Dat wat je nooit echt gezegd hebt....

@Affie wrote:

Wawa was er voor mij in de tijd dat ik helaas 2x een mk kreeg, opende een “troosttopic” en bleef vragen hoe het ging etc. Ik het hier heel erg veel steun uit gehaald en daarom blijft zij voor mij een opvallende KOK’ker!


Na de kraamtranen van zondagavond, kreeg ik hier gisteren de tranen van in mijn ogen. Ik vond het zo logisch om het te doen, maar ben heel blij, dat jij er veel steun uit gehaald hebt. Nu is het wachten op je beebje :-*

Ik heb ook heel veel steun aan de meiden van KOK, maar wil toch even in het bijzonder een paar noemen.



Vorig jaar december hadden we in onze groep oktoberstoppers binnen zeer korte tijd 3 meiden met MK/MA waaronder ikzelf. Een aantal meiden kon niet tegen dit verdriet en is gestopt met schrijven. De meiden die er nu nog schrijven, hebben ons enorm gesteund. Dit is echt een groep die lief en leed deelt van MK/MA tot vroeggeboorte/ ziekte na geboorte. Meiden jullie zijn toppie :-* Hopelijk blijven we nog heel lang met z’n allen schrijven.



Meiden van miskraamtopic, die mij na de miskraam zoveel steun hebben gegeven. Patricia, die mij door de eerste drie maanden heeft gesleept en vervolgens zelf zo’n harde klap kreeg. Zo oneerlijk. Jeanette en ik die samen van miskraam tot uitgerekende datum opliepen en helaas ook met zo’n oneerlijk einde. Dan nog de steun van de andere meiden Bianca en Noortje. (Ineke, Affie, etc ect ook niet te vergeten :wink: )



Als laatste mijn beste vriendin die stiekem meeleest op KOK en af en toe wat schrijft, maar dag en nacht klaarstaat voor een kletspraatje. Fleur1, je bent TOPPIE :inlove: :-*



Enne, Woeshi, die zomaar voor een vreemde als ik het geboortekaartje heeft ontworpen. Enorm speciaal :mrgreen:

Wat een leuk, maar moeilijk initiatief :inlove:



Eigenlijk wil ik niemand afvallen, dus ik probeer over iedereen een aardig woordje te schrijven;



Suus, Meis, ik duim voor je, dat je het allemaal gaat redden bij het tv-program. Je kunt het en het lukt je…zet hem op :-



Gemma, Ik ben het vrijwel nooit met je eens en jij ook niet met mij…dat maakt ook verder niet zoveel uit. Je hebt een prachtige meid en ik ben zeer trots op je Sonja Bakker resultaat :thumbup: Hoop ik ooit nog eens te evenaren :-




Marion, Gekke griet, spontaan en altijd haantje de voorste. Maar je bent echt een topper, juist door je overmatige enthousiasme :-



Jiska, Qua opvoeding zitten we redelijk op 1 lijn, tenminste, ikke met jou. Jij waarschijnlijk niet zo heel erg met mij :lol: Hoe je het ook doet, ik sta achter je. Je hebt nou eenmaal een wijs meiske…maar wel een lief, mooi poppie :-




Anita, Zo heel vaak ben je er niet, en ik kan ook eigenlijk niet zoveel over je zeggen, maar toch krijg je een :-



Tamara, Voor jou geldt eigenlijk hetzelfde als voor Anita :-




Marieke, Het zit je niet altijd mee, maar je weet ons te vinden, als dat nodig is. En ja, Naatje is een prachtkind :-



Becca, Jij hebt ook vaak een dwarse mening en die deel ik regelmatig. Je foto’s zijn super en ik hoop voor je op een carriere als prof fotograaf :-




Ruud, Als alle adoptiekindjes zo waren als jij, dan wilde ik er 100…en Ruud, je hebt een vrouw om zeer trots op te zijn :-



Lien, Voor jou hoop ik, dat het ooit thuis loopt, zoals je graag zou willen. Verder heb ik respect voor je harde werken en hoe je daarbij ook nog eens je huishouden onder controle hebt :-




John, Voor jou ook niks dan goeds voor de toekomst…Je bent een kanjer zoals jij met de kids omgaat.

Niks dan respect voor jouw manier van doen. John, ik hoop echt op hele goede tijden voor jou en de kids :-



Jane, Als wijsheid in ons midden…ik heb (onbewust) een hoop van je geleerd, ookal weet je dat zelf niet.

Ik ben zo blij voor je, dat je een lieve vent hebt gevonden na alle ellende.

Ik duim voor jullie huisje…het komt zeker goed :-




Sytske, Je bent er ook niet zo heel veel, maar ik moet wel zeggen, dat je altijd lekker grappig om de hoek komt.

Verder wens ik jou een fantastische zwangerschap :-



Mirjam, Meis, je doet het fantastisch met je twee moppies, ookal voelt het voor jou niet zo. Wees trots op wat je wel bereikt hebt en denk niet na over hetgeen nog niet bereikt is :-




Joelle, Waar zit je toch??? :-



En dan de laatste, maar zeker de belangrijkste;



Peet



Veel woorden hoef ik er niet aan vuil te maken :mrgreen:

… mijn wc pot heeft haast geen glazuur meer, mijn kastjes puilen uit van de schoonmaaktroepjes, ik ben haast niet achter de compu weg te slaan, je kost me 10-tallen euro’s aan benzine in de maand, je lacht me uit om mijn paprika-verleden, merkt even op, dat er nog stof op mijn klok ligt, nodigt je kraamvisite uit in MIJN huis, steelt de maxicosi voetenzak mee voor Jenna, jij bent verontwaardigd, als mijn zoon koude handen heeft, terwijl die van jou TE ontaard in zijn buggy ligt te pitten, je eigen koelkastrubbers hebben zeker een sopje nodig, maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik neem er genoegen mee; net zoals jij mij neemt zoals ik ben…met al mijn gebreken.

Meid, ik ben blij, dat je ooit gestopt bent met werken en dat je ooit je eigen MEIMAPA’s topic bent gestart :thumbup:

Je bent een lieverd, een schat, niet alleen met je eigen kids, maar ook zeker met de mijne :-
:-* :-*

Bedankt voor al je kopjes koffie, voor het meeslenteren in een stad, voor het dom ouwehoeren,voor het rellen, voor het er zijn, voor ALLES

@~Marion~ wrote:

Sam, ik volg je niet altijd ( :wink: ), maar jij bent werkelijk nooit te beroerd voor NIETS en ik waardeer je zo enorm, dat had ik eerder moeten zeggen…


:cry: :-*

@Peetje wrote:


Vooral Sam; een heuse vriendin voor me geworden,


:cry: :-*

Hallo meiden,



Ik wil eigenlijk gewoon iedereen heel erg bedanken voor de steun die jullie mij hebben gegeven na het verlies van mijn/ons dochtertje Esmee :vlinder: …

Ik vind dat iedereen daarvoor een pluim verdient.

Ik wil jullie ook bedanken voor al jullie lieve berichtjes op de site van Esmee :vlinder: … Dat jullie mijn positieve maar ook negatieve berichten altijd weer gelezen

en beantwoord hebben… En jullie zo voor me hebben klaargestaan met altijd een vriendelijk woord, troost, raad of een emoticon :wink:



Ik ben eigenlijk niet zo goed met woorden maar ga het toch proberen:

In het bijzonder wil ik eigenlijk 4 meiden waar ik op dit moment lief en leed mee deel bedanken…Wawa, Noortje, Jeanette en Bianca81.

Meiden ik vind jullie gewoon top maar dat wisten jullie al, maar wilde het hier toch nog even benadrukken. Alle 4 stuk voor stuk toppertjes maar

Wawa jij die een topic voor mij opende waar ik mijn verhaal kon doen en steunbetuigingen ontving. Waar ik zoveel kracht en steun uit put meid

jij bent een top kok-ker voor mij…


Maar ook Noortje is er een uit duizenden. Ondanks dat ze het zelf zo moeilijk heeft is zij zo lief en zo attent en jij bent dan ook de speciaalste kok-ker

voor mij omdat met alles wat je meemaakt je toch nog zo ontzettend meeleeft met mij maar ook met heel veel anderen
:-* .



Wawa, Noortje, Jeanette en Bianca81… Ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen… Dikke kus :-* … En bedankt…



Blijf dan ook graag met jullie doorbeppen…

:cry: Sam… jeetje zeg… moest gewoon even slikken toen ik jouw stukje las.



:wall: en wéér baal ik zo dat we allemaal zo verspreid over 't land wonen…

@Wawa wrote:

Als laatste mijn beste vriendin die stiekem meeleest op KOK en af en toe wat schrijft, maar dag en nacht klaarstaat voor een kletspraatje. Fleur1, je bent TOPPIE :inlove: :-*




:-* Wat lief! Dankjewel, jij bent ook de allerliefste vriendin die er is! :inlove:

@sammetje23 wrote:





Gemma, Ik ben het vrijwel nooit met je eens en jij ook niet met mij…dat maakt ook verder niet zoveel uit. Je hebt een prachtige meid en ik ben zeer trots op je Sonja Bakker resultaat :thumbup: Hoop ik ooit nog eens te evenaren :-*


Whoehaha :D :D :D And that's the truth babe :wink:
Lieve woorden Sam, jij ook bedankt voor alles, wat Marion al zei: nooit te broerd om iets voor een ander te doen :thumbup: , je bent lekker recht voor z'n raap en ondanks je vreselijke ontaarde manier van opvoeden heb je een geweldig lekker, lief, knap en stoer jochie, welliswaar met 1 tand minder, maar hij blijft de lekkerste :wink:

Marion, lieve, lieve, lieve, lieve Marion. Voor jou immens respect voor je doorzettingsvermogen, afgelopen jaar is niet makkelijk voor jullie geweest maar je sloeg je erdoorheen, en hoe, met zoveel meer kracht kom je eruit en ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen met jullie! :thumbup: Daarnaast wil ik je bedanken voor alle lieve woordjes en je steun wanneer ik dat nodig had. Ik hoop dat wij nog heel lang dinnetjes mogen blijven. Je bent een toppertje :-*

Becca, ook al zijn we het soms niet met elkaar eens, hebben we hele heftige discussies gehad, toch heb ik iets met je. Ik mis je als je er niet bent en word altijd blij als je weer wat actiever bent in ons cluppie! Ook jij een dikke :-*

Peetje, tja Peet, wat zal ik zeggen, mijn plee is nog nooit zo schoon geweest, het bakje van de wasmachine glimt als nooit tevoren en de vaatwasser is dolblij met zijn wekelijkse beurt. Maar buiten al die geweldige schoonmaaktips ben je gewoon een superwijf. Je doet het zo lekker met die twee kiddies, komt altijd met goed advies en je bent er wanneer we je nodig hebben! Diep respect :-*

Verder alle meimapa's voor jullie ook een lekkere dikke, natte, kleffe :-* . Jullie zijn stuk voor stuk kanjers! :-*

:sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:













:wink:

@Jiska wrote:

:thumbup: wat een leuk topic!

Voor mij zijn álle mei-mapa’s en (adoptie :wink: )kindjes even speciaal. Ga geen namen noemen, jullie weten het zelf wel :wink:

:think: denk trouwens dat voor ‘ons’ clubje dit topic wat overbodig is :lol: wij spreken al regelmatig uit wat we van elkaar vinden, we weten wat we aan elkaar hebben.

Hoe dan ook: jullie zijn allemaal lief :inlove: :wink:




Jij ook meis, ookal slaat we opvoedtechnisch zo ver van elkaar af, je bent een ontzettende lieverd en ik wens dat je droom om te verhuizen vlug mag uitkomen meis!

Hier ook een mei-mama die onwijs blij is met het cluppie :thumbup: :thumbup:



Voor de hele club :-* :-* :-* :-*



Net als zo veel vind ik het ook zooooooow balen dat we zo ver uit elkaar wonen :?



en Sam…wijsheid komt met de jaren zeggen ze… 8)



(is helemaal niet waar trouwens,…je beseft alleen beter dat je het allemaal juist niet weet :mrgreen: )

okee dan ga ik ook lekker emo doen :mrgreen:



Sam: Je bent een kanjer je staat altijd voor iedereen klaar en ze hoeven maar te zuchten en je komt aanwaaien…

je hebt een hart van goud en die gebruik je voor iedereen

daarom een :-* voor jou



Peet: Ook jij bent een lieve kanjer je luisterd altijd goed naar iedereen en zegt eerlijk wat je ervan vind…

je doet het super met je 2 kindjes en je bent gewoon een tof wijfie

ook een :-* voor jou



Jiska: Jij bent ook een lieverd en je hebt een pittige tante waar je zeker je handen vol aan hebt je doet het super!

:-



Marion: JA moet ik er nog woorden vuil aan maken…

Lieverd je hebt een lastige periode achter je rug maar je bent echt een sterke vrouw…

Je weet wat je wilt en je vecht ervoor …

Dat maakt jou zo speciaal als mensen waarvan jij houd het goed hebben is het voor jou ook goed…

Je bent een moordwijf :-




Suus: Ook jij bent een prachtmens ondanks alle tegenslagen sta jij er nog steeds soms wat minder opgeheven als de andere dag maar je bent er nog!

