste spruit. We zijn sinds 25 mei gestopt en ik zit midden in ronde 4. Matthijs is het broertje van ICL… :mrgreen:

Hallo allemaal!!!

Zo vandaag een dagje naar blijdorp geweest. Helaas moesten we om 15 uur al naar huis omdat ik echt niet meer kon met mijn bekken :cry: .

Stein klaagt nog wel over oorpijn maar doet gelukkig niet ziek aan :shifty: .

Ik ga vanavond nog even naar Finley en dan gooi ik alle foto’s van blijdorp op de computer en gooi er een paar op kok,

Kus

Meiden daar ben ik weer :mrgreen: Vandaag maak ik het niet zo laat hoor :wink: Morgen weer om half 7 de wekker :shock:

111, natuurlijk ben je welkom hier, alleen denk ik dat je hier niet echt op je plekje zit. :oops: Dit is echt voor meiden die nog niet kunnen/willen/mogen gaan voor een kindje. Die dus echt nog even moeten wachten. Ik hoop dat ik het zo goed verwoord??? Bedoel het in ieder geval niet naar…

Verjaardag was weer gezellig :mrgreen: Alleen best vermoeiend. Veel mensen en iedereen die door elkaar heen aan het lullen is. Ik ben me uiteindelijk maar met mijn nichtje gaan bezig houden :mrgreen:

Veugje, volg je een of ander dieet? :oops: :shifty: