De Drumsticks klapperen nog steeds vrolijk door

hm, hoe komt dat?

Tja, hoe komt dat… :? :silenced:

ojee :silenced:

maar je gaat 1 september voor onderzoek?

Yup, maar ff afwachten dus.

Mijn batje is trouwens leeg en computje gaat zo uitvallen. Ga dus maar ff proberen weer te slapen…

Truste :-*

truste!

Slaap lekker straks!!

je hebt nog ff PB… :silenced:

:thumbup: nu ga ik echt

Present in het nieuwe deel :thumbup: :thumbup: :thumbup:

prsent in hetnieuwe deeel

en wat een geweldige titel :inlove:

morge :mrgreen:

goedemorgen kippetjes. Tjee zeg, wat kunnen jullie kakelen haha…

Drumsticks, gekke meiden.

Ik hou het kort, want ik ben triestig. Ik weet niet wat ik van mijn lijf moet denken. Golfjes maagzuur, moe moe moe, maar verder?? Ik weet gewoon niet wat ik ervan moet denken. Ik word er verdrietig van, omdat ik me steeds meer besef dat het ook gewoon fopperij van mijn lijf kan zijn.

tot de volgende keer… vandaag kom ik niet veel op KoK denk ik (visite enzo)

mogûh…

net ff gewebcamt met mijn ouders, die hadden eindelijk airco in het internetcafé… stomme spanjaarden… gaan ze aan het einde van de zomer airco aan leggen… :wall:

wwb: goed om ff wat anders aan je hoofd te hebben :hug:

hey wwb :hug: voor jou niks aan je zo te voelen he, idd ms wel even lekker er op uit te gaan vandaag of visite te ontvangen even iets anders aan je hoofd.

En mensen hebben we goed geslapen ? Ik sliep best laat in , was eig nog e wakker en heb wat liggen woelen . maar op zich prima geslapen , de jonge dame wa som 7 uur wakker maar mag er altijd sweekends pas 8 uur uit dus toen is ze bij me in bed gekropen :inlove:

ik heb heerlijk geslapen, nog even een boekje gelezen tot een uur of 2 :oops: maar daar word ik altijd wel moe van en val dan meteen in slaap.

mocht uitslapen vanochtend, tot half 10 :dance:

ja heb ok nog even gelezen net begonnen in een nieuw boek, i zat nog niet helemaal in een verhaal dus ihhi

uitslapen das wel erg lekker hoor, kan ik zelden ondans dat ik zelf no ggeen kids heb , ihih

In welk boek ben je begonnen?

Ik zit halverwege Kluun…

hier kwam vriendje om 3 uur thuis…

dave stond om 7.45 u weer naast me bed :?

gelukkig wel lekker geslapen…

dave heb ik achter een dvdtje gezet en om 10 u zijn we naar beneden gegaan…

nu wachten we op paps zodat we lekker aardbeitjes op witbrood kunnen eten, met zijn allen :inlove: :drool:

Ondertussen laatste dagje OS kijken en vanmiddag dan F1…ach zo kom ik de dag wel door met weinig slaap… :shifty:

:mrgreen: hihi en dan domelen voor de t v

GAAAAAAAAAAP… Goedemorgen dames… wat heb ik toch lekker en lang geslapen :liar: Was/Ben helemaal niet :sick: en voel me fris en fruitig :liar:

Gelukkig heb ik een dochter die errug van uitslapen houdt :smiley:

hoi icl welkom ommee te kletsen

:hug: voor jou

colle wat een tijdstip zeg, :shock: hier kwamen zus en zwager om half 5 thuis ben er even wakker van geweest maar gelukkig snel weer ingeslapen

ik heb nu hele erge buikrampen voelt weer aan als rugweeen trekt op heupen en vanuit eierstokken af en toe eht weg puffe

komt door de meidicijnen vooralsnog is het vloeien wel erger als de afgelopen maanden maar echt extreem nog niet

Tis hier heerlijk weer de was hangt op de lijn buiten , wendy is al op pad naar een vriendinnetje.

Straks even zien wat zus en ik gaan doen