ALtijd een nieuw deeltje openen als we er weer eens 1tje volgebebt hebben

Bedankt daarvoor

:-



Ruudjuh: Ja wat moet ik nou over jou zeggen :think:

je bent een echte vent :wink:

Nee je bent super door de site draaiende te houden…

Dankzij jou kunnen we nog steeds beppen :mrgreen:

En die inkomende reclame blokjes vergeef ik je wel even hoor :-




John: Lieverd ik ben echt heel trots op hoe je alles doet hoe jij jouw gezinnetje draaiende houd ik vind het super je doet het geweldig en dat zal je altijd blijven doen…

Lieverd je bent een moordvent :-



Jane: Ook jij bent net als alle andere een topper…

Altijd de wijze spreuken onderaan je post altijd je antwoord klaar als 1 van ons weer met wat zit…

je bent een schat :-




Gemma: Ook jij bent een lieverd je bent eerlijk en dat vind ik :thumbup:

je zegt wat je vind en je laat niks achterwege ookal komen daar welleens MUDFIGHTS van dat maakt jou zo speciaal…

En dat je het heel lang hebt volgehouden met borstvoeding vind ik ook een :clap: waard…



Becca: Ik wil jou echt eens even meeten hoor :mrgreen:

ook jij zegt eerlijk wat je van iets vind…

dat maakt jou ook speciaal… :-



Ben ik nog iemand vergeten :think:



Nougoed dan zal ik daar nog een keer wat over schrijven :mrgreen:



Ik wil het nu even samenvatten…



Ik had nooit verwacht dat ik zulke kanjers via een forum zou ontmoeten…

Ik moet echt elke dag even kijken of er nog iets gebeurd…

Jullie maken echt een deel uit van mijn leven en dat deeltje wil ik niet kwijt



Jullie zijn super!!! :-

Getver wat een kleffe bedoeling hier zeg :sick: :wink: :-*

ja eigenlijk wel he :inlove:

@Gemmama wrote:

Getver wat een kleffe bedoeling hier zeg :sick: :wink: :-*


Dat kon ik nou nog net voor me houden…maar jah…jij weer niet hè… :mrgreen: :mrgreen:

@colle wrote:



Debbie(van Lana)… zonder jouw was mijn zwangerschap gevoelsmatig vast veel langer en zwaarder :-* TOPWIJF!!!




:cry: :mrgreen: :-*

(dit had ik echt even nodig)



Colle, precies van hetzelfde!!! Wat hebben we veel gepraat toen :mrgreen:



Vicky, omdat ik in een moeilijke periode veel steun en wijze woorden van je heb gehad.



Chantal!!, je weet wel waarom!!!



Claud7, voor de lieve woorden en herkenning.



Hedwich, voor de gezellige pb’s :mrgreen:

Miekske…

:lol: :lol: :lol: :dance: :dance: :dance:



omdat ze gek is… (en dapper).

Wat een fijn onderwerp dit.



Ik heb veel steun en gezelligheid van “mijn” mutsen :inlove: .

Eef, Jel, Sas, Stephie, Faizaa, Vic, Marlous, Martine, Rhian, Jen, Sabine.



en verder Debbie van Lana en natuurlijk Mellie.



Via deze weg, ik vind jullie allemaal zooooooooo lief :-*



En ik wil nog graag zeggen dat ik KOK het beste forum vind die ik ooit ben tegengekomen. Bijna altijd lieve woorden en respect naar elkaar toe.

Zelden een misser.



KOK ga zo door :thumbup: :thumbup:

Ik hoorde zoveel verhalen over dit topic, dat ik het uiteindelijk toch maar ben gaan lezen :wink:



Ik denk dat iedereen wel weet hoe ik over ze denk, ik ben vrij direct (vooral met mijn mening ) en bots zo af en toe wel eens met een Mei Mapa, maar stuk voor stuk zijn het allemaal topmeiden / heren en supermoeders en vaders/ adoptiezonen!



Wel zijn er 2 mensen hier op kok die er echt uit springen voor me:



Marieke: We zijn zo vreselijk hetzelfde, dat het soms gewoon eng is! Dan stuur ik jou een mailtje en nog geen seconde later, krijg het toevallig hetzelfde gemailt van jou. Je sleept me overal doorheen en ik vind het heerlijk om je als een van mijn beste vriendinnetjes te hebben!!



En Lautje! Wat ben je toch een heerlijk mens! Mijn steun en toeverlaat in moeilijke tijden. Je was al een van mijn beste vriendinnetjes en nu ben je ook nog eens kokverslaafd :mrgreen: Dubbel zo gezellig!!

Becca… :-*



Door jou ben ik nu zo verslaafd aan KoK, iets wat helemaal niet meer weg te denken is op mijn dag. Je bent echt een lieverd, staat altijd voor me klaar als ik even flink wil huilen. :lol: ( Iets wat het laatste jaar natuurlijk heel veel is gebeurd :oops: )

Je bent echt een vriendin voor het leven, ben ontzettend dankbaar dat ik je dinnetje mag zijn!



x