Dat wat je nooit echt gezegd hebt....

omdat je het niet durfde, niet kon, of gewoon de gelegenheid was er niet…



Hier op KOK zijn ontzettend veel leuke en waardevolle contacten ontstaan! Daar kan ik over meepraten! :dance:

Maar spreek je het wel eens uit, of loop het meer vanzelf sprekend etc etc

November is voor mij altijd een verdrietige maand, een maand waar ik over dat soort dingen ga nadenken… Dus ik vond het tijd voor een topic om dat wat je kwijt wilt, aan wie dan ook hier op KOK, te vermelden!!!

En ja ik kan me voorstellen dat je 100 leuke contacten hebt! Nou dan wens ik je succes!!! :mrgreen:




Misschien wel een ‘‘gewaagd’’ topic, het is absoluut niet verkeerd bedoeld hoor! Gewoon voor de leuk zoals ik hierboven omschrijf!

laat ik dan zelf beginnen!



Juudje26:

TOppertje, je hebt al zovaak mijn verhaal aangehoord (eh…gelezen!) dat vind ik fijn. Dat terwijl het bij jullie ook niet zo lekker loopt! Voor jou gewoon ff een extra :hug: wetend dat onze vriendschap alleen maar gaat groeien!



:-*

En natuurlijk Esther28, Mijn hartsvriendin, hier op kok maar zeker in real life! Dus niet helemaal eerlijk, ik ken je al bijna 30 jaar. Maar je betekend ontzettend veel voor me! Ik vind het bewonderenswaardig hoe jij je door het huilen en krijzen van Yara heen slaat! Je bent een topper en nog wel mijn vriendin! :-*

Nee echt uitspreken heb ik nog nooit gedaan, maar ik hecht heel veel waarde aan dit forum. Ik ben er op dit moment niet zo heel veel of laat ik het zo zeggen ik reageer niet veel maar dat komt gewoon omdat ik niet zo heel lekker in mijn velletje zit maar ik lees wel heel veel en ik merk aan mezelf dat als ik één of twee dagen niet heb gekokt dat ik het dan ook echt mis!



Er zijn voor mij wel een paar speciale mensen waar ik zeg maar veel aan heb heb gehad, in de tijd dat ik nog borstvoeding gaf heb ik veel aan de borstvoedingsmeiden gehad. Ik blijf mijn eigen groepje toch ook heel speciaal vinden en dat zijn de juli mama’s 2005 :inlove:

Verder vind ik Faizaa :inlove: echt een schat, want een keer in de zoveel tijd dan krijg ik altijd zo’n lief pbtje van haar. Die heeft ook altijd zoveel interesse in een ander dus die mag wel eens in het zonnetje gezet worden, net als Stephie :inlove: daar krijg ik ook wel eens een pb van. En dat soort dingetjes doen je gewoon ontzettend goed als je het zelf best moeilijk hebt.



Trouwens Manuela, toppie topic :-*

En Anita :-* bedankt voor mijn eigen afteltopic :dance:

:oops: :oops: :oops:



Lieve Manuela:

Ook ik vind onze vriendschap heel waardevol en ik ben onwijs blij dat ik je heb leren kennen :hug: ! Ik hoop je zeer binnenkort in real life te ontmoeten, kan haast niet wachten :wink: !

En je verhaal aanhoren, dat weet je, dat kan altijd. Maar andersom is dat net zo en dat vind ik super!!



Verder zijn al mijn dinnetjes bij de oktobermama’s heel speciaal voor mij, maar in het bijzonder toch wel Marietje, wij hebben samen in het ziekenhuis gelegen toen we op het eind liepen van onze kids. Zijn op dezelfde dag bevallen en hebben een hele fijne vriendschap ontwikkeld! Maria, je bent een topper :-* !

Ooh wat een goed topic :oops: ik durfde dit nooit te openen omdat er zoveel meiden zijn die al veel langer meedraaien hier… ofzo…



Ik vind KOK echt super gezellig en heb hier echt een plekkie gevonden :mrgreen:



Anyway



Suuzeke
:

Jij bent mijn topper hier op KOK, de enige die “beeb” z’n naam al weet, met wie ik wel duizend pb’tjes heb gestuurd en die gewoon super lief is.

Voor de geboorte van Zev* praatten we over dezelfde mama-in-spé dingen en na zijn geboorte was dat moeilijker, maar nog steeds kunnen we heel goed praten.

Ik heb bewondering voor de manier waarop je met deze zaken omgaat en hoe je het oprecht gunnen van andermans zwangerschap combineert met het intense verdriet van het verlies van jou ‘wolfje’. Je bent een kanjer :-*



Wawa was er voor mij in de tijd dat ik helaas 2x een mk kreeg, opende een “troosttopic” en bleef vragen hoe het ging etc. Ik het hier heel erg veel steun uit gehaald en daarom blijft zij voor mij een opvallende KOK’ker!



Last but not least:



Alle decembermama’s
een knuffel :hug:

Fijn hoe we er voor elkaar zijn, ondanks de 2 vlindertjes in ons midden laten we ons niet uit het veld slaan en zijn we er in voor- en tegenspoed… een veilig en fijn gevoel!

Oh wat een leuk topic



Nou komen ze hoor



Teneerste natuurlijk mijn lieve kokvriendinnetje Renzosmam Sas topwijf, echt vriendin voor het leven. Jij pept me op door een klein woordje een sms of een kaartje. Dank je wel voor alles



Bianca ook zo n topwijf, in de tijd van het overlijden van Luna :vlinder: heb ik zo ontzettend veel steun gehad aan jouw lieve gedichtjes, kaartjes woordjes. Heel erg bedankt hiervoor.



En natuurlijk mijn mutsen Eef, Claud, Jen, Marlous, Stephie, Faizaa, Victoria, Rhiannon, Sabien en Martine. Ook jullie zijn topwijven echt door jullie steun en liefde en grappige teksten en onliners en heerlijke etentjes moeten echt hoognodig weer eens wat plannen. Maken voor mij de eenzame avonden zonder Quillan een stuk makkelijker dank jullie wel.



Mijn november 2006 mama s heerlijk met jullie beppen over onze kindjes zalig gewoon, jullie waren het die me door de laatste loodjes heen slepen, van de zwangerschap van Quillan was namelijk niet altijd even makkelijk, midden in een scheiding en de angst om hem ook te verliezen. Maar jullie hielpen me



Och en dan de alleenstaande mama 's de engeltjes mama s wij begrijpen elkaar zonder woorden heerlijk gewoon.



Bedankt dat jullie er zijn



Liefs Marielle :vlinder:

Wil ik ff Coor zeggen dat ze een topmama en wijf is!!



En verder de nov.2006 mamas, We hebben veel meegemaakt samen, te veel leed, en gelukkig ook veel lol. SUPER zo’n groepje te hebben. En dat geld ook voor de nov. mamas die niet meer meeschrijven en uiteraad voor Tallie en Rhiannon.

Alle juni 2008 mama’s. Die zijn zoooooo LIEF :-



ANNE Is een topper :-
. Ik heb zoveel bewondering voor haar. Ze is een mede-oktober 2006 mama



MARIA is een schat. We krabbelen veel op Hyves :-



ILSE(derooy) had ik graag ontmoet op de meeting



INEKE ik ben haar personal stalker en ik gun haar een topzwangerschap :-




LOVELYELLEN We houden elkaar in de gaten :-



TaMa Is gewoon een lieverd :-
met een eigen afteltopic :lol:



Paschal Ohhh ik was je niet vergeten hoor :-* . Ook wij houden elkaar een beetje in de gaten. Paschal is gewoon super lief.

Hoi



Eigenlijk zijn er teveel meiden om op te noemen die voor mij veel betekenen :oops:



Ik vindt dit echt een top forum en voor mij is iedereen een topper en al helemaal de meiden waar ik iets meer contact mee heb



Meiden ik ben heel erg blij met jullie vriendschap :-





ps. anita lief van je :-

De meiden van juli 2005, waar ik zoveel lief en leed al mee heb gedeeld verdienen wel even een speciaal beetje aandacht!!!

Ik ben nu even wat minder actief in het uitgebreid reageren daar sinds de komst van Xander, maar ik lees nog iedere dag trouw jullie verhalen :-*



en voor de rest, eigenlijk iedereen… KOK is een wezenlijk onderdeel van mijn leven geworden…Uren spendeer ik, surfend langs topics hier en daar…



maar eigenlijk soms ook een beetje teveel… dan laat ik dingen liggen of ga ik niet op tijd naar bed omdat ik maar blijf hangen hier :oops: :mrgreen:

Er zijn veel lieve meiden waaronder mijn dinnetjes van maart 2006 :wink:



Er zijn er een paar hier op het forum extra lief voor mij :inlove:

Anita, Emmy, Elvira, Lieke (Pauline), Maria, Wijnanda, Amy82 (Evelien)

Suus. Voor de extra aandacht via PB, het afspreken buiten de

reguliere meetings om en het contact via PB, email, kaartjes, sms-jes of hyves.



:-*

Alle oktober 2005 mama’s, jullie zijn toppertjes :thumbup: :thumbup:



Suw, je bent een heel lief vriendinnetje, zowel op kok als in het echt.

Wat een mooi topic :slight_smile:



Affie Wat een ontzettend lief verhaaltje heb je voor mij geschreven. En ik weet inderdaad de naam van jouw superbeeb al :inlove: en ik weet ook van je kruidnootjesverslaving… :mrgreen: en we kunnen gewoon heel goed praten samen ook al is dat de laatste paar weken misschien wat minder, maar ik vergeet je niet hoor! :-* Kan niet wachten tot Superbeeb geboren wordt 8)

Iedereen die mij in deze moeilijke periode steunt Heel erg bedankt hiervoor! Het helpt mij echt met de verwerking van dingen en gewoon om mijn hart te luchten. Jullie zijn super. :thumbup:



Verder ken ik nog maar weinig mensen echt goed hierzo… moet nog ff nieuwe contacten op doen dus :slight_smile:

Wat een goed idee, dit topic!



Nou…



Ineke78, zijn we ooit geen vriendinnen geweest? Ik kan het me bijna niet meer voorstellen. En dan hebben we elkaar zelfs nog nooit in het echt gezien of gesproken…Meid, bij deze: je bent een geweldige vriendin bij wie ik altijd terecht kan. Bedankt dat je mijn vriendinnetje bent! Voor de “klik”, voor het “soulmates” gevoel.



wwb, nu ben jij aan de beurt! Ook jij bent ondertussen ook een echt vriendinnetje geworden. Nu hebben we elkaar vorige week voor het eerst in het echt ontmoet en ik ben blij dat dat goede gevoel er in het echt ook was! Ik hoop dat we een leuke vriendschap gaan ontwikkelen!



En ook de juni 2006 stoppers. Veel lief en leed hebben we ondertussen met elkaar besproken. Altijd is er een luisterend oor! Meiden, jullie zijn super! Ik hoop dat we nog heeeeel lang gezellig door blijven kletsen!



April mama’s 2007, ook al is het momenteel erg rustig in ons clubje, toch heb ik altijd veel steun aan jullie gehad (en nog steeds natuurlijk!). We hebben allemaal prachtbeebs en kunnen heerlijk kletsen over vanalles!

Jullie zijn schatten!



Kus Deb

dan zal ik ook maar …



mv2kids ze is echt een topwijf… Een vriendin voor het leven en ze betekent enorm veel voor mij! ze is een kanjer :-*



mamas die op de kleintjes letten</strong><span style="color: orange"> Al deze meiden vind ik topmamas vooral om hoe ze het doen … en ik vond de meeting top en ik vind dat er snel weer een nieuwe meet geplant moet worden!! :-*



November06 mama`s deze dames wil ik stuk voor stuk niet missen… Het zijn allemaal kanjers en beuren je altijd op als je ergens mee zit… :-*



KOK ALGEMEEN Kok in het algemeen vind ik een super gezellig forum… Een forum waar je altijd je ei kwijt kan en waar iedereen zo ver het kan voor iedereen klaar staat …

Een soort famillie is het!!! :-*
[/quote]

Marijke79 ik vind je een kanjer en zou niet weten wat ik zonder je zou moeten. :-



En uiteraard mijn nov 06 mama’s jullie kanjers.



:-

poeh moeilijk hoor…vind jullie allemaal heel lief



Uitschieters zijn; Merel, marielle, marlous, sas, flien, stephie, 10e, rhiannon, claud7, rammetje, victoria, fai, michar en noui

Tjaaaaaaaa,isse moeilijk, maar ik vind IEDEREEN lief!



Maar in het bijzonder van mijn oude cluppie: Rhiannon, Angela, Chantalle en nog vele vele “oude” IVF-ers! Met de nieuwe IVF-ers heb ik ook een bijzondere band.



Verder ALLE MEIDEN van de oktober 2005mama’s!

Jullie zijn TOPPERS!



Liefs,

Moon